Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tatra chce za dva roky opět vyrábět auta - retro modely

Kopřivnická automobilka Tatra se chce v roce 2010 vrátit k výrobě osobních aut, kterou ukončila před 11 lety. Zvažuje výrobu dvou nebo tří retro modelů vycházejících ze slavných vozů značky v minulosti. Modely by měla určit anketa, která potrvá do konce srpna, uvedl generální ředitel Ronald Adams.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

s

tak to jo

Fenomenální nápad a skvělý marketingový tah.. 

0/0
27.6.2008 22:35

MÜKKY

osmdesátsedmička

Já bych do ý ankety přidal ještě tatru 87,protože ta je prostě nej a všichni by jí chtěli...

0/0
27.6.2008 7:10

Tatrovák

Fanda

Měl jsem od T11 až po T603 skoro všechny vozy.T600 Tatraplán jsem měl originál 4válec(boxera)a upravený s motorem T603 a rychloskou z T603 pouze poloosy z T600 jsou kratší.To bylo dělo.Škoda že Tatra přestala osobáky dělat.To by Škodovka šla ke dnu.Zároveň by se přetaly dovážet ze Sajůzu Leninovy sáně.R^ 

0/0
26.6.2008 21:26

mars777

a čo tak T613

s originálnym súdruhom na zadnom sedadle .... limitovaná séria, súdruhovia nám vymierajú

0/0
26.6.2008 18:39

killy

Tatraplááááán.......!!

Kámoš ho měl v 60. letech. Nabil do něj motor z T603, do kufru vpředu naložil těžkou baterku z důlní lokomotivy proti nadzvedávání předku při akceleraci..... a myslím, že to byl pak jeden z nejrychlejších vozů té doby na našich silnicích ;-D;-D;-D

0/0
26.6.2008 14:26

Coraxus

Chceme JK2500 !!!

Prosím pana ředitele fy Tatra, aby do ankety přidal JK2500. Dokud tam toto krásné auto není, nemám důvod hlasovat. [>-]

0/0
25.6.2008 9:39

kluboš

Re: Chceme JK2500 !!!

máš dojem že to má něco společného s ňákou tatrou - teda kromě nápisu na kapotě?

0/0
25.6.2008 14:28

Coraxus

Re: Re: Chceme JK2500 !!!

Mám - má to společného motor (karosérie byla prototyp). A pro Tatru by to znamenalo šanci, že se to jako retrostylovej sporťák bude dobře prodávat. Historie toho auta by tomu určitě napomohla.

0/0
25.6.2008 15:02

dwo

Re: Re: Re: Chceme JK2500 !!!

souhlas, moc pekny auto, jedno z mych oblibenych, dokonce jsem uvazoval, ze bych postavil repliku

0/0
26.6.2008 8:54

killy

Jůůůů......

index.hu

0/0
26.6.2008 14:28

Coraxus

Re: Re: Re: Re: Chceme JK2500 !!!

Tak pokud se k tomu někdy dostaneš, dej vědět ;-)

Držím palce R^R^

0/0
10.7.2008 9:32

Radek.

Re: Re: Re: Chceme JK2500 !!!

akorát koukám že to původně mělo motor Alfa Romeo...:D dokonalá Tatra :D

0/0
28.6.2008 12:53

Coraxus

Re: Re: Re: Re: Chceme JK2500 !!!

Ta konstrukce byla IMHO směřovaná k tatrováckému motoru, těžko chtěli dělat nové auto s motorem z předválečné Alfy :-/

Nezapomínej, že to bylo celkem nedlouho po válce, takže konstruktér nejspíš vzal, co měl po ruce, aby dal dohromady prototyp...  A první motor Tatra tam byl z náklaďáku - z "kačeny", až potom sehnali ten "správný"...

Každopádně je to krásné auto, možná ne úplně originální design, ale vytříbený - líbí se mi víc, než jeho předobrazy... R^ [>-]

0/0
10.7.2008 9:27

Greybeard+

Re: Chceme JK2500 !!!

Opravdu krásný auto, nikdy jsem o něm neslyšel,ani ho neviděl

www.the3dstudio.com

0/0
29.6.2008 2:43

naked

Автомобиль с хвостиком

To musi byt tatraplan! Neni ve vyberu, nebo ho jen nevidim?

No a kdyby ne, tak holt 603, no.

0/0
24.6.2008 19:05

naked

Re: ?????????? ? ?????????

Koukam, ze Avtomobil s chvostikom iHoy nezkousne... Jaka skoda.

Автомобиль с хвостиком

0/0
24.6.2008 19:07

dekan

<script type="text/javascript">alert(666);</script>

vubec to maji nejake divne, s tim kodovnaim...jinak v seznamu, jinak v diskusi same.

0/0
24.6.2008 19:12

Já První

Re: ?????????? ? ?????????

O čem tady povídáte...? Tatraplan je horní řada úplně vpravu. Označen čísleným značením T600.

:-)

Pro mě je taky jasnej - byl nejlepší a dodneška je! Nevíte někdo o nějakým na prodej?

0/0
25.6.2008 16:38

Já První

Re: Re: ?????????? ? ?????????

Mimochodem - ať Subaru zklidní nervy...  první diesel boxer mel právě Tatraplan!  Tedy T600...   :-)  Ale i s benzínovým boxerem bych ho  bral - měl ještě nermální parametry: čtyřválcovej, dvoulitrovej boxer měl málo přes 50 koní = ještě rozumnou spotřebu...  ;-(

Těžká nostalgie...

0/0
25.6.2008 16:43

Deutschland Deutschen

Re: ať Subaru zklidní nervy

Skoro souhlasím, ale nemůžu nezmínit "létající vlnitý plech", i když to teda byly letadla a ne auta a ty motory byly samozřejmě dvoutaktní 12válce. Ale na naftu a boxery.

0/0
30.6.2008 0:11

radegast_premium

idnes - foto

Pokud Tatra nominovala T87 - H&Z, tak nominovala první serii s vystouplími světlomety a né poválečnou druhou serii tzv. Baculku . viz.: www.bsg.cz

0/0
23.6.2008 21:36

body a neklid

Re: idnes - foto

"87" tak jak byla nemá šanci - auto s lichým světlometem nikdo nepustí dnes na silnici

0/0
24.6.2008 18:37

radegast_premium

Re: Re: idnes - foto

Jedna věc je počet a druhá je provedení karoserie.

0/0
24.6.2008 22:24

Franta Lopata

Tatra 603

Jedine 603 R^ [>-]

0/0
23.6.2008 21:18

Mr. SkyFish

Na ja

Doufám, že se tatrováci poradí se soudruhama ze Škody a na trh se hodí nový model -  Tatra Octavia Tdi, co tak skvěle táhne od spoda, na hlínách, v metle a s velkým kufrem. :-)R^

0/0
23.6.2008 20:12

kluboš

Re: Na ja

na trh by se předevšim měly hodit ňáký silnější sedativa, to co bereš před spaním není bůhvíco ....koukám.

0/0
23.6.2008 21:05

marzena

Re: Re: Na ja

;-DR^

0/0
30.6.2008 12:21

pepé

nejvíc se mi líbí stejně T700. to je aspoň kára

0/0
23.6.2008 19:29

Polak

ciekawe

Bardzo interesujące, Czesi maja zawsze dobre pomysły... nie to co u nas:)

zdravim s Polsko...

0/0
23.6.2008 18:23

swe

Re: ciekawe

Mas uplnou pravdu Cesi jsou borci, take diky ciziho kapitalu[>-]

0/0
23.6.2008 19:47

Stanislav

Re: ciekawe

Já zas myslím, že 126p -- Maluch je nesmrtelný ... :-)

0/0
23.6.2008 23:43

Frank

Jedná věc je chtít a druhá je vyrábět.

Podle mně to jsou jenom kecy. Sám jsem v Tatře prožil několik let a určitě bych to přivítal, ale moc tomu nevěřím.

0/0
23.6.2008 18:00

feshak

Rozhodne T603

Rozhodně by měli oživit legendu jménem "Tatra 603"!! R^

0/0
23.6.2008 17:58

AKSAMIT

No, konecne poradna auta

a ne ty plecky ze skodovky...........R^

0/0
23.6.2008 16:32

uuu

Re: No, konecne poradna auta

Jak to muzes srovnavat? Na kolene delana auta s velkoseriovyma?

0/0
23.6.2008 16:42

Tatrovák

Re: No, konecne poradna auta

SOUHLASR^

0/0
26.6.2008 21:31

daBmV

link?

"Lidé budou moci prostřednictvím hlasovacích lístků v kopřivnickém muzeu nebo na internetu vybírat z deseti vozů."

KDE na internetu? na strankach Tatry o tom neni ani prd...

0/0
23.6.2008 15:45

Performer

Re: link?

a bude tam i President? Když už retro, tak ať to stojí zato ;-D

0/0
23.6.2008 15:48

Performer

Re: Re: link?

Výhodou Presidenta 2010 navíc bude, že podvozek stačí koupit u Mountfieldu a karoserii lze i podomácku vyrobit ze starého gauče a tak bude dostupný širokým masám koupěchtivých pracujících R^

0/0
23.6.2008 15:56

Kdybys ho chytal

Re: Re: Re: link?

;-D

0/0
23.6.2008 16:21

klapacak

Re: Re: Re: link?

to je fakt dobrá hláška [>-]

0/0
23.6.2008 21:11

El Presidente

Re: Re: link?

Ja už jsem přeci tady ;-DR^

0/0
23.6.2008 20:56

Andee

Re: link?

Rozumíš slovu BUDOU? ;-D

0/0
24.6.2008 9:17

čtenař

Re: link?

To je snadné. Hlasuje se totiž na Aktuálně.cz. Jenže to by se raději iHeute oběsila, než by zveřejnila www adresu konkurence...

0/0
27.6.2008 18:02

pandan

Levná varianta

Viz: galerie.autorevue.cz;cat=500&ppuser=84836

0/0
23.6.2008 15:19

asdasd

Re: Levná varianta

;-D

0/0
24.6.2008 6:41

Kurtre

jedině tatraplán

na retro - to by ani nemuseli měnit kastli... ta je furt nadčasová... I když je fakt, že němci podle tatraplanu už navyráběli hodně aut... takže by se jenom přidali k mase porsche, a brouku atd....

0/0
23.6.2008 15:12

uuu

Re: jedině tatraplán

Brouk - KdF Wagen je starsi nez Tatraplan.

0/0
23.6.2008 16:43

radegast_premium

Re: Re: jedině tatraplán

No a před VW - beatle byla tatra V570 viz např: aerotatra.czweb.org

0/0
23.6.2008 20:56

wildge

Re: Re: jedině tatraplán

On si Ferdinand ten design nevycucal z prstu. Inspiraci Tatrou i otevrene priznaval.

0/0
25.6.2008 11:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.