- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zepředu děs, z boku korejec a ze zadu to ujde Co ale nechápu, je ceník škodovky. Jakto, že stará Octávia Tour je dražší, než ta nová po faceliftu?? Že by soudruzi z VW přišli na to, že se teď bude více líbit Tour než facelift OII??
korejec je už hezčí ... Ceed či i30... . Tohle je Škoda peněz ...
Má ale nové oči, nový volant a hlavně moc zajímavý motor. A každý po mně kouká. Už jsem si zvykl na nesmyslné chování kolegů na dálnici - nejdřív mě předjedou, pak prudce zabrzdí, nechají mě, abych je předjel, a když si mě pečlivě prohlédnou, tak na to zase "šlápnou". Takový zájem nemají o mě, ale o auto, které řídím.*******
Volant a motor asi "kolegové" nevidí a pochybuji, že světel si někdo extra všimne. Je to už hodně staré auto bez výraznějších změn. Navíc se domnívám, že se škodovka trefila designem světel tak o 1-2 roky spátky do Koree. Kolik asi dostal autor článku za neobjektivní pohled na vzhledově starou rachotinu?
Zato vy jste se moc netrefil. "spátky"? Pohled je možná neobjektivní, ale vy jste zcela objektivně blb.
"Jen je třeba motor vytáčet. V těch chvílích má i pěkný řízný zvuk." Ten jedna-čtyřkovej zvuk musí bejt fakt drsnej
co to je za redaktora, co psal ten test? To je jak slohovka v prváku na gymplu. Kde ty novinářský potraty ivčera bere?
do Octávky bude dávat novej motor 1,2 TSI, kterej nahradí 1,6
Subjektívny pocit z designu: Vadí mi že nová rada škodoviek preberá ksicht ( čelnú masku ) z typu Roomster, ktorý mi nepripadá príliš podarený. Neprospelo to ani Fabii, u novej Octavie to nie je až tak tragické, ničmenej čelný vzhľad stratil na agresivite, ktorú vozu dodávali ostrejšie rezané svetlá a kryt chladiča predchodzieho modelu. Teraz sa tvári ako "hodný brouček", čo predajnosti vozu tejto kategórie podľa mňa moc neprospieva.
Co bys chtěl! Šéfdesignerem je Slovák a chce odstranit konkurenci domácím výrobcům aut. Ale ta ROOMSTERová maska je fakt hnus. Imitace větracího otvoru v místech, kde se chladič nepředpokládá, to je síla. Lepší je už jenom Zetor.
Ach jo...Škodovka porad zaostava...koncern VW je proste mimo, design zadna novinka...spotreba bidna...sedadla tvrda jak v tanku a nizka jak v ponorce..tak snad Škoda Yeti zachová cest skodovky...
Aneb znalec promluvil... Na prodejnich cislech je videt, jak je v Evrope koncern VW mimo. Obchodni uspech koncernu spis vypovida o nenarocnosti a nevyhranenosti spotrebitelu nez o cemkoliv jinem. Ze se koncern trefuje do vkusu zakazniku, kteri kupuji a kupuji? No to mu muze malokdo soudny vycitat...
chvalte si 1.4 TSI, ale spotřeba 8,5 litru při 130km/h mi přijde dost tragická. opět srovnání 1.3 16V z roku 94' žere při 130km/h nějakejch 5,5 - 6 litrů. objem stejnej, válce čtyři, třináctka dokonce šestnáctiventil a takovej rozdíl? pche..
icmeku, tech 8,5 je fakt hodne, pokud je to pravda (nemam vlastni zkusenost, tak nebudu hodnotit).
Pokud chces ale takhle srovnavat a ches, aby srovnani bylo poctive, mel bys do srovnani zahrnout i hmotnosti aut, prevod (resp. relativni hodnoty otacek treba v % maximalnich) a pripocist rozdily ve vykonu obou aut.
S 1.8 TSI v Oktavce, ktery ma na brzde namerenych 130kW a 257 Nm se pri 130 km/h jezdi kolem 7 litru.
ZE TAM DAVAJI TAKOVE SILNE MOTORY TO ABYCH SNAD BYL ALONZO ABYCH TAKOVOU PILU ZVLADL
118 kW je ti na rodinne auto nizsi stredni tridy malo?