- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já vozu KIA celkem fandím a proto jsem si ho letos v létě koupil. Ovšem asi za 14 dní jsem začal odhalovat tak neuvěřitelné závady ve slícování plechů karosérie, že z toho byli na větvi i v autosalonu.
Je spodivem, že na to nepřišla ani výstupní kontrola toho světového závodu v Žilině, předprodejní servis v autosalonu a ani ten poslední, co mi to prodával.....
Nakonec to všechno museli spravit. Jak to udělali raději nechci vidět ani slyšet.
Vaše zkušenosti velmi rád dostanu na e-mail : rozsival.orl@coms.cz
Odtud bych se taky konečně dočkal nějaké oficiosní odpovědi někoho z této "světové" automobilky. Zatím mne s úspěchem ignorují ! Takže já jim reklamu dělat nebudu ! Nekupujte nic od Slováků, dokud si tam v té Žilině neudělají pořádek !!!
Kia´ceed diesel o obsahu 1600 ccm mám od 1. června 2007 a nedám na auto dopustit. Není to první auto co vlastním před ním jsem měl několik aut. Srovnávat mohu pouze s Nissanem. Obě jsem koupil jako nová. Obě jsou nižší střední třída.
Spotřeba v zimě Obsah Výkon
Nissan cca 6 l 2200 ccm 80 KW
KIA-ceed cca 6 l 1600 ccm 85 KW
Co se týče pružnosti motoru a výkonu - Kia-ceed je jednoznačně vítězí. Lícování plechů naprosto přesné, včechny dveře se velmi lehce zavírají, gumy těsní, nenmí co vytknout. Pohodlí pro všech 5 cestujících velice slušné. Překvapivé je i rozjíždění z místa. Použiju reklamní slogan – trhá ze silnice asfalt. Plasty příjemné, uvnitř nic nevrže, k autu nemám žádnou výhradu krom vedení velkých světel.
Akýsi Vlado mně nazval somárom, že jsem si při koupi nevšiml 9 popisovaných vad ve slícování plechů na voze Kia cee´d SW.
Asi si nevšiml, kdo všechno si toho nevšiml, vč. kvalitáře fabriky výstupní kontroly a kromě toho musím předeslat, že nemám ve zvyku ihned při nakupování vozu ho půl hodiny obcházet a měřit kvalitu svarů a lícování plechů. Neměl to snad dávno přede mnou udělat někdo jiný ? A třeba už i na tom samostatném Slovensku ?
Proto, že deláš ve škodovce ti tato antireklama nepomuže. S vašimi cenami a kvalitou krachnete.
nevite jak kvalitni anta jsou znacky Chevrolet ? konkretne Captiva... moc se mi libi ale nemam zkusenosti.
V červenci 2008 jsem v Opavě koupil Kia cee´d SW ze Žiliny. Našel jsem na něm nejméně 9 závažných vad ve slícování plechů karosérie.
Ani kvalitář v Žilině, výstupní kontrola, ani předprodejní servis nic nezaznamenali !!! Je to vůbec možné ?
Takže kvalita za pět a ochota kontaktovat a minimálně se omluvit, resp. si vůz stáhnout zpět do továrny, rovněž za pět!
Reklamu vám neudělám. Tento vůz velmi rychle prodám a poohlédnu se po slušném výrobci ! Tak se ozvěte vy machři, jestli ještě něco hodláte napravit !
rozsival.orl@coms.cz
Preboha, prečo si si kupoval auto s 9 závažnými vadami? Čo si bol slepý? Alebo zamilovaný ako somár do kopy sena a teraz keď si vytriezvel, tak sa ti vrátil zrak?
Koukam ze kazdej kdo tu hani tuhle znacku nema paru o cem vubec mluvi. KIA Motors SK je jedna z nejmodernejsich tovaren v evrope.Jestli si nekdo mysli ze made in germany je spicka na trhu tak chyba lavky. ANO klenoty techto znacek prosim, vrchol technologie ale za jaky peniz asi ne za 400 tisic bratru. Porovnavejte srovnatelne a ne hrusky s jabkama - STREVA.Motory TDI jsou davno pase a CVVT jsou trochu nekde jinde.Neposlouchejte co jedna pani povidala ale pouzivejte vlastni mozky.
Psalo se nekde, na kolik stovek milionu ci miliard ta tovarna vysla? Nebo mozna vi to niekto zasvetceny? :]
Kia tam preinvestovala 900 mil. eur, Hyundai 250 a stat dal na pozemky, infrastrukturu a stimuly minimalne 300 milionov.
bože vy jste ale ... !!! když to není škoda tak to není auto, že? hloupý český národ převálcovaný německým marketingem. ale co už klidně si ty škodovky kupujte věak to jsou NEJ auta
máš recht - česi budou kupovat předražený "německý" šunky, jak to má na prdeli červený TDI nedokážou se udržet. Sice jen 3 válce ale TDI :-) prostě děs, zastaralý motory ale pro čechy jeste dost dobrý
V článku uváděné tloušťky plechu jsou dost zavádějící.Buďto pozapoměli na plechy podvozku, nebo to opravdu vyrábějí z tak tenkých plechů = mizerná odolnost. Při lisování hlubokotažných ZINKOVANYCH plechů dochází k potrhání zinkové vrstvy...o tom se taktně mlčí...a pokud neprovedete UPLNE pozinkování svařené karoserie, máte problém s korozí. Žádný plnič a lak, případně antiabrazívní vrstva na podvozku vám nepomůže. Takže ještě jednou...na kolik km/let je plánována životnost karoserie?
Tak tak, levné korejské automobily vyráběné v zemi, která se s jejich výrobou seznámila až se zavedením výroby Škodovek, to nevěstí nic dobrého.
Preferuji vozy Škoda, německá kvalita srovnatelná s jakoukoiv jinou automobilkou, tradice, dání peněz našim lidem.
Jasne ze ten clanok je uplna blbost, ved evidentne ti korejci nemaju paru o tom, ako robit auta. To keby sa boli prisli pozriet na Skodovku pred tym, nez ju kupil nemec, to by videli, ako sa to robi ...
Jo, zlaty cesky rucicky ...
ceed a i30 su viac nemecke ako korejske auta.