Diskuze

Jak se jezdí na třímístné motorce Čechie-Böhmerland

Albin Hugo Liebisch, konstruktér motocyklů Čechie-Böhmerland, by se divil, kdo všechno dnes řídí jeho stroje. Nejdelší sériově vyráběné a jediné třímístné a čtyřmístné motorky na světě, kterých se dochovalo nanejvýš padesát, pochopitelně sedlají sběratelé, kteří je zachránili. A pak několik šťastlivců, kterým to hrdí majitelé čechií umožní. Jedním z nich byl redaktor MF DNES.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

virtual

15. 9. 2008 10:50
opravdu?

opravdu se to psalo s C s hackem? ;-)

0 0
možnosti

Magor Milda, Mgr. etc.

7. 9. 2008 19:44
Tu červenožlutou jezevčici Böhmerland znám dobře

jezdíval jsem na ní se strýčkem. Měla dlouhozdvihový motor 600 ccm od firmy Jap, který se obvykle montoval do plochodrážných motocyklů. Motory s malým vrtáním ale dlouhým zdvihem byly tehdy populární jako motory pro vozidla do hornatého terénu, velké setrvačníky pomáhaly udržet "švunk" i do delšího kopce. Strýček měl ještě sajtkáru, která připomínala Zeppelin, takže nás ta mašina mohla transportovat hned pět. Při plném obsazení však ta rychlost stačila zrovna na Aero 500- cililink, padesátka už byla hodně. V těch dobách ale stovkou jezdily jenom policejní Pragovky- šestiválcové zelené Antony, nebo vzácné Tatry osmičky.

0 0
možnosti

iuos

7. 9. 2008 20:50
hmm

;-€;-€;-€;-€;-€;-O;-O zřírám se závistí, že jsi se na tom svezl... ;-)R^

0 0
možnosti

iuos

6. 9. 2008 22:24
hmm

škoda, že k tomu není video...

i když možná naštěstí, protože ten způsob, jakým se sem videa dávaj, je otřesnej...

0 0
možnosti