- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Líbí se mi velice. Otázka je zda všechny ty vymoženosti stojí za to. Čím více toho auto má tím více stojí a tím větší možnost je poruch.
Z meho Renaulta se mi toci hlava uz nekolik let http://WWW.RENAULT.NAZORY.CZ
Tohle se dá napsat o každý značce. Já měl dvě služební Mondea (I a II.) a mohl bych vyprávět. Jedno mělo závadu na řídící jednotce, kterou servis neuměl odstranit (po projetí louže nebo v dešti šly otáčky samy na 3500), pak mi za jízdy odešly brzdy a spoustu dalších radostí. O jízdních vlastnostech I. generace nemluvě. U II. mi odešlo v 80tis. vstřikování za 50tis. Kč, v servisu se tvářili, že to je běžná závada. K tomu všemu nemá Ford v ČR sklad dílů a na vše se čeká "z německa". Renault jsem měl a to bylo zlatý !
je to parada, ale stejne bych radsi tohodle megana RS
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=renault-megane-coupe&idvyrb=2555&akce=detail
Mrkněte se na Fiat Barchetta - přední část je téměř identická kopie.
Zatáčení kol - Honda Prelude.. Atd..
No jo - opět reinkarnace..
Renault, ze kterého se vám bude točit hlava ... titulek který by se hodil ke každému Renaultu.Ale není to z toho jak úžasné je to auto nýbrž z toho jak pořád se něco se** v elektrice ,karty nefungujou a o dieslových motorech radši ani nemluvim ...
Zrovna jsem to chtěl napsat. Z Renaultu se mi zatočí hlava tak maximálně hnusem.
ale ten design je takovej divnej - navíc mi přední masky Laguny silně připomíná kopii Citroenu C5... nic moc
Píšete žabožrouti,ale mužu srovnávat dodávku Renault a VW a věřte,že to co se vyměnilo na Masteru za 600000km, už má Crafter vyměněno ve 200000km.A o spotřebě ani nemluvim.