Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emisní limity se snižovat nebudou. Ekologové jásají, automobilky mají strach

Klíčový výbor Evropského parlamentu překvapivě odmítl návrhy na pomalejší snižování emisí u aut. Původně se čekalo, že europoslanci podpoří návrh, podle nějž by se emise u nových vozidel měly postupně do roku 2015 snížit na 130 gramů oxidu uhličitého (CO2) na kilometr. Komise přitom zaujímá daleko tvrdší postoj a přesně takové snížení emisí chce již o tři roky dříve, tedy v roce 2012.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jgeo

iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

treba zajimalo, co auta dovazena zvenku (mimo Unii) ? Na ta by mela byt automaticky uvalena cla podle vyse CO2. Jinak je to likvidacni pro evropske automobilky, ktere by logicky vyrobu prestehovali mimo a miliony zamestnancu v autoprumyslu v Unii by si mohli hledat jiny obor, pripadne se premistit s automobilkami do tzv. rozvojovych zemi.

Ne ze by mi auta nesmrdela, sam jezdim na kole misto autem, a to po Praze kazdodenne do prace i kdyz parkovacich mist v kancelarich mame dost.

Ekologicka cesta neni vzdy tou nejlevnejsi pro vyrobce, proto chapu nutnost regulace, ale kdyz uz omezovat/podporovat, tak spravedlive vsechny.

0/0
26.9.2008 15:47

Coraxus

Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

Jinými slovy, obáváš se, že nejtvrdší z návrhů nemusel být dostatečně tvrdý a chceš si to posichrovat? Jdi s tím do (Y)

0/0
26.9.2008 16:28

Dan D

Re: Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

R^

0/0
27.9.2008 10:48

Honyschek

Re: Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

Myslim, ze jste jeho prispevek nepochopil. Pta se co automobilky vyrabejici mimo EU, kterych se toto narizeni netyka. Zdali pak se jim odpovidajicim zpusobem (pokud nevyhovi novym limitum) zvysi clo, v opacnem pripade totiz vetsina evropskych automobilek, na zaklade znacne konkurencni nevyhody krachne, pripadne vyrobu odstehuje za hranice EU, cimz na dlazbe skonci par set tisic lidi a ty auta pak nebude mit kdo kupovat a krachnou stejne :)

Ale vy jste jeho prispevek mozna ani necetl, jen jste hledal nektery vhodny aby jste si mohl ulevit a sem nam ukazat ze jste guru, ktery umi pouzivat smajliky.

0/0
27.9.2008 13:57

Pepa

Re: Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

Tady to asi někdo trošku nepochopil;-D

0/0
28.9.2008 23:03

BastaFidli

To už vážně

nikdo v Redakci nerozlišuje emisní limity a rychlost snižování emisních limitů???

0/0
26.9.2008 14:23

koleis

Re: To už vážně

;-)

0/0
26.9.2008 15:44

Ach jo (bls1)

Titulek hodný idnes

"Emisní limity se snižovat nebudou: ekologové jásají, automobilky mají strach"

0/0
26.9.2008 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.