Diskuze
Legendární tříkolová včelka: Piaggio Ape v testu
Děkujeme za pochopení.
Touch
Bez diferenciálu?
A jak se otáčky kol vyrovnávají v zatáčce? Bez diferáku jsem myslel že se dělají jen dětské hračky...
Nebo je poháněno jen jedno zadní kolo?
honza
drahý
Za ty prachy si koupím raději 3 roky starýho praktika ( fábii 1.2 ) která mi odveze 2 x tolik...to si koupí fakt jen blázen..
mirek
Re: drahý
jsi blb který neví o čem se píše .tohle je vozítko s duší image a historii škodovka je šereda bez ničeho jen pro hlupáka jako ty.
Ráďa
Dovozce se asi po.ral.
Na webu mají ti Italové cenu od 3800 do 4000 EUR (bez DPH)... takže si dovozce přirazil tak 40 000,- vejvar, pak se diví že jich moc neprodá blbec...
Martin Adámek(adamek.blog.idnes)
Na to že jde o článek v "auto" příloze...
mě tohle šokovalo:
"Řídit je můžete od 17 let s "papíry" na velkou motorku."
Jsem měl za to, že hranice 17 let pro skupinu A padla 31.12.2000
Od 1.1.2001 platí zákon 361/200Sb., podle kterého máme AM od 17, A1 od 16 a A od 18 a A od 21.
Od 17 může být dneska mj. B1, což by se na tenhle vozík hodilo, ale nemá to nic společného s motorkou. Aby novinář-specialista nadané téma zaspal 7,5 roku, zvlášť když se teď současně v auto.idnes v jiném článkupíše o věkových hranicích pro motorkáře, to je docela síla. Jinak článek zajímavý, téma pěkné, ale ta mašina od 17 mi málem způsobila zástavu srdce... Kdyby to psala nějaká starší paní na zpravy.idnes, tak to ještě rozchodím, ale tady je to katastrofa.
Martin Adámek(adamek.blog.idnes)
Re: Na to že jde o článek v "auto" příloze...
AM samozřejmě od 15... jsem z tohočlánkubyl tak konsternován, až mi to číslo "17" vlezlo kam nemělo
(a v tom editačním poli se to moc nedá kontrolovat...)
M626
cena
140 tisíc Kč se mi za tohle nezdá moc. Mně se to zdá ukrutně hodně moc. Vždyť je to skůtr s trochou plechu navíc, za co teda chtějí tolik peněz?
noname
Re: cena
absolutní souhlas. Já se v tom případě divím, že to někdo jiný nedělá taky, protože tohle se dá i malosériově vyrábět někde okolo 30 tisíc.
Mimochodem kolik to má hvězdiček při crash testech ;)
Ebo
tohle..
..bych přiděloval čerstvým absolventům autoškol.. hned by klesla nehodovost mlaďochů..
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....