Diskuze
Nový opel bude číst značky za vás
Děkujeme za pochopení.
janosch
sech je na silnici hulvat !
cech se na silnici chovat podle nemeckeho zurnalisty chovat neumi, proto by neco takoveho cech poterboval jako sul aby se naucil cist znacky a radne ridit
spartaman
Re: sech je na silnici hulvat !
Němec na silnici také není žádný zázrak, i když si myslím, že jako prasata jezdí jenom u nás. U nich pokutu 300EUR za čuňárnu asi neriskne.
Jelen
Zbytečný systém
Nevím, ale tenhle systém mi připadá úplně zbytečný. Informace o tom, jaká v daném úseku platí dopravní značka by mohla být nahrána jako součást mapových podkladů pro navigaci v autě. Kdyby to měli povinně všechny auta, pak by se mohl les značek u silnic úplně zrušit. Pokud se tahle hrůza, za kterou zřejmě v Opelu někdo zaplatil kopec peněz, rozšíří, tak pak to půjde těžko.
Praktik
Re: Zbytečný systém
Když bude někde dočasné omezení kvůli nějaké opravě, tak se to do mapových podkladů bude asi těžko dostávat. Omezení rychlosti ale není dáno jen kulatými značkami, např. označení obce je hranaté (a u každého města jiné) a automaticky znamená omezení na 50 km/h (nebo 80 km/h na dálnici ve městě), pokud není kulatou značnou stanoveno jinak. A taky to asi nebude reagovat na značku, která by byla ukryta třeba za stromem, keřem nebo za jiným vozidlem (při předjíždění). Tyto problémy by opravdu vyřešila spíš inteligentní navigace, kdyby dopr. značky (i přenosné) vysílaly nějaký signál, který by
navigace dokázala zpracovat. Tam by zase mohl být problém, pro který směr jízdy značka vlastně platí.
Terst
Hmm
Hmm. Není tak trochu jednodušší naučit se jezdit a chovat zodpovědně? Všechny tyhle udělátka mi připomínají situaci kdy jdete s kanónem na komára. Člověk který není schopen uznat že usíná za volantem a bude spoléhat na to že ho nějaké "udělátko" vždycky v nouzi probudí nepatří za volant. Když cítím že už nemůžu tak si prostě dám pauzu a nepoléhám na elektroniku. Netvrdím že je to vysloveně špatná věc, určitě byla vymyšlena s dobrým úmyslem, ale hlavní efekt jako vždy bude úplně opačný. Zatím tomu tak vždy bylo. A historie se vždy opakuje - resp. lidi jsou pořád stejně nepoučitelní.
frank
Re: Hmm
Plně souhlasím,
místo toho, aby se řidiči naučili pořádně řídit, tak se vymýšlí spousta hovadin, které by měli řídit za ně.
Už vidím situaci, kdy si nějaký sváteční řidič pořídí takovéhle auto, to mu zahlásí že je v úseku s padesátkou (pojede dejme tomu 70) a on zběsile dubne na brzdu aby tedy neporušoval předpisy ...
Boryokudan
aha
takže když nemám tohle auto, tak se můžu vymlouvat, že jsem značku přéhlídl? OK díky za radu! :-)
pvlkc
co je moc je příliš
"filtruje se tak množství značek, jejichž počet by mohl řidiče zahltit" - všemocná elektronika nestíhá a já se mám snažit
killy
P.S. Takhle nějak funguje Džamila S. ......
Někde něco vidí a hned něco nařídí !!
tojefuk
doplnkove tabulky
Mno nevim nevim, pochybuju, ze system bere v potaz doplnkove tabulky, jako omezeni pocasim nebo casem.
frank
Re: doplnkove tabulky
Mne by spíš zajímal ten systém rozeznávající konec úseku.
Pozná oko opelu, že jsem projel křižovatku nebo jen čeká na číslici s přeškrtnutím?
Gutbayer
nedostatečné
Jak se systém vyrovná s tím, že omezení rychlosti například končí i vedlejší silnicí?
Mahamotti
zmateni kamery
Takze kdyz pojedu za nekym s privesnym vozikem, tak kamera bude cist znacku na zadi voziku a hlasit mi ze muzu jet maximalne 80?
kdyby to radeji hledalo diry ve vozovce...
spartaman
Re: zmateni kamery
Tak výkonný systém, aby ohlídal české tankodromy, neexistuje.
Roumen
Algoritmus na nic...
Rychlost nemeni jen kruhove znacky...a zrovna na nasich okrskach cini podil zmen rychlosti kruhovymi znackami zanedbatelny podil.
Petr j.
Re: Algoritmus na nic...
Tak to je fakt narez Jsem prekvapeny, ze s tim prisel OPEL, ze by se vracela jeho pozice z konce 90. let
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...