- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jezdíval jsem na ní se strýčkem. Měla dlouhozdvihový motor 600 ccm od firmy Jap, který se obvykle montoval do plochodrážných motocyklů. Motory s malým vrtáním ale dlouhým zdvihem byly tehdy populární jako motory pro vozidla do hornatého terénu, velké setrvačníky pomáhaly udržet "švunk" i do delšího kopce. Strýček měl ještě sajtkáru, která připomínala Zeppelin, takže nás ta mašina mohla transportovat hned pět. Při plném obsazení však ta rychlost stačila zrovna na Aero 500- cililink, padesátka už byla hodně. V těch dobách ale stovkou jezdily jenom policejní Pragovky- šestiválcové zelené Antony, nebo vzácné Tatry osmičky.
škoda, že k tomu není video...
i když možná naštěstí, protože ten způsob, jakým se sem videa dávaj, je otřesnej...