- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mysleli, ze usetri na spotrebe, tak zacali delat program, ktery vyradil auto. prevodovku do neutralu pri kazdem zastaveni. Delalo se to jenom rok (myslim ze 2001) a bylo to hrozne poruchovy a stalo je to dost penez na zarucnich opravach. Nakonec udelali patch a servisy to radi ladovali do aut, aby lidi nemuseli porad jezdit na opravy.....
Vy chytrolini co tu pisete o 100kg olovenych bateriich,ktere budou potreba k systemu Stop&Go si nejdriv zjistete jak to je.Pro tento system je vyvinuta uz specialne baterie,typ AGM(neni v ni tekuty elektrolyt a je tam specialni tenky separator ze skelnych vlaken).Ma obrovske vyhody v tom,ze ji designeri aut mohou pod kapotou ukladat v jakemkoliv smeru,takze uz nemusi byt jen vodorovne a ma velke proudy oproti klasice.Mimochodem tuto baterii s timto system bude mit uz i 2.Nosovicky model KIA mpv(ktery se zacne vyrabet pristi rok),takze Skoda opet posledni :-))
To je ale pitomost! Místo toho, aby se zaměřili spíše na to, aby vymysleli super úsporný motor, kterým se zvýší účinnost popř. motory na jiné palivo, ale s dobrou účinnosti, jednoduché tankování atd. tak se vymýšlí tyhle pitomosti...Ono to bude super třeba na pražských křižovatkách v noci....
Uz ted autobaterie diky dennimu sviceni misto drivejsich 4 roku a vic vydrzi jen lehce pres 2 roky.
Takze dame do auta start-stop, at dostane jeste vice zabrat a muzeme ji po pul roce vyhodit.
Sviceni uzasne pomohlo, zvysil se pocet mrtvych na silnicich, zvysila se ekologicka zatez vyrazenymi olovenymi akumulatory.
Ja myslel, ze vetsi hovadiny nez ministr dopravy bez ridicaku Simonovsky nelze vymyslet, ale zapomel jsem na europoslance, tam jsou jeste velke rezervy.
To máš tedy nějakej divnej akumulátor. Kup si pořádnej a nějakej šmejt z globusu Mám akumulátor v prvním autě sedmý rok a je pořád OK. V druhém autě to bude v prosinci 6 let a je taky OK. To víš nejsem tak bohatý abych kupoval laciné sračky.
- teda spíš starter-dynamo tady už jednou bylo a nějak se kombinace obou funkcí neosvědčila...
Kdyby se ty šaškové radši zabývali elektropohonem. Do města by to byl úplně ideální pohon. Já jezdím po Praze a okolí celý den a ikdyž mám Fóbii s tříhrnkem a spotřebou do 5ti litrů nafty, tak bych do elektra šel.
0.4l/100km ... ... Mnohem větší vliv má styl jízdy. Je to vidět např. u služebních aut, které mohou podle řidičů jezdit za 4.5 ale i za 7. (O1 74kW) .
Do favoritů a dvacet let starých aut se to již montovat nebude. V podstatě se tak trochu ještě ušetří na startéru, protože to bude integrováno s alternátorem a časem u modernějších aut i s hybridní pohonnou jednotkou.
Neušetří, kombinovaný stroj bude přinejmenším o polovinu dražší než oba "klasické" dohromady... A díky kombinace funkce to bude jak mizerný alternátor tak i starter (zhruba poloviční účinnost u obou funkcí) - takže větší spotřeba mimo město a krátká životnost ještě k tomu speciální, pěkně drahé baterky...
Vypínání motoru na běžné křižovatce (doba čekání cca 20s) u současných vozů je úplný nesmysl. Vypínání motoru u vozů budoucnosti nelze vyloučit, ale hodně bych si to rozmýšlel a raději šetřil jinde. Například bych zrušil podporu tzv. ekologických zdrojů.