Diskuze

Sen polského řidiče Fiat 126p slaví 35 let

Auto, které zmotorizovalo Polsko, Fiat 126p, slaví pětatřicet let a prožívá druhé mládí. Populární "maluch" (mrňous) se nesmazatelně zapsal do historie země. Pro řadu rodin to byl první automobil v jejich životě a se sentimentem se Poláci ke svému malému vozítku stále častěji vracejí. Vylaďují jeho výkon nebo naopak uřezávají střechu a brázdí polské silnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kraxna

28. 7. 2008 16:58
Byla kdysi taková hláška....

Kdo si to nerozdal s Polkou v maluchu,není chlap...;-D

0 0
možnosti

viking999

28. 7. 2008 16:51
Jedno se musi uznat.

To co dokazali Polaci naskladat na to auto,to nema a nebude mit snad obdoby.Kdyz jsem je kdysi potkaval,mely na vysku kolem 3 metru a porad jim to jelo! Na to nejde zapomenout ;-D!

0 0
možnosti

lenin

28. 7. 2008 16:51
qíz

nejdéle sériově vyráběné auto v evropě?

je to srbská, dříve jugoslávská, Zastava 1101!. Mimochodem taky licence fiat , tentokrát 128. Vyrábí se stále už skoro 40 let R^

0 0
možnosti

Elektronek

29. 7. 2008 12:05
Re: qíz

A co Zigul? Ten se taky dela dotedka

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

28. 7. 2008 16:39
Naši ramenáči

Všechno, co má s námi aspoň něco společného je fuj. I když to bylo okopírované zboží ze západu nebo dokonce byla zakoupená licence, je to fuj.

0 0
možnosti

ijs

28. 7. 2008 16:17
Český klub

Více naV http://www.126fan.czV

0 0
možnosti

Janina7

28. 7. 2008 16:09
Asi takhle:

Dle mého názoru nebyla tahle polská miniodrůda na svou dobu zase až tak špatná. Nezapomeňte, že se psal rok 1973. No když zapátráte v paměti, tak zjistíte, že evropským autem roku 1972 byl vyhlášen FIAT 127.

0 0
možnosti

chroustík

29. 7. 2008 12:40
Re: Asi takhle:

Jenomže 127-ka a 126-ka, to jsou nebe a dudy, zrovna tak originální 128-ka, nikoliv Zastava z Jugošky.

0 0
možnosti

hogo

28. 7. 2008 15:35
Autore§

Poslys autore co je moc to je moc.

To myslis ze Polaci nesnili o lepsich autech nez je maluch? Ten byl realnou moznosti ne snem!

A opakem vyladeni vykonu je urezani strechy?

Umet psat nestaci na profesi novinare. Musi se pri tom i myslet :-(

0 0
možnosti

regazzi

28. 7. 2008 16:11
Re: Autore§

Snem polského řidiče byl především Polonez ;-)

0 0
možnosti

def...

28. 7. 2008 15:23
krasny vuz

bez ironie.. vazne R^

ne zrovna dokonaly, ale je to proste sikovne vozitko... na druhou stranu takovy stret s XC90 v dnesni dobe sice bude znamenat jednoznacne skore, ale to uz je druha stranka veci...;-)

0 0
možnosti

buttplug

28. 7. 2008 15:22
Výroba auta skončila v září 2000, neboť vůz přestal

vyhovovat pozadavkum moderni doby....;-D.......On jim nevyhovoval ani v tom roce 1975, kdyz se zacal vyrabet...;-D...Kdyz to clovek porovna, v roce 1975 se soudruzi z NDR uz prohaneli v modernich plastikovych limuzinach (Trabant a Wartburg), u nas kralovaly silnicim moderni Skody 100L, v Sovetskem Svazu uz meli soudruzi k dispozici moderni a pohodlne vozy Ziguli (Lada) a Volha(ty teda byly jenom pro velke soudruhy), soudruzi v Rumunsku si vozili spinave pr(Y)ele a tlamy v Daciich.....Ale je nutno uznat, ze z koni, oslu a krav presedlat na Fiata 125p byl pro Psonky velky evolucni skok....;-D

0 0
možnosti

slavek133

28. 7. 2008 15:19
to

je největší shit v historii automobilismu.

0 0
možnosti