Diskuze
Jediné čínské auto v Česku: „Opravujeme si ho sami“
Děkujeme za pochopení.
Kamilos
maras
Predek radoby Toyota LC, zadek BMW, , motor motor motor Mitshubis. No to je des. A o kvalite asi nemluve.
Pavel
Hm...
To auto nevypada takhle spatne. Otazka ale je zcela jina. Jde tady o to, zda-li si najde sveho kupce. Nemyslim ted konkretne tohle, ale treba fungl nove. Na kolik si budou nemecti vyrobci cenit svoji originalitu. Dam priklad. Bude-li tohle stat cca 500 tisic a nemecky original 1M, je to jasne. Origo nema sanci, lidi to vezmou i s temi problemy. Staci dobra marketingovka a je to doma. Cinani se uci rychle. Ale bude-li Nemec stat cca 700 tisic, uz to tak zajimave nebude. Ale co kdyz je to zase propaganda? Ja ty testy nedelal a koncerny BMW a Audi jsou sakra silne, aby si priplatily treba na nestandardni prubehy a nebo ponekud jine normy testu...myslim ale, ze rozhodne teprve nadchazejici krize.
www
Re: Hm...
To si opravdu myslis, ze bych do neceho takoveho mohl vlezt? Opravdu ne a to ani zadarmo.
jahodove_ticho
činský auto
čínský lidi. Tady je naprostá utopie. Ten kdo si to koupí těžce prohloupí. Nemluvě o tom jak se mu bude každej smát...
Fw
Re: činský auto
A kde nakupuješ? Na Marsu? Všechny věci jsou s Číny.V Číně vyrobené v Německu přelepené nálepky a expedované po světě.To je zajímavé, že vadí jen ty auta.
Dan
proboha jak na to prisli
mozna zezadu to bmw trosicku pripomina ale to je vse ze strana a predevsim zepredu to s bmw nema pranic spolecneho... to by mohli zakazat pomalu vsechny auta...
OndraTM
Je to otázka vkusu :-)
No nevím, 650tis je 27tis Euro. Za ty se dá koupit X5 3.0, 170kW, 50tis, ve výbavě a rok 2006 ...Já bych teda volil originál a i když to není nové auto, pořád si myslím, že životnost, bezpečnost, komfort ..vlastně cokoliv, kromě oné skutečnosti, že není nové je proti číňanovi z říše snů :-) ..a ten číňan je navíc ojetina ..podle mě prodejná tak jedině číňanovi nebo někam do Chanova.
migel
Re: fuj
no tak to si ještě povíme, kolik je v čechách takových "bláznů", který si kupujou tenisky z tržnice.... Aby to nakonec nebyly i levný čínský auta, slovo levné je pro čechy přímo magické. Přeci víme, že když začínali japonci, každý se na ně taky díval skrz prsty. Nechci ty čínany nějak obhajovat, ale nebejt jejich levný pracovní síly, tak dneska stojí auta mnohem víc (viz součástky, díly, atd...)
agresivnikvetak
rezerva
za příplatek pohon na plyn, nádrž se pak nastěhuje na místo plnohodnotného rezervního kola pod podlahu kufru.A co ta rezerva tu táhnu za sebou jako přívěs
Chris Kelvin
Konečně se to provalilo!
BMW vyrábějí svá auta v číně (jako ostatní němečtí výrobci sportovní boty, trička atd.) a tak radši zakázali dovoz ze zbytků náhradních dílů postavených vozidel
Martin
Re: Konečně se to provalilo!
Nejen možná BMW, ale v Číně vyrábí své technické výrobky úplně nebo zčásti kdo může, ale skoro každý se snaží to utajit. Evropští výrobci tak kritizují s vervou čínské výrobky pro jejich údajnou nebo někdy skutečnou nedokonalost - pokud se prodávají pod čínskou značkou, ale jak mohou tak odtud kupují komponenty nebo tam tiše nechají vyrábět finální zboží pod svojí značkou. Běžná denní praxe ve spoustě technických oborů !!!!
bubacik
Re: Jediné rozhodně není
jojo, videl jsem ho. myslim, ze je to kombik. nekde mam i fotku
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....