Diskuze

Jak se jezdí na třímístné motorce Čechie-Böhmerland

Albin Hugo Liebisch, konstruktér motocyklů Čechie-Böhmerland, by se divil, kdo všechno dnes řídí jeho stroje. Nejdelší sériově vyráběné a jediné třímístné a čtyřmístné motorky na světě, kterých se dochovalo nanejvýš padesát, pochopitelně sedlají sběratelé, kteří je zachránili. A pak několik šťastlivců, kterým to hrdí majitelé čechií umožní. Jedním z nich byl redaktor MF DNES.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

virtual

15. 9. 2008 10:50
opravdu?

opravdu se to psalo s C s hackem? ;-)

0 0
možnosti

Magor Milda, Mgr. etc.

7. 9. 2008 19:44
Tu červenožlutou jezevčici Böhmerland znám dobře

jezdíval jsem na ní se strýčkem. Měla dlouhozdvihový motor 600 ccm od firmy Jap, který se obvykle montoval do plochodrážných motocyklů. Motory s malým vrtáním ale dlouhým zdvihem byly tehdy populární jako motory pro vozidla do hornatého terénu, velké setrvačníky pomáhaly udržet "švunk" i do delšího kopce. Strýček měl ještě sajtkáru, která připomínala Zeppelin, takže nás ta mašina mohla transportovat hned pět. Při plném obsazení však ta rychlost stačila zrovna na Aero 500- cililink, padesátka už byla hodně. V těch dobách ale stovkou jezdily jenom policejní Pragovky- šestiválcové zelené Antony, nebo vzácné Tatry osmičky.

0 0
možnosti

iuos

7. 9. 2008 20:50
hmm

;-€;-€;-€;-€;-€;-O;-O zřírám se závistí, že jsi se na tom svezl... ;-)R^

0 0
možnosti

iuos

6. 9. 2008 22:24
hmm

škoda, že k tomu není video...

i když možná naštěstí, protože ten způsob, jakým se sem videa dávaj, je otřesnej...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...