Diskuze

Emisní limity se snižovat nebudou. Ekologové jásají, automobilky mají strach

Klíčový výbor Evropského parlamentu překvapivě odmítl návrhy na pomalejší snižování emisí u aut. Původně se čekalo, že europoslanci podpoří návrh, podle nějž by se emise u nových vozidel měly postupně do roku 2015 snížit na 130 gramů oxidu uhličitého (CO2) na kilometr. Komise přitom zaujímá daleko tvrdší postoj a přesně takové snížení emisí chce již o tři roky dříve, tedy v roce 2012.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jgeo

26. 9. 2008 15:47
iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

treba zajimalo, co auta dovazena zvenku (mimo Unii) ? Na ta by mela byt automaticky uvalena cla podle vyse CO2. Jinak je to likvidacni pro evropske automobilky, ktere by logicky vyrobu prestehovali mimo a miliony zamestnancu v autoprumyslu v Unii by si mohli hledat jiny obor, pripadne se premistit s automobilkami do tzv. rozvojovych zemi.

Ne ze by mi auta nesmrdela, sam jezdim na kole misto autem, a to po Praze kazdodenne do prace i kdyz parkovacich mist v kancelarich mame dost.

Ekologicka cesta neni vzdy tou nejlevnejsi pro vyrobce, proto chapu nutnost regulace, ale kdyz uz omezovat/podporovat, tak spravedlive vsechny.

0 0
možnosti

Coraxus

26. 9. 2008 16:28
Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

Jinými slovy, obáváš se, že nejtvrdší z návrhů nemusel být dostatečně tvrdý a chceš si to posichrovat? Jdi s tím do (Y)

0 0
možnosti

BastaFidli

26. 9. 2008 14:23
To už vážně

nikdo v Redakci nerozlišuje emisní limity a rychlost snižování emisních limitů???

0 0
možnosti
KK

koleis

26. 9. 2008 15:44
Re: To už vážně

;-)

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

26. 9. 2008 13:17
Titulek hodný idnes

"Emisní limity se snižovat nebudou: ekologové jásají, automobilky mají strach"

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...