Diskuze

Autoškola: naučte se jezdit v terénu

Off-road a SUV automobilů přibývá, v bazarech je koupíte i za pár desítek tisíc. Pro jízdu mimo silnici byste se měli naučit alespoň základní zásady. Vyzkoušeli jsme je na mosteckém polygonu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepe

4. 9. 2008 11:13
hue

Souhlas, při redukci se kroutící moment násobí a nesnižuje! Většina SUV má náhon na všechny 4 kola s elektronickým řízením poměrů, ten je pak standardně více na předek. Patrol neumí jezdit na dvoukolku ! Je to stálá čtykola s mezinápravovým diferákem..atd.

No von Jakušev je taky pěkný dílo..to si vybrali parťáka :-©

0 0
možnosti

Clayton.

4. 9. 2008 15:57
Re: hue

Patrol není stálá čtyřkolka. V ostatním máš pravdu.

0 0
možnosti

petrmalyx

4. 9. 2008 10:11
RAV4

No, RAV 4 ma staly nahon na vsechna kola a manualni uzaverku diferencialu.

0 0
možnosti

GR

4. 9. 2008 9:29
Samé nové informace

Je vidět, že autor článku buď instruktora poslouchal jen napůl ucha, nebo nic moc nepochopil.

Zařazení redukce sníží kroutící moment - Aha, to jsem doposud netušil

Zamykání volnoběžných nábojů přední nápravy slouží pro uzávěrku diferenciálu - Aha, to jsem také doposud netušil

Zařazením redukce se u Nissanu GR uzavře mezinápravový diferenciál - Aha, to jsem doposud rovněž netušil

Samo lepší, ale ať se autor příště víc ptá, když mu není něco jasné.Rv

0 0
možnosti

tmf

3. 9. 2008 21:36
koho ještě

ten autodrom v Mostě podmazal? Pár poslanců pro odkejvání zákona o možnosti smazat si body jen u nich, teď tady reklamní článek.

0 0
možnosti

filipes

3. 9. 2008 16:28
RX4

Mam nedobrovolnou zkusenost se Scenikem RX4, ktery jsem povazoval za smasny pokus o SUV a celkem jsem nechapal. To auto ma nejak divne nizko teziste a to co jsem s nim projel aniz by se prevratil jsem nechapal.  ( Pres cestu byl spadly strom, tak jsem to chtel objet po poli, jenze jsem si neuvedomil jak vysoke jsou tam meze....) a prest ze nema zadne uzaverky (aspon o tom nevim) se to bezproblemu vyhrabalo uplne vsude - jen spojka dostala nehorazne zabrat, protoze nema redukci

0 0
možnosti

Sobík

3. 9. 2008 14:59
vojenská technika

největší sranda byla s 4 nápravovym OT64 SKOT :-) supr jsou i pásový BVP, a polopásáky :-)

a když offroad tak jedině vojenskej Defender, Hummer, Aro nwbo UAZ :-) Jo a Suzuki Samurai s nezytnými úpravami :-)

0 0
možnosti

Ribana & Vinnetou SUV

3. 9. 2008 13:53
Pro koho?

Tak si to shrňme, pro které vozy je určen tento článek a pro které ne:

Ano: Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol, Mitsu Pajero, Suzuki (Grand) Vitara, Jeep Wrangler, Jeep (Grand) Cherokee, Land Rover, Lada Niva, Subaru Forester, překvapivě též Renault Koleos a několik málo dalších.

Ne: Audi Q7, BMW X3 a X5, Ford Kuga, VW Tiguan a Touareg, Porsche Cayenne, Kia Sportage, Hyundai Santa Fe a Tucson, Škoda Octavia Scout, Citroen C-Crosser a jeho Peugeot verze, Lexus RX, Nissan Qashqai a spousta dalších.

0 0
možnosti

3. 9. 2008 18:56
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

m.

3. 9. 2008 12:39
:-)

ford ranger,

to je jizda :-)

0 0
možnosti

K

3. 9. 2008 12:22
95% majitelů těchto aut

do terénu vůbec nevyjedou (pokud tím nemyslej polní cestu k chatě, kterou projede i Fabie). Je to typický příklad, že lidi kupují věci, který vůbec nepotřebujou, ale mají potřebu ukázat, že na to maj.

0 0
možnosti

chubascos

3. 9. 2008 15:45
a ty na to nemáš, tak můžeš jen tiše závidět

:-P Ještě můžeš přidat nějakej žvást o ekologii;-)

0 0
možnosti

agu

3. 9. 2008 11:58
autor zrejme nevi o subaru nic

jinak by Forestera nehazel do jednoho pytle s ostatnimi SUV... a ze ma hladex... fuuuj... nejkouzelnejsi je, ze clovek sjede z pole, najede na dalnici oklepe blato a zadnej haldex s tim krok neudrzi!

0 0
možnosti