- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při mé návštěvě Pekingu před 14 dny jsem měl možnost toto auto vidět. Má mnohem nadstandarnější výbavu než se vyrábí u nás a vypadá mnohem luxusněji (interiér, exteriér). No fotce je Octavia s klasickými 15 palcovými koly, nevím, co se vám na tom nelíbí. Já bych Číňany v ničem nepodceňoval, mluví z vás čilá nevědomost.
Ano jsem na rozdíl od vás tupý neznalec.Prosím vás neviděl jste náhodou Mingrui RS?
Já chci jedině Shuanghuan CEO a BYD F1. Protože nejlepší je originál!
Už se těším až se sem bdue dovážet v plné náloži za 300 000, základní model pak za 250 000 Kč. Beru Víc za to nejsem ochotnej dát
139900 yuanu, tedy neco kolem 319 tisic v zakladu. A to je jeste pre-sale cena co jsem nasel. Relna cena bude nizsi.
..to snad na evropský trh nedojde...v tom by mohl jezdit jenom nějakej Pepa vod JZD.
zpátky v Evropě pod kapánek změněným názvem. Určitě to nebude dlouho trvat páč do tak velkýho kufru se vejde hodně čínských disidentů a můžou jich zatknout víc najednou.
Jo, to je auto tak pro Cinana. Do Evropy at to netahaj!
Číňani vyrábí všecho, jen auta mají česká! A celý svět to vidí. Češi jsou nejlepší