Diskuze
Chevrolet Volt: elektromobil s vlastní elektrárnou
Děkujeme za pochopení.
Dědeček Vševěd
NESMYSL !
Cituji: "
Při dobíjení modelu Chevrolet Volt jednou denně se spotřebuje za rok méně elektřiny, než kolik spotřebuje domácí lednička s mrazákem."
Hmmm, tak lednička s mrazákem spotřebují dohromady asi 3 kwh/den. S tímto množstvím energie bych dojel asi 4 km ...
V.Majdlen
elektromobil
čakám kedy sa už vôbec nejaký elektromobil objaví na trhu aj u nás.
vm
prduch
a co vzduch ?
Auto na vzduch : http://investice.ihned.cz/c6-10053280-23262430-i00000_d-auto-na-vzduch-miri-na-trh
Co vy na to ?
Jan
Motor
Pokud je pravda, že na 45 litrů a nabití baterií to ujede 579 kilometrů, tak to sežere cca 7.8 litrů na 100 km. Opravdu nechápu snahy techto pseudo ekologistů, když mě starej Opel žere 6 litrů nafty a novej Ceed má chlastat 3.9 litru. Pokud počítají s tím, že průměrně člověk ujede 100 km, ať tam dají baterky, co to auto dovezou aspoň 120 nebo 150 km. Tohle je výsměch. Jinak samozřejmě elektromotory přímo v kolech, to je jediná správná cesta. Ale ne s takovýmhle motorem.
messenger
Re: Motor
Pani redaktori to trosicku spletli:
"This effectively extends the Volt's potential range to as much as 640 miles (1,030 km) on a single tank of fuel"
takze 1000km na 45 litru je celkem slusne, ne?
kulisek
Příspěvky
Tak tady čtu, je to dobré, špatné , drahé. Je to jedna z velmi slibných cest. Zapomínáte na to, že vozidlo nemá převodovku a mnoho běžně nezbytných částí automobilů. Pokud budou nebo jsou elektromotory umístěny přímo v kolech je to ideální řešení. O úspoře paliva nelze pochybovat. Toto řešení ovšem není nic nového, ale s dnešní technologii má velké šance.
messenger
Re: Příspěvky
No jo, ale ty 180kg baterie tu chybejici prevodovku bohate vyvazi...
ortodoxparadox
že by perpetum ?
nevite někdo jak se ze zažehovky 1,4 s 60 koníkama dostane 150 koní na elektromotorech v kolech vždy to musí být se započtemím ztrát při přeměně energií sakra líný auto
messenger
Re: že by perpetum ?
Kamo to ze ma motor vykon 110kW neznamena ze trvale maka na nejvyssim vykonu... Stejne jako kdyz si koupis 100W bedny ke svymu domacimu kinu tak to neznamena ze porad rvou na plny pecky... To chce nejprve myslet pak psat
jenik
Zbytečně velký
Tohle by se mě líbilo v něčem menšim jezdim do práce 20 km tam můžu dobíjet takže by stačil dojezd 30 km.A vlastně baterie by mohli jít přidávat podle potřeby
ortodoxparadox
Re: Zbytečně velký
a v práci se vždy nějaká ta prodlužovačka zadarmo najde viď
petr
bludy
Doporučuji redaktorům si to napříště propočítat než takové nesmysly zveřejní.
Jen matete lidi.
Fyzikální zákony bohužel nejdou novelizovat jako ty lidské.
Ale to vy na idnes máte v popisu práce!
rudastraka
Re: bludy
za 1 euro poridis 5-12kWh elektriky
5kWh = 18MJ enegie
s 18 MJ energie ohrejes 18000 / 4.2 / (100-10) = 47 litru vody na 100 °C
jestlize salek kavy v iDnes ma 47 litru, pak maj reporteri iDnes pravdu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...