- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlas, při redukci se kroutící moment násobí a nesnižuje! Většina SUV má náhon na všechny 4 kola s elektronickým řízením poměrů, ten je pak standardně více na předek. Patrol neumí jezdit na dvoukolku ! Je to stálá čtykola s mezinápravovým diferákem..atd.
No von Jakušev je taky pěkný dílo..to si vybrali parťáka
No, RAV 4 ma staly nahon na vsechna kola a manualni uzaverku diferencialu.
Je vidět, že autor článku buď instruktora poslouchal jen napůl ucha, nebo nic moc nepochopil.
Zařazení redukce sníží kroutící moment - Aha, to jsem doposud netušil
Zamykání volnoběžných nábojů přední nápravy slouží pro uzávěrku diferenciálu - Aha, to jsem také doposud netušil
Zařazením redukce se u Nissanu GR uzavře mezinápravový diferenciál - Aha, to jsem doposud rovněž netušil
Samo lepší, ale ať se autor příště víc ptá, když mu není něco jasné.
ten autodrom v Mostě podmazal? Pár poslanců pro odkejvání zákona o možnosti smazat si body jen u nich, teď tady reklamní článek.
Mam nedobrovolnou zkusenost se Scenikem RX4, ktery jsem povazoval za smasny pokus o SUV a celkem jsem nechapal. To auto ma nejak divne nizko teziste a to co jsem s nim projel aniz by se prevratil jsem nechapal. ( Pres cestu byl spadly strom, tak jsem to chtel objet po poli, jenze jsem si neuvedomil jak vysoke jsou tam meze....) a prest ze nema zadne uzaverky (aspon o tom nevim) se to bezproblemu vyhrabalo uplne vsude - jen spojka dostala nehorazne zabrat, protoze nema redukci
největší sranda byla s 4 nápravovym OT64 SKOT :-) supr jsou i pásový BVP, a polopásáky :-)
a když offroad tak jedině vojenskej Defender, Hummer, Aro nwbo UAZ :-) Jo a Suzuki Samurai s nezytnými úpravami :-)
Tak si to shrňme, pro které vozy je určen tento článek a pro které ne:
Ano: Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol, Mitsu Pajero, Suzuki (Grand) Vitara, Jeep Wrangler, Jeep (Grand) Cherokee, Land Rover, Lada Niva, Subaru Forester, překvapivě též Renault Koleos a několik málo dalších.
Ne: Audi Q7, BMW X3 a X5, Ford Kuga, VW Tiguan a Touareg, Porsche Cayenne, Kia Sportage, Hyundai Santa Fe a Tucson, Škoda Octavia Scout, Citroen C-Crosser a jeho Peugeot verze, Lexus RX, Nissan Qashqai a spousta dalších.
do terénu vůbec nevyjedou (pokud tím nemyslej polní cestu k chatě, kterou projede i Fabie). Je to typický příklad, že lidi kupují věci, který vůbec nepotřebujou, ale mají potřebu ukázat, že na to maj.
Ještě můžeš přidat nějakej žvást o ekologii
jinak by Forestera nehazel do jednoho pytle s ostatnimi SUV... a ze ma hladex... fuuuj... nejkouzelnejsi je, ze clovek sjede z pole, najede na dalnici oklepe blato a zadnej haldex s tim krok neudrzi!