- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zapomente na ty kydy kolem ekologie a jinejch rozumu - jako co se vyrobi jednoduseji jestli elektrika nebo benzin Cely elektromobily jsou o tom, ze si to proste doma nabijete a na pumpu uz NEJEZDITE (leda pro zradlo do shopu)To je takova perfektni vyhoda, ze vam muze byt cela ta ekologie ukradena.Vim o cem mluvim - sehnal jsem si totiz toho Golfa o kterem se tady cca pred 2 mesima psalo a kdo to aspon nezkusil, tak
kaslu na hybrid, ja bych bral golfa R32
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=volkswagen-golf-r32&idvyrb=1168&akce=detail
a smrduté TDI půjdou k šípku. Roztlemení kamioňáci zrovna tak
a kdo ti doveze benzín na ČS, když ne vytlemený kamioňák? Snad někdo v kufru 20 let starého benzínového autošrotu?
Proč je tahle věc se zkříženejma motykama ve znaku v rubrice "auto"?
Myslím si, že hybridní technologie i čisté elektromobily jsou z hlediska ekologie úplně mimo, respektive jejich dopad na ŽP je daleko tvrdší. Elektromobil má pak maximálně opodstatnění v tom, že jeho hnací energií je buď černé uhlí nebo štěpení, čímž šetří ropu.
A pokud hybridní pohony mají nějaký přínos, tak jedině v městském provozu, na což bohatě postačí spalovací motory do 30-ti kW. El-motor může mít kvůli zrychlení klidně 50 kW, bude napájen pouze z baterky, kterou bude dobíjet spalovací motor nebo z vřejné sítě nebo jízdou z kopce. Jedině se musí sofistikovaně vyřešit systém regulace toku výkonu.
Pro lektromobil hovoří hlavně vyšší celková účinost preměny energie a hlavně její přesnější dávkování (system start and stop je u spalovaciho motoru sice bezva ale na elektromotor nema)
Proč platit a tahat s sebou dva motory, když bych rád využíval jen jeden? Až udělaj auto velikosti smarta nebo kolínskejch trojčat, které bude pouze na elektriku tak může být o dost levnější než hybrid. Servis bude snazší a všichni budou šťastní. Ano bude to jen pro lidi co maj barák, páč tahat dráty na dobíjení po sídlišti nejde, ale skupina lidí to bude i tak velká a bude to zas krok kupředu.
Zákazník si nepočká...protože zákanzík, když bude dost odvážný aby sikoupil hybrid nebo elektromobil..si ho koupí od toho kdo mu ho dodá. Zákazníci VW jsou konzervativní a Golf je pro ně modla ve své třídě..a TDi zvlášť..Alečlověk, který najde pro sebe v téhle technologii užitek a nějaký zalíbení..tak to není typickej zákazník VW...tomu je obvykle jedno co je na masce chladiče..zajímá ho cena provozu, životnost, co je pod kapotou....V době kdy tohle přijde na trh..jesti vůbec..budou japonské PlugIn na baterky jezdit 150km/nabití..a jako spalovací motor určitě bude něco lehčího a skladnějšího než "dízl z lokomotivy" Je škoda, že tak velký výrobce aut, jako je VW hodil na tak dloho alternativní pohony přes palubu..jak tu někdo psal o CitiStromer..tak to byl ve své době..(tak 12let zpátky) nejvyspělejší plnej elektromobil v seriové výrobě..
Takto vymyšlený hybrid je k ničemu.
Proč sebou na cesty do práce tahat dalších 150 kilo v podobě nepotřebného TDI?
Proř¨č je použit zvytečně výkonný a těžký spalovací motor?
To to vozidlo odporuje myšlence hybridu. Hybrid by měl být postaven tak, aby spalovací motor pokryl základní spotřebu vozidla při meziměstské rychlejší jízdě(80- 130). Elektromotor by měl pokrýt spotřebu vozidla při popojížděčkách po městě (0-60). Mezi těmito stavy by spalovací motor dobíjel baterie a poháněl auto(60-80).
Pro předjíždění, ostřejší rozjezdy by auto poháněl součet obou motorů, samozřejmě pouze krátkodobě. Jízdy vyšší rychlostí než 130 by nebyla dlouhodobě možná.
Samozřejmě při brždění by se dobíjely baterie. Součet výkonu s palovacího a elektromotoru by tedy měl odpovídat výkonu
soudobého automobilu, pro Oktavii dejme tomu 40 kW spalovací a 30 kW
elektro.
Za dvacet let bude benzinu dost. Jen bude drazsi.