Diskuze

Motor bude na semaforu vypínat většina aut

Za pár let bude zcela běžné, že jakmile auto zastaví, vypne se automaticky motor a sám naskočí, když se řidič bude chtít znovu rozjet. Rozšiřující se technologie nazývaná stop-start šetří palivo, a proto po ní sahá stále více automobilek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pelouze

21. 7. 2008 19:02
Takova blbost, jako na kterou prisli pred lety ve Svedsku.

Mysleli, ze usetri na spotrebe, tak zacali delat program, ktery vyradil auto. prevodovku do neutralu pri kazdem zastaveni. Delalo se to jenom rok (myslim ze 2001) a bylo to hrozne poruchovy a stalo je to dost penez na zarucnich opravach. Nakonec udelali patch a servisy to radi ladovali do aut, aby lidi nemuseli porad jezdit na opravy.....

0 0
možnosti

barbudo

19. 7. 2008 19:20
Ukázková protiekologická ko kotina ...

0 0
možnosti

Koub3c

18. 7. 2008 9:12
Stop and go

Vy chytrolini co tu pisete o 100kg olovenych bateriich,ktere budou potreba k systemu Stop&Go si nejdriv zjistete jak to je.Pro tento system je vyvinuta uz specialne baterie,typ AGM(neni v ni tekuty elektrolyt a je tam specialni tenky separator ze skelnych vlaken).Ma obrovske vyhody v tom,ze ji designeri aut mohou pod kapotou ukladat v jakemkoliv smeru,takze uz nemusi byt jen vodorovne a ma velke proudy oproti klasice.Mimochodem tuto baterii s timto system bude mit uz i 2.Nosovicky model KIA mpv(ktery se zacne vyrabet pristi rok),takze Skoda opet posledni :-))

0 0
možnosti

Honza

18. 7. 2008 8:44
to je pitomost

To je ale pitomost! Místo toho, aby se zaměřili spíše na to, aby vymysleli super úsporný motor, kterým se zvýší účinnost popř. motory na jiné palivo, ale s dobrou účinnosti, jednoduché tankování atd. tak se vymýšlí tyhle pitomosti...Ono to bude super třeba na pražských křižovatkách v noci.... 

0 0
možnosti

a

18. 7. 2008 8:36
To je zase euroblbost

Uz ted autobaterie diky dennimu sviceni misto drivejsich 4 roku a vic vydrzi jen lehce pres 2 roky.

Takze dame do auta start-stop, at dostane jeste vice zabrat a muzeme ji po pul roce vyhodit.

Sviceni uzasne pomohlo, zvysil se pocet mrtvych na silnicich, zvysila se ekologicka zatez vyrazenymi olovenymi akumulatory.

Ja myslel, ze vetsi hovadiny nez ministr dopravy bez ridicaku Simonovsky nelze vymyslet, ale zapomel jsem na europoslance, tam jsou jeste velke rezervy.;-€;-€;-€

0 0
možnosti

Petr

18. 7. 2008 20:37
Re: To je zase euroblbost

 To máš tedy nějakej divnej akumulátor. Kup si pořádnej a nějakej šmejt z globusu :-© Mám akumulátor v prvním autě sedmý rok a je pořád OK. V druhém autě to bude v prosinci 6 let a je taky OK. To víš nejsem tak bohatý abych kupoval laciné sračky. R^

0 0
možnosti

Lotrlotr

17. 7. 2008 21:59
Starter-alternátor

- teda spíš starter-dynamo tady už jednou bylo a nějak se kombinace obou funkcí neosvědčila...

0 0
možnosti

marat12345

17. 7. 2008 18:48
Elektromobil

Kdyby se ty šaškové radši zabývali elektropohonem. Do města by to byl úplně ideální pohon. Já jezdím po Praze a okolí celý den a ikdyž mám Fóbii s tříhrnkem a spotřebou do 5ti litrů nafty, tak bych do elektra šel.

0 0
možnosti

Gr

17. 7. 2008 17:40
0.4l ....

0.4l/100km ... :-( ... Mnohem větší vliv má styl jízdy. Je to vidět např. u služebních aut, které mohou podle řidičů jezdit za 4.5 ale i za 7.  (O1 74kW) .

0 0
možnosti

gazda2

17. 7. 2008 15:44
Hoši nemějte strach.

Do favoritů a dvacet let starých aut se to již montovat nebude. V podstatě se tak trochu ještě ušetří na startéru, protože to bude integrováno s alternátorem a časem u modernějších aut i s hybridní pohonnou jednotkou.

0 0
možnosti

Lotrlotr

17. 7. 2008 21:58
Re: Hoši nemějte strach.

Neušetří, kombinovaný stroj bude přinejmenším o polovinu dražší než oba "klasické" dohromady... A díky kombinace funkce to bude jak mizerný alternátor tak i starter (zhruba poloviční účinnost u obou funkcí) - takže větší spotřeba mimo město a krátká životnost ještě k tomu speciální, pěkně drahé baterky...

0 0
možnosti

enpassant

17. 7. 2008 15:19
Vypínání motoru bych si dobře rozmyslel

Vypínání motoru na běžné křižovatce (doba čekání cca 20s) u současných vozů je úplný nesmysl. Vypínání motoru u vozů budoucnosti nelze vyloučit, ale hodně bych si to rozmýšlel a raději šetřil jinde. Například bych zrušil podporu tzv. ekologických zdrojů.

0 0
možnosti