- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud to chtějí prodávat do světa, tak proč dělají průzkum v Česku? Přijde mi to jako pěkná blbost.
Naprosty souhlas. Toto je pitomost jako barak. Je to jen a jen management firmy, kdo rozhoduje, jaky produkt da na trh a za jakych podminek a zda vubec se takova vec vyplaci. A je to take management, kdo nese zodpovednost za rentabilitu takove vyroby.
Provadet jakesi pruzkumy v CZ kde zije 10m obcanu, vesmes chudych je k smichu.
Nebo snad az zacnou vyrabet co "narod" zada a nikdo to nekoupi pujdou zas zpet za temi "narodnimi" volici pro financni podporu na bankrotujici produkt?
Proc jste tam hloupi na Idnes a proc jim to zerete? Nebo jset snad take hloupi volici...?
Narodne auto si nazvite Krusnohorec.
idnes opet za opicema.
http://jalopnik.com/cars/la-auto-show/la-auto-show-faurecia-press-kit-323196.php
Za opicema seš bohužel Ty. Zas kritizuješ. Článek o téhle Tatře zde byl víc než 2 měsíce nazpátek. Navíc je to jen ukázka nového progresivního designu na původní karoserii. To auto je jinak nepojízdné...
hlavně at to nepose-ou jak Vw s new-broukem...tam začli dávat TDI
Co máš proti TDi v replice? Nebo snad toužíš po autu, které žere 18 litrů a výkon tomu neodpovídá?
Za půl mega budu mít 603 po špičkové renovaci a auto budu pořád růst na ceně, kdežto replika za 800 litrů bude na ceně klesat, takže nač si ji kupovat.Zvlášť, když nebude mít vzduchem chlazenej osmivál. To je to co dělá tatru tatrou....
jenže tu repliku si lidi nepořídí proto, aby jim rostla na ceně, ale aby jezdili s autem, který se jim líbí a je jiný, než ostatní...
přišli s futuristicky tvarovaným elektromobilem, to by více korespondovalo s vizionářskou historiíí Tatry, než tenhle pseudoretro bastl.
stejně si myslím, že k aerodynamickým tvarům osobních Tater se daleko víc než nějaký osmiválec hodí elektromotor. Dříve to nebylo možné, ale dnes....
to už by ovšem nebylo retro....
Tatru nechapu. Akorat ukazuje, jak na tom je spatne, kdyz si nemuze dovolit udelat moderni retro model ala Fiat 500 nebo Mini Cooper. Takto akorat devalvuje svoje puvodni vyrobky splacanim ruzne techniky.
a kouknete se na pecko.. videl jsem uplne prvni scenu roberta rosenberga na planetrosenberg.com a musim uznat byla to docela prdel... juknete a odreagujte se od tehlech zvastu...
je fakt, že motor Porsche (byť vodou chlazený) a převodovka z Porsche Carrera je snad jedniná přijatelná alternativa, když už tedy něco takového tvořit.....
Ovšem výkyvné polonápravy Ty snad nemá ani ta 603 ...
Prostě a jednoduše ať převezmou všechno z Porsche, karoserii ať dodá externí firma upečenou z carbonu, interier ať jim dodá jiná externí firma z kůže a dřeva.
No a za takových 5 až 10 mega by mohlo být slušně vypadající a jezdící retroauto (při té pár set kusové výrobě).
Co chtějí spatlat za těch avizovaných 800tis mi nějak není jasné.....