- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Video recenze je tupě natočená, jezdí tam nějaký **** co zatahuje ruční brzdu a zkouší losí test. Pane to auto nemá novej podvozek !!! Je to facelift, ne změna podvozku. K motoru 1.4TSI-kladivo na TDi, to bych pochyboval. TDi má výhody jinde než je tomu u benzínu.1.9TDi od Škodovky je v Octavii líná ale kdo už diesela měl sáhne po 2.0TDi 16v a ten se s 1.4TSI srovnávat zdaleka nedá. A spousta spořílků si motor s turbem beztak nekoupí, protože až se jim turbo odporoučí tak budou plakat.
Schválně jsem prostavil 1,4 tsi proti 1,9 tdi.
2,0 tdi je skutečně jinde. ...ale úplně jinde
A že by se nedal srovnat s 1,4 tsi? No, s 1,8 tsi teda taky ne.
A šetřílkové myslím spíše kupují nafťáky a ty se snad bez trurba dnes už nedělají. Tak plakat budou všichni.
A výhody tdi? Malinko menší spotřeba.... a něco dál???
koukněte se někdy jaký světla maj báva, možná budete nemile překvapeni, že je maj taky jak od "korejců", ovšem u nich to patrně nevadí
...tak jak to tady čtu, moc jsem si oddechl. ...že jsem nečekal na 1,4 tsi do Octavie a pořídíl si 1,8 tsi. Tu v diskusích všichni chválí, i ti co s ní nikdy nejeli. Chudák 1,4 je zatracena hned na začátku zatracena a zhanobena. Kdo s ní jel?
Ohledně 1,8 tsi... motor jsem si zamiloval a každý den se těším až ho rozdráždím.
Ač mám k Octavii spoustu výhrad, ten motor na ně dává zapomenout!
Výkonově pro Octavii naprosto optimální. 1,4 tsi budou pravda chybět nějaký ty koníky, ale troufnu si tvrdit, že by to mohlo (při dnešní konstelaci hvězd a cenách nafty) KLADIVO NA ČARODĚJNICE (rozuměj TDI) ...výkon, spotřeba, cena POV, kultivovanost. ...nebo myslíte, že to pojede hůř než chrochták 1,9 ?
Jaký pak korejci, ze předu Mercedes C a ze zadu Audi A4, tedy předchozí generace.
Svým předchozím příspěkvem jsem se citlivě dotknul majitelů francouzských aut a tím si udělal představu kdo z diskuzujících má toto auto. Sám jsem kdysi dávno měl P 405.Krásné auto,ideální rozměry,výborné jízdní vlastnosti a přijatelná spotřeba. Geniální myšlenka zadní torzní nápravy.Zmršená konstrukce ruční brzdy,nízká životnost nápravy a pro mě nepřijatelně měkké sedačky.Na svojí dobu jedno z nejlepších aut ve své třídě.Ale teď by mne zajímal názor na to co je to český idiot na D1 za volantem.Já jsem názoru, že to není ten kdo překračuje maximální rychlost ale ten kdo jezdí nebezpečně a to je rozdíl.Má jednu zákonitost. Většinou jsou to pubescenti za volantem zahraniční ojetiny nebo dorvající se poprvé v životě k fábii a strejdové co jedou 130 a kilometr v předu je auto, které možná jednou budou předjíždět a proto jedou vlevo a nikoho před sebe nepustí.
Poslední dobou mi připadá,že koncern na místo designéra škodovek přijal nějakého vcelku dobrého karikaturistu,protože současné tvary škodovek mi opravdu připomínají karikatůry na skutečná auta .
Co to je skutečné auto ? Bílá 12 metrů dlouhá limuzína ?
Mel jsem na vikend Jeep Cherokee 4.0 V8 1988. Taky zabira vodspoda a taky se ochotne vytaci. Akorat neni tak hnusnej.
Na vojně jsem jezdil se ZILem a měl stejný vzhled a spotřebu jako ten tvůj americký. Inu to jsou velké národy.
Může být. Obě jsou seriozní auta, nižší střední třídy.
jak hupky dupky doma ,uspokojí nenadchne
je mi tě chlapče líto - není to mamina, ale žena. A ta extáze, i po mnoha letech manželství, no co bych ti povídal .... Nakonec tohle není článek o sexu ale o autě, že jo.....