- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo si to nerozdal s Polkou v maluchu,není chlap...
To co dokazali Polaci naskladat na to auto,to nema a nebude mit snad obdoby.Kdyz jsem je kdysi potkaval,mely na vysku kolem 3 metru a porad jim to jelo! Na to nejde zapomenout
nejdéle sériově vyráběné auto v evropě?
je to srbská, dříve jugoslávská, Zastava 1101. Mimochodem taky licence fiat , tentokrát 128. Vyrábí se stále už skoro 40 let
Všechno, co má s námi aspoň něco společného je fuj. I když to bylo okopírované zboží ze západu nebo dokonce byla zakoupená licence, je to fuj.
Dle mého názoru nebyla tahle polská miniodrůda na svou dobu zase až tak špatná. Nezapomeňte, že se psal rok 1973. No když zapátráte v paměti, tak zjistíte, že evropským autem roku 1972 byl vyhlášen FIAT 127.
Jenomže 127-ka a 126-ka, to jsou nebe a dudy, zrovna tak originální 128-ka, nikoliv Zastava z Jugošky.
Poslys autore co je moc to je moc.
To myslis ze Polaci nesnili o lepsich autech nez je maluch? Ten byl realnou moznosti ne snem!
A opakem vyladeni vykonu je urezani strechy?
Umet psat nestaci na profesi novinare. Musi se pri tom i myslet
bez ironie.. vazne
ne zrovna dokonaly, ale je to proste sikovne vozitko... na druhou stranu takovy stret s XC90 v dnesni dobe sice bude znamenat jednoznacne skore, ale to uz je druha stranka veci...
vyhovovat pozadavkum moderni doby...........On jim nevyhovoval ani v tom roce 1975, kdyz se zacal vyrabet......Kdyz to clovek porovna, v roce 1975 se soudruzi z NDR uz prohaneli v modernich plastikovych limuzinach (Trabant a Wartburg), u nas kralovaly silnicim moderni Skody 100L, v Sovetskem Svazu uz meli soudruzi k dispozici moderni a pohodlne vozy Ziguli (Lada) a Volha(ty teda byly jenom pro velke soudruhy), soudruzi v Rumunsku si vozili spinave prele a tlamy v Daciich.....Ale je nutno uznat, ze z koni, oslu a krav presedlat na Fiata 125p byl pro Psonky velky evolucni skok....