- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli u těch aut bude příslovečná čínská kvalita umocněná super polskym provedením, v jakym produkujou druhovýrobní díly na starší škodovky (Favorit, Felicia), tak to sem potom zvědavej, kterej šílenec si to auto koupí....To pak bude ekonomičtější i bezpečnější dovézt nějakej 20 let starej vehikl z Německa, než kupovat tohle....
A poslední polský dělník v Mladé Boleslavi tak jako předtím v textilkách zastaví stroj a potom se už jen zhasne ... . A s tím skončí i veškerý slavný růst českého HDP. Zpátky na stromy. Cinkat klíčema nám asi tentokrát bude prd platný.
Neboj vodníku, ono vyrábět a prodávat jsou dvě velmi rozdílné věci. Pamatuješ, jak se psalo, že číňani skupují po celé Evropě železný šrot? Tak to nám ho pouze jinou formou do Evropy vrací...
Celkem by me zajimalo, jestli poslou Cinani do Polska nekoho na dodrzovani "cinsky nekvality", stejne jako musi zapadni expati hlidat jakous takous kvalitu produkce v cinskych tovarnach