Diskuze
Honda Jazz: revoluce se nekoná
Děkujeme za pochopení.
Zdena
Kufr
V článku nějak chybí informace, že zvětšení kufru se odehrálo na úkor rezervy. Objem 64 litrů z celkových 399 je tedy pod podlahou. Auto má sadu na opravu pneu.
z Vysocan
opomíjená honda
Co je to za nesmysl? Mozna v 10 mil Cesku ano, ale urcite ne v Asii, USA. Tam patri k nejpopularnejsim.
Tomáš
Jazz vs. Fabie
Do Jazzu bych šel jen kvůli skvělýmu motoru 1.2, úžasný převodovce a výkonný klimošce, věci, který v nový fábii 1.2 HTP nenajdete. Ovšem károsérie Jazzu je příšerná, slícování plechů a sváry připomínají ty Favoritu z 90 let, Fábie je v tomhle směru bytelnější a kvalitnější. A teď si vyberte..
RadecekH
Re: Jazz vs. Fabie
To ale srovnavas novou fabii a jazz po nejake bouracce, ne? Opravdu netusim, kde jsi k takove kravine prisel. Jazzu jsem videl hodne, ale jeste jsem si nevsiml, ze by nekde bylo neco v neporadku a taky jsem dosud neslysel nikoho, kdo by si stezoval na nejake slicovani a svary.
Jiří
DACIA LOGAN combi MCV je nejlepší
KUFR : 700 / 2350 litrů.
ROZVOR : 2900 milimetrů.
MOTOR : 1.6 benzín
CENA : 280 tisíc korun, včetně KLIMA.
Jazz a Modus sou malý, drahý mini-autíčka.
RmN321
Re: DACIA LOGAN combi MCV je nejlepší
Jako vtip docela ujde jen doufám,že to nemyslíš vážně...
procházející
hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný
honda jazz má při sklopených zadních sedačkách směšnej objem kufru ---- pouhejch 845 litrů a to je pro českej národ chalupářů fakt málo.
RadecekH
Re: hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný
Kecy v kleci. 845 litru je po hranu oken. A 399 litru je bezkonkurencni a mimochodem opet jen po hranu, tentokrate zadnich sedacek.
Milhaus1
docela mě baví
anonymové co tu blejou na cokoliv co není šáde wáge nebo vw, chtěl bych je vidět v čem opravdu jezdí... tipuju tak Š 120 max Fáčko nebo vytuněný golf 1. generace
Mám za to, že dneska většina aut je kvalitativně v podstatě na stejný úrovni a pak už jenom záleží co se komu líbí, nebo kam ho nasměruje srdce, protože auto je často srdeční záležitostí.
majitel
také jsem o Jazzu uvažoval, ale ...............
Nakonec jsem si koupil před dvěma týdny Renault Grand Modus 1.2 TCE 100 koní / 145 Nm. Ceníkovka včetně klima, abs, esp, asr, 8 x airbag vše v elektrice 369 tisíc. Dealer mi nabídl slevu na rovných 314 tisíc, vázanou na Renault Leasing.
U Hondy jsem moc nepochodil bez klima, esp a jen se 4 x airbag mi po slevě nabídli 309.
Pocitově je Jazz menší uvnitř i když rozměry jsou podobné a i motor má Modus o třídu lepší.
Nezavrhuji Jazz, ale Grand Modus je lepší dospělejší auto, za lepší cenu.
pppqqq
Re: také jsem o Jazzu uvažoval, ale ...............
Proč Jazz? Je to malé, spolehlivé, velmi prostorné auto a hlavně - je to Honda. Současné generace se od roku 2001 prodalo více než 2 mil. kusů. Honda Jazz pravidelně okupuje první příčky žebříčků spolehlivosti. Variabilita interiéru nemá konkurenci, prostor na zadních i předních sedadlech či velikost zavazadlového prostoru je vzhledem k vnějším rozměrům takřka neuvěřitelná. Kvalitu podvozku, převodovky či motoru není třeba dlouze popisovat. Cena základního modelu 299 tis. Kč je na Hondu velmi příjemná, ještě nedávno Jazz stál téměř 400 tis. a u nového modelu tomu zřejmě nebude jinak.
řidič
divný auto
Ale každý auto má svýho kupce, tak třeba v česku pár jazzů prodaj. Ale za 340.000,- Kč v základu tomu moc šancí nedávám.
RadecekH
Re: divný auto
Problem Hondy je, ze v zakladu neni delana pro skudlive ceske ridice. V zakladu ma totiz spoustu veci, co by si skudlivy cesky ridic odpustil. A mozna ani neodpustil, ale cesky ridic radeji vidi cenu jiz od .... a pak si k tomu naporouci doplnkovou vybavu za 100 tisic a ma pocit, jak vyhodne nakoupil.
Vasis
Jazzik je docela povedena karka ..
.. hlavne pro nekoho kdo popojizdi ve meste a na kratke vzdalenosti, myslim, ze vydarene! A jak kolegove podotkli toto auto nelze srovnavat s fabii, fabie je proti tomu fakt vrak a jeste vybrakovanej .. nicmene cena Jazzu je docela premrstena, kazdej si radsi trosku priplati a koupi si neco lepsiho ...
RadecekH
Re: Jazzik je docela povedena karka ..
Cena je premrstena? V soucasnosti se necha koupit verze 1.4 cool za 309 tisic s dani. Co za to clovek dostane? 61kW motor co se vejde v povinnem ruceni do 1350cm3, automatickou klimatizaci, central s dalkacem, zrcatka a predni okna v elektrice, radio s CD, 4airbagy, metalickou barvu, 380 litrovy kufr a spoustu dalsich vymozenosti.
jarek
neprodejný
Malý, drahý, hnusný a k tomu Honda.
Nechci bejt špatnej prorok, ale u nás v česku je to neprodejný. Picaso, Scenic, C-max sou vo 1000 % lepší.
Jazz nebrat
Pepouš
Re: neprodejný
Včera joly, dneska jarouš...tím blbcem už tě nazvu. To co jsi vyjmenoval jsou auta o třídu výš. Ale Hondě nesahají ani po nárazníky. A pokud umíš jen trochu počítat tak Jazz je cenově naprosto srovnatelný s podobně vybavenou fóbií. Naštěstí už všichni češi neuvažují jako ty.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...