- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám tuhle mašinku a po načipování na 103 kW z 81kW mi to žere v praze 6 litrů při normální jízdě a 6.5 když se chci trochu projet. Na dálnici při 150kmh 5.1 litru a při 110kmh 3.9 (vždycky s klimatizací) ... ale pak jsem měl dřív Seata Cordobu 1.6 74kW a tam jsem se ve městě nedostal pod 9 litrů :((
jezdím 20 km dopráce do centra Prahy a spotřeba je o 2 l menší, Holešovičky sjíždím na se zařazenou 5-kou asi šedesátkou, rychlíky dojedu v Argentinský, minimálně je mán na dohled u Muzea.
Několik základních zásad uspoří hodně paliva. Honba za dalšími desetinkami už je hloupost, bez velkého efektu. Všeho moc škodí a vždycky je potřeba trošku přemýšlet.
Pro praktické využití je to hezky popsáno tady:
průměrná spotřeba 9.5l/100km, styl jízdy téměř nemá vliv, najradši má 150km/h na dálníci - 8l/100km.
jezdím za 9,8 a s tím moc nenadělám,ale to si dopřeju jen Vervu
My pripada, ze v tehle republice jezdi kazdej na naftu :-).
BMW320i V6 ATMOSFERA BENZIN - ZADNY PREPLNOVADLO
6.9l/100km
Jistě, na dálnici benzín v nádrži dokonce přibývá
vlastním ŠOII 1,9TDi, dlouhodobá spotřeba kolísá kolem 5,5l a to většinou opravdu nejezdím podle zásád úsporné jízdy, protože pak se pro mě řízení stává nudnou záležitostí. Někdy však dostanu pijánko náladu a jedu v klídku, pak jsem schopen se se spotřebou dostat až o 1 litr méně. Jiná věc ovšem je, že palubní počítač ve ŠOII lže, stává se že naměřená hodnota průměrné spotřeby vůbec neodpovídá natankovaným litrům a ujetým kilometrům.
moje denni dojizdeni - cca 20km po okreskach na Dobris, odtud po dalnici na Smichov do Tesca. Nvm kolik jsem mel prumernou spotrebu, ale kdyz jsem to "honil" (tzn. furt noha na plynu, brzda-plyn, nevyrazovani z kopce atd), tankoval jsem za 1000 jednou za 3 dny. Eko stylem jizdy tu samou trasu - tankovani za 1000 jednou za 4 dny:) Spocitejte si to sami;)