- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja len ze link na to video nam ukazuje umyvacku na psy... to bol zamer?
beztak si to už ani nezaslouží. akorát ta výhodnost, kdy se náklady vrátí až za dva roky (zřejmně častého) provozu, mě moc nenadchla.
já bych totiž takové eko auto chtěl a zároveň toho zase až tak moc nenajezdím
já bych chtěl normální LPG / benzín hybrid, ovšem takový, který by vyrobila přímo automobilka. Proč se tohle vůbec nedělá, vždyť je po takových autech poptávka jako sviňa a musí se neustále předělávat. Já bych klidně i čistě LPG only auto, aby to nezabíralo místo v kufru atd. Proč se řeší nějaké debilní a zatím neefektivní elektro, vodík ... když jsou tisícovky LPG pump ...?
LPG pohony dodává mnoho výrobců. Např. Citroen C3. Stačí si objednat.
LPG je těžší než vzduch. A v tom je problém kvůli bezpečnosti. Smysl má CNG a tomu se vyhnuli.
Za louzi to s rostouci cenou benzinu byl taky neskutecny hype s hybridama. Kazdy to chtel a nikdo nevedel co to obnasi.
Po nekolika letech pouzivani prijde vystrizliveni a kalkulace, ze jsou drazsi nez benzinaky s dobrou spotrebou. Hybridy maji drazsi udrzbu a drazsi opravy. Navic jsou krute predrazeny pri prodeji. Takze jak clovek uvidi uctenku za vymenu baterii tak mu to docvakne a zacne nadavat co to je za drahej kram.
Presne tenhle pripad je kamaradka co se provdala za louzi a poridila hybridni tusim Hondu?
navic to spori vazne jenom ve meste na krizovatce... takze clovek aby s tim nejezdil mimo mesto jinak to pak zacne byt sproste drahy auto.
shit od hyundaie si může koupit jen naprostej zoufalec. já bych se s tím styděl jezdit i kdyby to jezdilo na vodu
jojo, radši si kup škoděnu v sociál výbavě s poličkou místo schránky u spolujezdce
V době kdy se stále častěji parkuje v podzemí je LPG hodně omezující.