Diskuze
Čína na autosalonu Moskva: sebevědomí a plagiáty
Děkujeme za pochopení.
jsk
Tohle směšné utěšování se, jak jsou čínská auta
"hranatá" a špinavá a mají jen ABS+EBD apod. mi připomíná utěšovánní evropských výrobců ohledně japonských vozů. Ne za dvacet, ale za 10 let budou ínské vozy u nás smrtelně ohrožovat skodawerke a všechny ty voňavky z Francie a Reichu! Na to vemte jed!
Todd Berrtuzzi
Koukám, že voliči ČSSD se vydali do boje za automobily
čínských soudruhů.
baloun
Ach jo,
"Stojí za vysvětlení, že auto bez ABS už Evropě snad ani nepořídíte." No bodejť, když už ho nikdo neschválí k provozu...
alg
made in china
Ono je úplně jedno kdo to vyrobí a kde se to vyrobí. Ale když se člověk podívá na crash test http://www.adac.de/adactv/test_technik/Crashtest_Brilliance_BS6.asp tak v tom přeci nemůže jezdit i kdyby to bylo zadarmo.
USB_hub
Re: made in china
souhlas, ten crashtest je vazne osklivy , srovnej to napr s testem na golf IV (coz je mensi a starsi auto) a ty vysledky jsou daleko lepsi...
p.s. za golf IV si dosadte co kdo mate doma/radi..
noční dříč
japonci, korejci, číňani
Nejdřív kradli japonci, pak korejci a teď číňani. Já bych číňanům nic nevyčítal. Jen se chovaj jako japonci a korejci.
ranní dřič
Re: japonci, korejci, číňani
souhlas, ted jim nadáváme, ale za pár let to bude stejný jako u Japonců a Korejců. Stačí srovnat korejská auta před deseti lety, stačilo tak málo a jsou konkurenceschopná.
xxx
jj kradou všichni
no když se to tak vezme, tak kradou všichni, jak Čínani, tak Evropané..např. střelný prach a porcelán, ale o tom to je, kradou, kopírují, proč se srát se zdlouhavým vývojem, dnes jsou horší, zítra budou srovnatelná a pozítří budou lepší..(viz. Toyota), budte rádi, Čínani budou v budoucnosti průkupníci nových technologii..at žije Čína
burizon
čína...
drazí diskutéři... najděte si prosím rozdíl mezi slovy plagiát a kopie. jabka ani korejci nekopírovali ani nevyráběli plagiáty. oni licencovali výrobu různých technologických celků. v tom jest celkem zásadní rozdíl. tématu. čínských aut se nemá smysl bát protože:
1. neexistuje servisní síť a kvalitní tu ještě 20 let nebude. tedy spíš nebude nikdy...
2. bezpečnost těch vozidel je bez výjimky vysloveně tragická, o technice jako takové asi nemá smysl mluvit.
3. nejsou alternativou pro majitele 120 a favoritů protože tato sociální skupina nemá vůbec prostředky na auto. kde by vzali dvě kila na šunku z číny, když nemají ani pade na ohnílou felicii...
závěrem. čínské automobilky nemají skutečný zájem o evropu. stačí jim zaostalé rusko a vlastní trh, tam se budou spokojeně popelit další desítky let. náklady na vývoj konkurence-schopných vozidel by se jim nevrátily, proto taková auta nedělají.
tom
Vize
za par let se budete divit a hlavne budete prekvapeni ze se auto da poridit treba za 100 tisic. Bude to realita akorat ze dneska jsme jeste ovlivneni skodovkou ktera ma obrovske zisky z tech kteri jeste nepochopili ze auto zacina byt spotrebni zbozi jako kazde jine. Bezpecnost je jina vec, spolehlivost podruzna pokud cinske soucastky budou stat 50 KC :-) teda pokud ta spolehlivost bude alespon nejaka
Kalimero
Re: Nezájem.
Čínská auta budou levná. Pořídí si je i lidé, neschopní vydělat více peněz. Na ulicích tak přibude neschopných řidičů. Pak tě začnou čínská auta zajímat, tedy v negativním smyslu.
lofas
to je novinařina
Za ty antičínské články vám už asi někdo platí, ne? I hojte, už jste fakt trapní a ubuzí. Horší než bývala komančská antiimperialistická propaganda.
zostrelenyanjel2
Re: to je novinařina
to už ty rejžožroutský značky tady maj dealery????
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...