Diskuze
Šéfdesignér Škody: V automobilovém designu demokracie neexistuje
Děkujeme za pochopení.
ttm
Octavia II
Mám Mercedes - E klasse, manželce jsem koupil Octavia II. Za sebe mohu říct, že v oktávce se jezdí velice příjemně, snad až na malý rozchod kol, kdy auto drncá. Dojem při řízení, ergonomie, ovládání apod. je téměř stejná jako u MB. Vzhledem k tomu, že mercedes je o několik tříd výše a 3 x dražší, mohu říci, že oktávka je velmi povedená. Design - umírněný, myslím že přetrvá léta a nebude za 3 roky vypadat jako vykopávka.
Blabla
Je to těžký
Je dnes docela těžké navrhnout hezké auto a zachovat vizáž značky, když si domyslíte že designerovi technické řešení moc prostoru nedává. Nedaří se to často ani renomovanějším značkám. Pravdou zůstává že směr designu který odstartoval Roomster je možná zajímavý ale nepřitažlivý. Například Fabie vypadá fakticky dost bídně, působí dojmem scvrklé dodávky.
Ale oproti asijskému designu, který alespoň mně připomíná levné přenosné stereověže z vietnamských tržnic to ještě není taková hrůza. Tragické je to že šikmookým designem se nějak začíná inspirovat i ten evropský.
Martin944S2
Designer
No designer brzo prisel a brzo odejde, po nastupu vzpinajiciho se kone pevne doufam, ze cele design odeleni bude nahrazeno, protoze to co tvori je proti prirode a zdravemu rozumu!!!
kokrspanel
Re: Designer
Česana tvoří super návrhy, problém je jinde. Spoustu z nich jim VW zakáže a ty nejlepší dokonce sebere třeba Audi. Viz střešní lyžiny barevně sladěné s A-sloupkem, které na Yeti nebudou a naopak se objeví na Q3. To se pak těžko tvoří. To samé se Superbem. Původní návrh byl jiný a VW jim řeklo, že tohle auto nebudou vyrábět, protože by hodně konkurovalo VW a Audi.
Milan
škodofka
je možná slušný auto, ale kdo vymyslel ten tunel u auta s předním náhonem...dyk se f tom nedá pohodlně sedět, jsem zvyklej se rozvalit, kolena pěkně od sebe, prostě jak doma v křesle, v škdofce to taky jde, ale nepřidáte plyn.
Michal
Re: škodofka
Nechapu s cim srovnavas? S nejakou 100letou Sierou? Vsechny moderni auta maji podobne usporadani snad krome A150, tam ti nic neprekazi, ale sedis tam jak na koze. Navic nevim jestli je ucelem sedet v aute jak v obyvaku. Je to nebzpecne, nepohodlne a nezdrave. Nemyslis, ze ergonomii posedu taky zkoumaji?
jindrich.k
skoda made in South Korea
....bohužel i všechny ty nové skicy přiznávají dominantní příklon ke vkusu jihovýchodní Asie. Těžko jsme si zvykali na "asijské oči" u BMW 5. Takzvaně faceliftovaná Octavie - letošní model je asi nejstrašnější auto, které začně jezdit po Evropě. A to v lepší výbavě za základní a cenu Lexusu IS. To je ovšem úplně liná liga.
ichtyl
Re: skoda made in South Korea
Jindřichu, Jindřichu... . Dnes jsem si byl novou oktávku prohlídnou zblízka. Našel bych hromadu "letošních" aut, které vypadají mnohem hůř. A ubohá demagogie, že za cenu oktávky mám x aut o x tříd výše, je už opravdu trapná .
Medák s masařkou
Moje první škodovka byl Populár r.v.1938
a to bylo na svou dobu překrásné auto. Po válce byl v programu Tudor, opět velmi povedené a elegantní auto. Když přišli k moci komunisté, převzali škodovku diletanti. První Oktávie a Spartak ještě ušly, Felicie byl tehdy povedený kabriolet, ale ve vývoji se už roztahovali příznivci motoru vzadu. První MB 1000 bylo strašné vozítko ve srovnání s předcházejícími modely. Následovala vozidla, pro které je název automobil nadsázkou. Teprve Favorit, Forman a Felicia se opět vrátily na evropskou úroveň, i když také ještě velmi nedokonalé. Oktavie a Fabie našly uznání i na západě v tvrdé konkurenci, Superb byl dokonce vyhodnocen v odborných časopisech jako auto roku. Modely, schopné konkurovat na západě, škodováci měli i za totáče, z politických důvodů museli vyrábět ta vozítka s motorem vzadu.
Jan
Nehezký design
Nová Fabia opravdu působí jako vysoké vratké auo. Ještě jsem neslyšel nikoho její design chválit.
Nový Superb má naprosto odfláklý zadek a opět se na tom shodnou skoro všichni v okolí. Někdo tvrdil, že to udělala Škodovka schválně, aby Superb nekonkuroval Passatu.
Nová Octavia je jediné pěkné auto Škodovky nyní, protože si zachovala pěknou zadní část. I když možná ta verze 2 bez faceliftu byla hezčí a umne je to jednoznačně nejhezčí Škodovka v novodobé historii.
Vaz1200
Re: Nehezký design
Superb odfláklý?? Proč tedy má úspěch na mezinárodních soutěžích? Design je vec názoru, ale rozhodne není odfláklý, to je silné slovo...
Lukas
Škoda debaty..
Když to tady čtu, tak si říkám kdo vlastně ty škodovky kupuje... Asi lidi co nemají na zdejší debaty čas, nejspíše... Prodejní úspěch automobilky to %nijak zvlášť neovlivňuje, tak diskutéři mají minimalni váhu.. Nová Fabia se mi taky moc nelíbí a Roomster se svou hranou u 5tych dveří neplní své základní poslání, ale je to věc názoru. Ovšem mluvit o Octavii a potažmo i Superbu v absolutně negativním směru je holý nesmysl. Octavie už to svými prodeji dokázala a Superb zatím má úspěchy soutěžní, ale i tak je oproti prvnímu ,,narychlo,, vytvořenému modelu o velký kus dál a rozhodně se nemá za co stydět. Nechte si někdy udělat ceny, když budete shánět nový auto....a pak tady diskutujte, jak je to drahý. Já jsem nakonec Škoudu nekoupil, ale nebylo to kvůli ceně. Naopak jim držím palce, protože udělali obrovský krok kupředu a nostalgie po ,,only czech,, je nereálná , vzhledem k naší historii..
sam
je to skoda
Novy Superb ma zadek jak Renault Safrane, proste hnus . Technologicky je Skoda davno daleko za Korejcema. Anebo snad umi Cesi udelat dieslovy motor 1,5l s vykonem 83kW?
Pro Grasl von Lumpenburg: Kdyz je Skoda tak super, proc se chysta propoustet a proc nedava na Octavku 7 let zaruky?
ales
Re: je to skoda
A proč zkrečovala výrobu novýho modelu ve Vrchlabí? Lumpenburg je trošku mimo.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!