Diskuze

Legendární tříkolová včelka: Piaggio Ape v testu

Ferrari, Lamborghini, Ape. Jméno poslední z vyjmenovaných ikon italského automobilismu vám možná nic neříká. Určitě jí ale byli unešeni, když jste ji ve šrumci italského provozu viděli. Nákladní tříkolovou motorkou Piaggio Ape, která je v Evropě nejlevnějším a nejmenším náklaďákem vůbec, jsme se svezli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Touch

18. 8. 2008 18:24
Bez diferenciálu?

A jak se otáčky kol vyrovnávají v zatáčce? Bez diferáku jsem myslel že se dělají jen dětské hračky...

Nebo je poháněno jen jedno zadní kolo?

0 0
možnosti

honza

17. 8. 2008 0:18
drahý

Za ty prachy si koupím raději 3 roky starýho praktika ( fábii 1.2 ) která mi odveze 2 x tolik...to si koupí fakt jen blázen..

0 0
možnosti

mirek

17. 8. 2008 10:21
Re: drahý

jsi blb který neví o čem se píše .tohle je vozítko s duší image a historii škodovka je šereda bez ničeho jen pro hlupáka jako ty.

0 0
možnosti

Ráďa

15. 8. 2008 11:36
Dovozce se asi po.ral.

Na webu mají ti Italové cenu od 3800 do 4000 EUR (bez DPH)... takže si dovozce přirazil tak 40 000,- vejvar, pak se diví že jich moc neprodá blbec...

0 0
možnosti

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

15. 8. 2008 0:08
Na to že jde o článek v "auto" příloze...

mě tohle šokovalo:

"Řídit je můžete od 17 let s "papíry" na velkou motorku."

Jsem měl za to, že hranice 17 let pro skupinu A padla 31.12.2000

Od 1.1.2001 platí zákon 361/200Sb., podle kterého máme AM od 17, A1 od 16 a A od 18 a A od 21.

Od 17 může být dneska mj. B1, což by se na tenhle vozík hodilo, ale nemá to nic společného s motorkou. Aby novinář-specialista nadané téma zaspal 7,5 roku, zvlášť když se teď současně v auto.idnes v jiném článkupíše o věkových hranicích pro motorkáře, to je docela síla. Jinak článek zajímavý, téma pěkné, ale ta mašina od 17 mi málem způsobila zástavu srdce... Kdyby to psala nějaká starší paní na zpravy.idnes, tak to ještě rozchodím, ale tady je to katastrofa.

0 0
možnosti

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

15. 8. 2008 0:09
Re: Na to že jde o článek v "auto" příloze...

AM samozřejmě od 15...  jsem z tohočlánkubyl tak konsternován, až mi to číslo "17" vlezlo kam nemělo

(a v tom editačním poli se to moc nedá kontrolovat...)

0 0
možnosti

M626

14. 8. 2008 17:04
cena

140 tisíc Kč se mi za tohle nezdá moc. Mně se to zdá ukrutně hodně moc. Vždyť je to skůtr s trochou plechu navíc, za co teda chtějí tolik peněz?

0 0
možnosti

noname

14. 8. 2008 21:55
Re: cena

absolutní souhlas. Já se v tom případě divím, že to někdo jiný nedělá taky, protože tohle se dá i malosériově vyrábět někde okolo 30 tisíc.

Mimochodem kolik to má hvězdiček při crash testech ;)

0 0
možnosti

Ebo

14. 8. 2008 12:01
tohle..

..bych přiděloval čerstvým absolventům autoškol..;-D hned by klesla nehodovost mlaďochů..

0 0
možnosti

burgerking

14. 8. 2008 12:04
Re: tohle..

já bych to dal policajtoj R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!