- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jedu, tak se palivo spotřebovává, takže se časem nádrž vyprázdní. Kvůli nepřesnému měřiči tankuju už při poklesu pod 1/4 nádrže, ale znám lidi co jezdí až se rozsvítí rezerva. Vždyť každé zastavení u čerpací stanice znamená zdržení a další výdaje.
Rekl bych, ze na konci clanku je chyba - clenstvi v ADACu za 44 Eur je na urovni Mitgliedschaft - myslim si, ze zde jsou sluzby omezene jen na Nemecko, v CR tedy utrete. Pokud jedete i jinam, musite mit ADAC PlusMitgliedschaft za cca 80 Eur - to je plna cena bez slev pro mlade atd. Pokud o tomto chce autor poucivat, mel by si nejdrive zjistit o ADACu zakladni fakta.
Jinak mohu PlusMigliedschaft jen doporucit. Pokud hodne jezdite, je to opravdu dobra vec.
pravda, u škodovek zejména když ostřikuju čelní sklo nemrznoucí kapalinou a zapomenu dovřít okno, tak vlastně vstřikuji nemrznoucí kapalinu na svoje levé stehno a nějaké ty interiérové drsně vzorované plasty, přičemž po takovém vstřiku samym vztekem poprskám čelní okno zevnitř a loket mi pak klouže z vokna ještě půl hodiny.. raději vstřikuji svou vlastní směs a to zcela jinam
V článku se píše, že když jedu a topím, tak mám vyšší spotřebu. Nejsem žádný expert, ale toto je podle mne nesmysl. Teplo jde přeci od motoru. Jestli je nekdo chytrejsí, prosím piste. Díky
jasně, soulas, třeba měli na mysli ten větrá, co žene teplej vzduch do auta :) A zapomněli dodat, že jeho spotřeba je mhohem menší než u rozsvícených světel
povinna vybava;autolekarnicka,vystrazny trojuhelnik,naky swetla a to nejdulezitejsi zapomneli;;;;lahev vychlazenyho rumu a sadu lahvacu,,nejlepe BRANIK....nejaky deky mi muzou...............
Páč dle mého soudu je příjemnější trčet někde když je -5 než na sluníčku když je 30 ve stínu. Na volnoběh auto papá cca 0,8l/h takže i když svítí žebravý oko tak je tam benzínu na cca nějakých 6 hodin stání. Pokud člověk zalítne někam do závěje tak odejde pryč a pokud bude stát na parkovišti D1 tak už po 3 hodinách často rozvážejí deky. Vozit v kufru plnej kanistr je taky divný páč dnešní kanystry zrovna moc netěsní a to, že mi lítá po kufru hořlavina v umělý hmotě mě moc pohody nepřidá. Při stavu sítě pump mi nic nebrání, aby byl ten kanistr prázdnej a v případě potřeby si pro benzín doběhnout. No a mít v autě trvale zmrznutou nějakou kostku ledu (který se říká pití) a když je mi zima jí začít olizovat mi taky rozhodně nepřijde moc chytrý.
Ja jezdim po meste na kole a do jinych mest vlakem nebo autobusem a nemam zadny problem. V kolone jsem nikdy neuvizl, mam mene vrasek, klid na dusi, vice penez a vice casu.
Ale na to musi prijit kazdy sam.
Jen nesmíš sednout na rychlovlak z Ostravy co vyjede a za 10 minut už je v (M)mostu
To si mám topit v autě i v noci, aby nezmrzlo? A rum nepiju.
Si vem nerezový hrnek a zapalovač. Můžeš si nechat roztát sníh a máš čerstvou vodu.Jen bacha aby ten sních nebyl proch*anej od srnek