Diskuze
Třicetimilionový Aston Martin One-77 se pomalu odhaluje
Děkujeme za pochopení.
petr_leicester
proc tady
kazdej druhej Ferda porovnava auta kerejm vubec nerozumi? Rozumi?? ...no z casopisu, knizek a sem tam TV revue se da naucit (s bidou) tak teorie! Praxe je uuplne nekde jinde. Jsem si takrka 100% jisty, ze velka vetsina by mela problem vyuzit max potencial nejsilnejsiho Golfa a ten je proti zminovanym vozum slabej jak hermankovej cajicek. Opravdovej fanda moc dobre vi, ze kazde takove auto musi byt jine jako "TO" od konkurence, zadne nemuze byt nejlepsi. Tech detaily potesi, ale u techto vozu nejsou to nejdulezitejsi.
ntk_
sakra odepsali, že již nemají další auto pro zájemce z EU
lidi co já teď udělám, nemám kam vrazit těch 30mil. a já to auto tak chtěl, to si musím dát panáka...
Leicester
proc se vsichni
pidi po zrychleni a podobnych udajich? Pokud si bude chtit nekdo koupit auto na to, aby si mohl nekde zaradit, zablbnout a pod. Koupi si o dost levnejsi Evo, nebo Imprezu STi... Verte nebo ne, ale takovahle auta (sperky) si kupuji lide ktere takove veci zajimaji jen okrajove, berou ho jako svuj modni doplnek, nebo sberatelsky kousek. Cena je ani moc nezajima, ale treba vnitrni vybava ano a dovedou si presne rict co chteji a co ne. Je pravda ze obcas si auto tehle kategorie koupi nejaky rychly zbohatlik a vyuziva ho na blbnuti a frajereni, nebo stastny vyherce v Lotu, ale tech je opravdu jen mizive procento. Ale pokud se nekomu nelibi, tak to se neda nic delat, vkus ma kazdy jiny...ale prezentovat to nevim kolika radoby vystiznymi smajliky...to udela opravdu jen...... No schvalne? Jinak zdravim vsechny fandy krasnych vozu
ntk_
Re: proc se vsichni
myslím, že jen takovému výherci v loterii to auto neprodají, už i u ferrari mají velice striktní pravidla pro prodej nový aut... je to smutný, že je na světě tolik chudých ale věř, že je více zájemců o toto auto než automobilka je schopna (možná ani nechce) aby zachovala vzácnost série a jinak plný soulhas, kdo si kupuje takový auto tomu bude ukradený že to zrychlý za 2,5, či 4 vteřiny (kdyby jo tak řekne hochům v NASA ať mu tam něco dají, třeba rakety a bude mít zrychlení jak nikdo jiný :-))) a možná že se sveze tak 10x a potom už jen bude stát v garáži vedle X dalších kousků..
Ještě drzejší polární liška
Řekl bych, že už je současný design Astonů vyčerpaný
a ty neustále variace na jedno téma trochu nudí. Za chvíli skončí jak Seat s Alteou, Toledem a Leonem, aby to nakonec zachraňovali minulou generací Audini...
depeyrac
Re: Řekl bych, že už je současný design Astonů vyčerpaný
Ty víš o designu asi tolik jako Lojza z autoservisu o kvantový mechanice.
Petr
opet
A jako vzdy chybi zasadni informace - jak velky to ma kufr? A co tazne zarizeni, je v cene nebo za priplatek?
peety
mc12
je to krasa, asi si na nej pockam, uz sem chtel koupit tohle
sportovnivozy.cz
tomas
za 30mega nic moc
za 30mil bych si predstavoval teda srovnatelny vykony s veyronem >:/.
zrychleni na stovku nad 3sec je za tu cenu hruza, natoz nad 3,5
zee
Re: za 30mega nic moc
ja bych si spis nez vykony predstavoval kvalitu a hlavne zapaleni pro rizeni u auta, to u veyrona chybi a proto se blbe prodava (a neni to kvuli cene, to mi ver)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!