- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale zase více než padesátkou to nejede, takže spíš
budete závislí nablbosti těch kolem. Je to asi jediný podstatný
argument případné kritiky, který jsem ochotný uznat, ale ten ve článku
nezazněl.
Takže kritika ano, ale pokud to bude za 50000 a bude to ke koupení v čechách taxe to prodávat určitě bude.
Crash testy tohodle Křemílka jsem neviděl, ale předpokládám spíš
horší bezpečnost. Pokud se s tímhle stazíte se stromem nebo s jiným
autem, je po vás.
Tahle věcička je jako dělaná do okrajových částí měst nebo satelitů.
Jestli máte dům nebo garáž, nabijete si ho doma a můžete s ním dva až
tři dny jezdit. Pro informaci pak vyjde jeden kilometr asi na 10
haléřů, na rozdíl od minimálně dvou korun u běžného menšího auta.
Kolik evropských automobilek takhle myslí? Žádná. Oni pod rouškou
pohodlí a bezpečnosti prodávají mini "auta" o hmotnosti 1100 kg a za
ekologickou pohonnou jednotku vydávají spalovací motor. Jako třešničku
na dortu udávají nízké ceny od 200 000 korun.
S obsahem kritiky souhlasím, ale článek považuji za nepochopení podstaty konceptu.
Pointa tohodle přibližovadle tqí v tom, že vás za pár šupů odveze do práce a z5. Bude to opravdu levné, provoz také bude levný. Pokud jich vyrobí dvacet milionů bude to směšně levné.
S obsahem kritiky souhlasím, ale článek považuji za nepochopení podstaty konceptu.
Pointa tohodle přibližovadle tqí v tom, že vás za pár šupů odveze do práce a z5. Bude to opravdu levné, provoz také bude levný. Pokud jich vyrobí dvacet milionů bude to směšně levné.
Kolik evropských automobilek takhle myslí? Žádná. Oni pod rouškou pohodlí a bezpečnosti prodávají mini "auta" o hmotnosti 1100 kg a za ekologickou pohonnou jednotku vydávají spalovací motor. Jako třešničku na dortu udávají nízké ceny od 200 000 korun.
Že se pan redaktor nesmál tady:
http://news.auto.cz/pariz-2008/microcar-m-go-electric-pomalu-80-euro-centu-100-km.html
obdobný koncept, obdobné parametry. Číňani alespoň jdou s dobou a o něco se snaží - zatímco Škodovka omezuje výrobu a uřezává válce.
škodovka dostava starou koncepci. nemusi vyvijet elektromobily,stačí že je vyvíjí VW. Od nich techniku dostanou, takže zatím klid.
... a na chválení úchvatné krásy nové fobie si přece výrobce spolu se "zainteresovanými" redaktory přece stačí sám, ne ???? Sice většině lidí se líbí více ta stará, ale jednodušší je kritizovat snažící se Číňany a dupat okolo sebe aby sem nic nedodávali, ne ?
Podle článku mi je už jasné, jak to v těmi lidskými právy je v Číně doopravdy. Podobně jako s rouškami sportovců na Olympiádě a s modrou bublinou. Když bude za "Čínské" ceny, budou na bubliny fronty.
Ja nevim, ale me se libi a docela bych si to i koupil, samozrejme jen jako druhe auto na vyblbnuti :-)))