- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslim, ze vsude na svete lidi kupuji ta levnejsi auta asi nejvic...Protoze na neco lepsiho nemaji a nebo by pak nemeli na benzim
"Median průzkum uskutečnil v první polovině letošního roku mezi 7 460 dotazovanými ve věku 12 až 79 let."
Můžete mi říct kolik procent aut koupí respondenti mezi 12-18 let? To bude velice vypovídající průzkum... Jinak auto za 50 000 - 200 000 musí být super kauf a to hlavně pro vašeho servisáka :o)))
K vaší poslední větě - mám starší audi a v porovnání s novou fábií si u mě ten servisák škrtá jen při pravidlené výměně oleje. Najedu měsíčně jen do práce 2500km, nepočítaje výlety, nákupy atd. Dvakrát za dobu, co to auto mám jsem musel řešit velkou opravu (čerpadlo a tekla nádrž) Naopak "super fungl nová" fabie rodičů je v servisu pravidělně s naprosto neuvěřitelnými závadami (a to rodiče jezdili hodně při zemi).
Pokud má někdo auto na dotvoření image,pak je mu jedno,kolik za to dá.Většina (normálních) lidí má auto coby dopravní prostředek,tak nevidím důvod,proč cpát miliony do věci,od které očekávám,že mě zaveze z bodu A do bodu B a hotovo,nic víc. Myslím,že článek nic nevypovídá o lidech v čechách,neboť to jistě platí všude na světě.
No peníze za dávám přiměřeně a to právě proto aby mě to dovezlo z bodu A do bodu B a nemusel se cestou stavět v bodě S-ervis
Nekdo ojetou plecku (samozrejme prvni majitel a 120 000 km), nekdo novou fabii v holote, nekdo OII v Eleganci. Nekdo Allroad, nebo novy M klasse. Kazdeho soukroma vec.A vo tom to je.
V Čechách je sice průměrné stáří aut okolo 13ti let, ale plno z aut starších 10ti let najede pár kilometrů měsíčně nebo slouží jen jako přiblížovadlo do nejbližšího města, protože veřejná doprava nefunguje. Hodně Čechů kupuje nová auta, ale ta nejlevnější co jsou. Myslím, že je rozumnější za stejné peníze koupit 1-2roky starou ojetinu s mnohem lepšími vlastnostmi. Také je dost výraznou chybou Čechů, že při koupi hledí jen na pořizovací cenu, ale už při koupi neberou v úvahu celkové náklady na provoz vozidla, to znamená pořizovací cenu, náklady na provoz a servis a prodejní cenu.
Uvažuješ rozumně. Bohužel až příliš, takže nečekej, že ti bambulové, co se nedokázali za 20 let vymanit z dogmat "jedině škodovku" a "jedině nový auto" porozumějí... Vždyť vidíš, že si ty svoje bludy chtějí mocí mermo nechat... tak jim je necháme a pořídíme si pár let starou střední třídu. A klidně Volvo nebo BMW, ať mají vztek. A vem jed na to, že vztek mít budou, a taky závidět budou, protože nemají koule na to, aby si koupili něco jinýho než Fóbii, tak se užírají, a v hospodě nad pívem jeden druhýho přesvědčujou, že je to to nejsprávnější - a tady to taky zkoušejí, jenže sem chodí i jiný lidi, než jejich hospodský kámoši, a to je štve.
Vždyť jsou lidé různí. Auto je spotřební věc, a tedy kupovat ho na splátky je opravdu hloupost. Navíc, kdo má nové vlastní auto na splátky, nejbohatší pravděpodobně nebude, ať se to snaží okecat jakkoliv. Ročně najedu 10 kkm a momentálně mám auto v hodnotě 2 průměrných platů a zatím slouží slušně (má 2 SRS, ABS, klimu - jen se mi 1.8 zdá slabá). Ano sem tam něco doslouží, ale jsou to prkotiny za pár babek. Rozhodně nemohu potvrdit, že bych do auta neustále sypal peníze. A to sám ho mám už 6-tým rokem. Mnohdy je to totiž rukama a ne autem. Takový ignorant dokáže během dvou let odkecat i nový auto.
tak ze stará Hundaj :-))) a co taková bezpecnost? Ale hlavne ze jsi to auto poridil levne ze? :-)
A nikdo mi to nerozmluví, to že auto časem ztrácí hodnotu je jasná věc, ale řekněte mi která spotřební věc neztratí hodnotu při koupi? Já si raději koupil nové auto, když jsem porovnával jetý a nový ve stejný výbavě tak bych zaplatil plus minus stejně. Protože při využití leasingu na nový a starší bych rozdíl co bych ušetřil nechal leasingovce a měl bych auto se 70t. km se kterým nevím co se dělo, takhle mám nový a to jak bude to auto poruchový ovlivním svým chováním. Známý si koupil 3 roky starou WW BORA a vysypalo se mu čerpadlo, takže oprava tak 40t. minimálně. A i kamarádi co vždycky kupovali ojetiny už připouštějí že si raději koupí nové auto, protože to staršího pořád sypou peníze a co je lepší mít nové auto a splácet řekněme 4500 nebo vrazit průměrně 2000 měsíčně do oprav starýho krámu?
Kdyz kupujou ojetiny v česku, tak at se nedivěj. Nové auto je kravina :-) Ale uzij si to.
kolik lidí si kupuje olítané šunky. Životní úroveň je dosti rozdílná a pak se divme, že průměrné stáří vozového parku je jaké je.
Že by konečně lidé, kteří si nechtějí nebo nemohou pořídit extra drahé auto, pochopili, že nemá cenu cpát 270t Kč do nové hnusné nepraktické Škody Fabia, když mohou mít za necelých 200t Kč sice ojeté, ale lepší auto o třídu až dvě výš?