- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a ve čtyřech tisících pod kapotou "bouchnou saze". Čtyři stovky koní zaberou
To těch 400PS je k dispozici už ve čtyřech tisících? Závěrečná tabulka říká něco jiného.
Tak otázka je jaká je výkonová křivka.
Zadní světla jsou zprskaný, na to, jak je Maserati slavná značka, mohli vymyslet hezčí, na sportovní auto to je moc velkej krám, ale proč ne. Každopádně se toto auto moc nepovedlo
Tak tohle je sportovní limuzína, ne getéčko. Pokud chceš něco sportovnějšího, tak k tomu má Maserati GT a pokud chceš supersport, tak je tu Maserati MC 12. Tohle je pro ty co chtějí velkou limuzínu se sportovním charakterem a nechtějí konfekci z německa v podobě 750i, S8, nebo S AMG.
Cena jenom 100 000 Euro, to je 2 500 000 Kč - to se mi nezdá hodně.
je nádherná drožka. Jaguár, Bentley a tohle, to jsou pravý limuzíny.....
už ten rozvor přes 3 metry, srovnávat s BMW - to je třída níž - tohle je limuzína, malosériové auto, ne žádný ropátor
"...vytvořili také speciální ráfky, které obouvají pneumatiky s průměrem dvacet palců..."
Pane autore, kolik tak budou mít průměr pneumatiky na tom autě. Stačí přibližně, nemusíte přesně... (dvacet palců to nebude)
??
jestli jde o to, ze pneumatika ma vetsi prumer, nez rafek, ktery ma tech 20", tak ano, vnejsi prumer je jeste o neco vetsi, ale pneumatiky, pokud vim, se vzdycky oznacovali velikosti rafku, na ktery se nasazovaly...