Diskuze
Nové české auto: Kaipan 15 za 159 tisíc korun
Děkujeme za pochopení.
pavel
test bezpečnosti
Docela zábava by byl nějaký crasch test ... myslím že průměrný výsledek bude 0 hvězdiček.
Do toho bych nesedl.
emylak
Kdo stavi ten stavi
Myslim ze je to super zprava, zaklad z favorita me od tohoto vozu ponekud odrazoval. A co se tyce zdejsich ohlasu v diskusi, zamyslete se prosim nez neco napisete. Myslim ze panove z Kaipanu radi prijmou vase lepsi designove navrhy, stejne tak uvitaji vasi aktivitu v pripade jednani s urady,aby mohlo byt auto homologovano. Pokud vim, tak uplne prvni kaipan stal 4 roky v garazi, tak dlouho trvalo urednikum, nez pochopili, ze auta nemusi delat jen velka fabrika. Zvlast kdyz se jedna o tak vystredni vozy, jakymi kaipan je.
K celkove koncepci vozu - starych fabii je tu pomerne dost, neni problem sehnat donor-car. Shanet kompletni streva treba s focuse by bylo drazsi. Navic kdo chce skutecne narezove auto, sahne po Kaipanu 57 - replice LOTUSu Super 7, po zadnim nahonu. Toto je urceno pro zacinajici sportovni jezdce, ale neni to zadne orezavatko. Pomer vykonu pres 118 KW na tunu je velmi slusny. Kdyz uvazite ze Octavia RS dosahuje pouze 101 KW/t. Takze je jasne kdo vitezi
Frank
Design dělali v Číně?
Přední maska je hnus. Ta je dělána z tahokovu, jako "tuning" garážníků. Předpokládám, že to ani nemá homologaci.
pes Jonatán
cha chá
co to zase řešíte? to zase zablokovali diskuzi na novinkách nebo co?? prostě auto originál... mimochodem, kdo má v mém okolí fabii, pochvaluje si podvozek, nikdy jsem to neřídil, jen se vezl a paráda, kdo z vás, žvanilů, to vůbec kdy řídil??
verstappen
Re: Pry "sportovnimi auty"
právě jsem to sem chtěl taky napsat. V jednom odstavci je napsáno jak tam dávají motor o 44 kW a hned v dalším že o naftě neuvažujou, že vyrábějí sportovní auta
halalik
159 tisíc versus 450 tisíc...
Jestli to chápu dobře, tak k té "stavebnici" za 159 tisíc, potřebuji navíc defacto ještě kompletní Fábii...
Tak proto se mi ten cenový rozdíl zdál tak podezřelej...
X
Re: 159 tisíc versus 450 tisíc...
Koupíš díly z bouraček na vrakáči. Takovejch nabořenejch Fábek tam musí být mraky
MH
Parodie na exkluzivní roadster?
Pokud pan šéf chce vyrábět malosériové exkluzivní auta, měl by:
1) Tvorbu designu zadat designérovi
2) Zvolit lepší platformu, na které auto postaví (z Favorita k Fábii je to jako z bláta do louže)
3) Představení auta veřejnosti zorganizovat na lepším místě než na nějakém parkovišti před kontejnery.
MH
Re: Parodie na exkluzivní roadster?
Sice se tím auto prodraží, ale najdou se lidé ochotní si ho koupit, kteří by si ho dnes nekoupili, jelikož je spíše cílem posměchu.
Od auta s designem dětského plastového šlapátka od rákosníků s motorizací z favorita nebo fábky se exkluzivita očekávat nedá.
Za 450.000 kč se dá pořídit BMW Z3 a to je auto, které se může označovat za exkluzivní roadster.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč