- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VW vyhlasil soutez. Najdi 12 rozdilu mezi Golfem V a Golfem VI a vyhraj 14 denni zajezd do Wolfsburgu
mě to připadá jako počitačová serie NHL nebo FIFA, pořád to samé dokola každy rok
protoze V. generace je obchodne totalni propadak, VW vsadilo na
"moderni" technologie napriklad kontinualnich svaru karoserie, ktere
stejne nikdo nevidi, ale ktere prodrazuji vyrobu, nebo nova vyrobni
hala, kde se dvere s autem potkavaji az pri konecne montazi - ne vsak
pokazde spravne dvere se spravnym autem.
Zaverem VW musel ubrat z technologii, aby vubec mel zisk. Vyvojari VW
zaspali 10 let a pro zlepseni vzhledu se stal nejprve designsefem VW
Murat Günak (navrhl napr.EOS, VW scIROCcco, Peugeot 607, Maybach), toho
potichu odstavili a vysledek je G VI j= absolutni nuda...(sefdesignerem
se stal zatimWalter de Silva z Audi)
Design je k ničermu když ta auta nefungují ... Cokoli od VW/Schade/Audi už nikdy více : Caddy po 28K km měněn motor, bo prostě vypadl z auta. (cena, kdybychom to platiili cca 140000 a 3 neděle mimo službu) Golf po 90K km ulítka napínací kladka klíňáku včetně držáku - cena 28 000,- + 2 týdny . To už jsme bohužel zacálovali. Octavia 4x4 , 120K km rozpadlá předovka - cena 135 000,- ........ Oproti tomu : Honda 280K km -vyjma destiček a rozvodového řemene čistá nula, Volvo 320K km totéž.
a nemá se klíňák v 90K měnit ?
Teda - ne, že by neměl vydržet víc
Naprosto neinvenční a fádní. Ale určitě si kupce najde. SAAB rulez - tedy zejména starší modely.
udelals mi radost cece, tedy kolego... sam ridim saab 9-3 Aero cabrio, rv 2007. A jen benzin, a desticky, nic vic...
to není špatný, zvláště pak z profilu...
Myslím, že poslední aspoň trochu hezký Golf byl model IV.generace
hezký je golf do této doy...i když taková šeď. Ale poslední hezký golf byl III, od té doby je to vždy lehce nafouklé, obšlehnuté...
To oprášili snad tu předchozí generaci. Ale ve VW vědí, že starší lidé jsou ta největší kupní síla a bude to ještě výraznější, tak proč by se měli zavděčovat zdejším odborníkům na design, kteří mají akorát na ojetinu za 150.000,. a to ještě na lízačku.
ti důchodci si nežijí vůbec špatně, když GV na konci svého cyklu "kraluje" prodejům. co by jiné automobilky za to daly...
hodně lidí asi řekne nuda, do hodně velké míry mají pravdu, mě se ale líbí.. a hezkej bude i za pár let, stejně jako čtyřka.