- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Samozrejme motory. Sice ctyrvalce ktere nemaji spatny vykon, ale jen osmiventily ktere zoufale moc zerou a dynamika taky nebude buh vi co. Velka skoda, dat tam nejaky sestnactiventil stokonovy (jednasestku, jednactyrku) a aspon jeden naftak hned by se mi to libilo.
Zatim to z dostupnych udaju vypada ze to opet nema pozink. Vi to nekdo na stopro jak to je s antikorozni upravou? Jestli to nema pozink tak to bude asi velke minus.
Z boku připomíná Kia Ceed. Pokud se ještě v crash testu ukáže, že je na tom o dost lépe než Logan, bude mít Fabia velký problém.
Felicii už jsem měl - v dnešní době nic moc!
mi to přijde spíš jako hrůmstr než fabka, taky složenina udělaná z více aut slepým svářečem
Pokud srovnám ceny fabie a sandera, tak jsou při srovnatelných výbavách a motorizacích cca 60 - 70 tis. ve prospěch dacie
Rozdil je dokonce vetsi kdyz srovnam Fabku 1.4 a Dacia 1.4 tak to dela vic nez 100000 a to i s vybavou. A pro ty co furt nadavaji na zpracovani a pouzite materialy. Neverte vsemu co se pise a zajdete se na Sandero podivat. Kvalita zpracovani je srovnatelna a pouzite plasty jsou naprosto v pohode.
tak konkurence fabie. ja myslim, ze by mi spis prekvapilo, kdyby uz konecne fabie byla konkurencni - ty ceny a vybavou jsou vyssi nez u vetsi ostatnich automobilek. i kdyz konecne ted zacali slevnovati...
Pokud to jezdí ve městě za 10 tak je to není auto pro chudý lid.
Nejsem zastánce Dácii ale všichni odpůrci co tady mají samé odborné kecy si neuvědomují,že tyhle auta montují roboti a lidská ruka se ji¨ch skoro nedotkne mají daleko modernější linku,než např VW kde folcy bouchají dohromady Turci.Navíc pozink karoserie a jen osvědčená technika,která nemá problémy se spolehlivostí.Navíc jsou tyhle auta dimenzovaný na hrubý zacházení ,mizerný palivo a silnice.Ne jako u výrobků od VW ,které jsou ošizené kde to jde.Pokud člověk překoná kecy a pohledy hlupáku a buranů z okolí s fóbii před barákem získá solidní auto za přijatelnou cenu a s velkou životností a rozumnou spotřebou.Ohledně bezpečnosti je renault jeden z předních výrobců a divil bych se,kdyby nezohlednil své zkušenosti i na tomto vozítku.Domnívám se že zrovna tohle auto je rozhodně podstatně lepší volba,než kupovat předraženou odpornou fóbii .
No....
Moji rodiče mají Dacii Logan. Mají jí rok a dva měsíce a jsou velmi spokojeni. Tatínek se řidič, který najede cca 10 -12 tisíc ročně a právě pro tyto liodi to aouto je. Není to žádný zázrak, ale svoje místo na trhu to má a je dobře, že se tady prodává.
Nemohu ale souhlasit s tvojí narážkou na VW. Mám Sharana a za 170 tisíc, které jsem s ním najezdil, jsem vyměnil pouze váhu vzduchu a brzdové destičky
A nejlepší je tam stejně ta fotka kufru s kabelkou s nápisem Renault pomoč