Diskuze
Emisní limity se snižovat nebudou. Ekologové jásají, automobilky mají strach
Děkujeme za pochopení.
jgeo
iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale
treba zajimalo, co auta dovazena zvenku (mimo Unii) ? Na ta by mela byt automaticky uvalena cla podle vyse CO2. Jinak je to likvidacni pro evropske automobilky, ktere by logicky vyrobu prestehovali mimo a miliony zamestnancu v autoprumyslu v Unii by si mohli hledat jiny obor, pripadne se premistit s automobilkami do tzv. rozvojovych zemi.
Ne ze by mi auta nesmrdela, sam jezdim na kole misto autem, a to po Praze kazdodenne do prace i kdyz parkovacich mist v kancelarich mame dost.
Ekologicka cesta neni vzdy tou nejlevnejsi pro vyrobce, proto chapu nutnost regulace, ale kdyz uz omezovat/podporovat, tak spravedlive vsechny.
Coraxus
Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale
Jinými slovy, obáváš se, že nejtvrdší z návrhů nemusel být dostatečně tvrdý a chceš si to posichrovat? Jdi s tím do
BastaFidli
To už vážně
nikdo v Redakci nerozlišuje emisní limity a rychlost snižování emisních limitů???
Ach jo (bls1)
Titulek hodný idnes
"Emisní limity se snižovat nebudou: ekologové jásají, automobilky mají strach"
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...