- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak že losí test ani nezkoušejte.
Jakékoliv auto, třeba sebehezčí a sebepraktičtější, pokud je vyšší než širší, tak má špatné jízdní vlastnosti. A je jedno, od kterého je výrobce...
Ono ani tolik nezalezi na tom, jestli je vyssi nez sirsi, ale spis na tom, kde ma teziste a jak ma rozlozenou hmotnost v podelnem smeru.
njn, kongo byl vždycky sráč. Jistota při vedení spopy u konga první generace byla úžasná, bál sem se když jelo rychlejc naž 80. Auto plavalo neskutečným způsobem. A ten níže napsanej příspěvek ohledně ostřejc řezanejch zatáček.. ..ehm, kongo by se v zatáčkách ztratilo možná naložený Liazce, nebo Ávii, ničemu jinýmu určitě ne.. Zkuste si někdy pořádné auto, než vlezete do francouze, budete překvapeni o kolik jedete rychleji a cítíte se jistěji..
PS: Francouz a ital = víc v servisu než na silnici.
Pozor, měl jsem VW a teď fiata a ten Fiat je proti nemu zlatej
Tak jak to udelali tentokrat soudruzi z NDR? Aby prevratili Dacii museli obout na jedno kolo ojezdenou uzsi pneu
Ti co tvrdí, že za to převrácení může kužel by se měli podívat na video trošku pozorněji. http://cz.fotoalbum.eu/sadlo/a147668/00000001 je to 1min33sek toho videa. Dále potom kužel pod kolem proletěl a auto šlo dolů na zem, né naopak. Systém ESP selhal hlavně při druhém "odražení" auta, které způsobilo větší problémy. Při zpomalení je vidět, že i Berlingo mělo menší problémy.
Žádnýmu losovi sem se za dva roky nemusel vyhejbat. A voproti služebnímu Romstru kam se nevejde 5 lidí a je hnusnej se slabým motorem 1,2 HTP se v Kangu cejtim moc dobře.
Přidám se. Jezdím s tím 6 let v provedení 4x4, to má těžiště ještě výš, ale tvrdší odpružení, a když se mě někdo lepí na zadek, tak se docela bavím tím, že projedu ostřejc nejbližší zatáčku a sleduju, co udělá s tím za mnou. Kdybych to natáčel, asi byste se docela divili...Podle mě prostě při tom testu působí neobjektivní vlivy, řekněme, že to strhnul prudčejc. Je jasné, že všechna tato auta mají vyšší těžiště, ale zvlášť u prázdného to zas až tak velký rozdíl v jízních vlastnostech není.
Už jsem vystřídal hodně "vanů".Tento vůz teď musím používat denně jako služební.Situaci, kdy málem došlo k převrácení vozu mám již také za sebou.Tenkrát mě vytlačil kamion do krajnice a Kango se podobně zachovalo jako na videu.A jsem přesvěčen, že žádný jiný vůz by toto neprovedl.Ale jak jsem již předeslal, mám jej přidělený a tak nezbývá než se přizpůsobit..?
Tak si rekni o jine auto nebo prejdi k zamestnavateli, ktery provozuje bezpecnejsi auta...