Diskuze
Motor bude na semaforu vypínat většina aut
Děkujeme za pochopení.
Pelouze
Takova blbost, jako na kterou prisli pred lety ve Svedsku.
Mysleli, ze usetri na spotrebe, tak zacali delat program, ktery vyradil auto. prevodovku do neutralu pri kazdem zastaveni. Delalo se to jenom rok (myslim ze 2001) a bylo to hrozne poruchovy a stalo je to dost penez na zarucnich opravach. Nakonec udelali patch a servisy to radi ladovali do aut, aby lidi nemuseli porad jezdit na opravy.....
Koub3c
Stop and go
Vy chytrolini co tu pisete o 100kg olovenych bateriich,ktere budou potreba k systemu Stop&Go si nejdriv zjistete jak to je.Pro tento system je vyvinuta uz specialne baterie,typ AGM(neni v ni tekuty elektrolyt a je tam specialni tenky separator ze skelnych vlaken).Ma obrovske vyhody v tom,ze ji designeri aut mohou pod kapotou ukladat v jakemkoliv smeru,takze uz nemusi byt jen vodorovne a ma velke proudy oproti klasice.Mimochodem tuto baterii s timto system bude mit uz i 2.Nosovicky model KIA mpv(ktery se zacne vyrabet pristi rok),takze Skoda opet posledni :-))
Honza
to je pitomost
To je ale pitomost! Místo toho, aby se zaměřili spíše na to, aby vymysleli super úsporný motor, kterým se zvýší účinnost popř. motory na jiné palivo, ale s dobrou účinnosti, jednoduché tankování atd. tak se vymýšlí tyhle pitomosti...Ono to bude super třeba na pražských křižovatkách v noci....
a
To je zase euroblbost
Uz ted autobaterie diky dennimu sviceni misto drivejsich 4 roku a vic vydrzi jen lehce pres 2 roky.
Takze dame do auta start-stop, at dostane jeste vice zabrat a muzeme ji po pul roce vyhodit.
Sviceni uzasne pomohlo, zvysil se pocet mrtvych na silnicich, zvysila se ekologicka zatez vyrazenymi olovenymi akumulatory.
Ja myslel, ze vetsi hovadiny nez ministr dopravy bez ridicaku Simonovsky nelze vymyslet, ale zapomel jsem na europoslance, tam jsou jeste velke rezervy.
Petr
Re: To je zase euroblbost
To máš tedy nějakej divnej akumulátor. Kup si pořádnej a nějakej šmejt z globusu Mám akumulátor v prvním autě sedmý rok a je pořád OK. V druhém autě to bude v prosinci 6 let a je taky OK. To víš nejsem tak bohatý abych kupoval laciné sračky.
Lotrlotr
Starter-alternátor
- teda spíš starter-dynamo tady už jednou bylo a nějak se kombinace obou funkcí neosvědčila...
marat12345
Elektromobil
Kdyby se ty šaškové radši zabývali elektropohonem. Do města by to byl úplně ideální pohon. Já jezdím po Praze a okolí celý den a ikdyž mám Fóbii s tříhrnkem a spotřebou do 5ti litrů nafty, tak bych do elektra šel.
Gr
0.4l ....
0.4l/100km ... ... Mnohem větší vliv má styl jízdy. Je to vidět např. u služebních aut, které mohou podle řidičů jezdit za 4.5 ale i za 7. (O1 74kW) .
gazda2
Hoši nemějte strach.
Do favoritů a dvacet let starých aut se to již montovat nebude. V podstatě se tak trochu ještě ušetří na startéru, protože to bude integrováno s alternátorem a časem u modernějších aut i s hybridní pohonnou jednotkou.
Lotrlotr
Re: Hoši nemějte strach.
Neušetří, kombinovaný stroj bude přinejmenším o polovinu dražší než oba "klasické" dohromady... A díky kombinace funkce to bude jak mizerný alternátor tak i starter (zhruba poloviční účinnost u obou funkcí) - takže větší spotřeba mimo město a krátká životnost ještě k tomu speciální, pěkně drahé baterky...
enpassant
Vypínání motoru bych si dobře rozmyslel
Vypínání motoru na běžné křižovatce (doba čekání cca 20s) u současných vozů je úplný nesmysl. Vypínání motoru u vozů budoucnosti nelze vyloučit, ale hodně bych si to rozmýšlel a raději šetřil jinde. Například bych zrušil podporu tzv. ekologických zdrojů.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...