- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To si holt lidé musí vybrat:
- buď auta se současnými emisemi
- nebo lehčí s menšími emisemi ale méně bezpečná
- nebo lehčí, stejně bezpečná ale daleko dražší (kompozity jsou dražší než plech)
A kazdopadne se slabsi motory s mensim poctem valcu + turba
je demagogie. Daleko větší škodlivinou jsou pevné částice a oxidy dusíku.
A to prý v noci vypouštějí CO2 i rostliny - neměli bysme na noc zakrývat lesy igelitem?
Hmm, tak tohle je fakt slusne demagogicky clanek. Nejvice se snazi Nemci, jo? Nemci nejvic zaspali a ted se jen stezi snazi dohnat konkurenci. Napr. Peugeot mel uz loni prumerne emise 141 g, Renault 150. Je jasne, ze z techto nizkych hodnot to dal snizovat neni tak lehke. Navic, kdyz to vyjadrime v procentech, ze? No, hlavne, ze BMW je premiant, kdyz to stahnul na 170. Jasne, je to o sedm procent! To jsou fakt borci! :-) Podle tehle logiky by se Ferrari mohlo brzo stat ekologickym leadrem Evropy, ted jsou nekde na 320, hodit to o deset patnact procent dolu by nemel byt problem a mame tu palcove titulky :-))))
EU by take melo zatlacit na zdravotniky, kazdy rok umiraji tisice lidi na rakovinu. Cili v roce 2012 budou mit 60% uspesnost v leceni, V roce 2015 to bude 75%. A kdyz ne, tak jim naparime pokutu