Diskuze
Ojetiny, které si musíte koupit hned teď
Děkujeme za pochopení.
cohy
seru platit
žádnej přepis budu litat bez přepisu a aj bez STK nebudu dava takovy prachy
když auto je za 20tacu a je to šrot i když letí jak šutr 221koní už párkrát posralo kapoty policejním fabijím v našem okrese....."a co ty jejich OCTAVKY ať je vyšpulijou hošové" MADE IN JAPAN OF
Jack
Clio
Tak presne toho clia na fotce (i barva sedi :-) se chci zbavit najeto 80tis a nikdo ho kupodivu nechce :-). Asi to bude tim ze tyhle auta jsou uz fakt hooodne stary.
cohy
Re: touha za par kacek
strč si do prdele prst............ta touha tě přejde
za ty ušetřený kačky mi zaplať ten přepis
venkovan
trapárna.......
spousta lidí dává starý auto mladejm,aby se naučili jezdit ve starším
Dromy
Dobré
No já jsem původně přemýšlel také o BMW e36, ale nakonec jsem skončil u Golfa III. generace. Jsem s ním spokojený. Do tohoto výbětu bych ale ještě přece jen zařadil dalších několik aut.. ..pokud se ovšem bavíme o dobrém svezení za malou cenu.. ..Mitsubishi Colt, Mazda 323f, Toyota Corolla, Honda Civic. Nějak mě to k těm Jam´poncům táhlo, i když jsem nakonec skončil u Němce. Jsou to zbytečně podceňovaná auta (proto levná) s výbornou spolehlivostí. Pokud srovnám svého Golfa s Myšákem ze stejné doby, je rozdíl technické úrovně patrný. Na Golfovi mám kupříkladu tuhou zadní nápravu, ale Colt má Lichoběžníky, případně Mazda McPeerson. O motorech je asi zbytečné mluvit, u VW koncernu za něco stojí leda tak TDI, nebo 100HP 1,6i, ostatní mají malý výkon, nebo velkou spotřebu. Osobně mám 75 HP 1,8i, což je v porovnání s konkurencí té doby lehce úsměvné.
Štvavá vysílačka
Re: Dobré
Souhlas. Benzíny u VW této generace nic moc (krom té 1,6 a VR6).
Ale Golf III 1,9 TDi 75k ještě s rotačním čerpadlem bude lítat furt. Mám ty auta rád už od Golf 1.
A Golf V mě neuráží
Dodnes pohledný auto je BMW 3 1.generace (tuším od r.1991). Stále pěkný auto!
__XXXX___
A co
kdybych měl ve Fáčku motor z Fábie, splňující normu Euro 4??? Taky se bude platit za přeregistraci??
OndraTM
A jak to bude s novodobýma ojetinama
Rozumím tomu proč se snaží zejména poslední dobou neustále snižovat emise, dbát o ekologii atd. atd ...ALE v článku jsou uvedena spousta příkladů aut, které řidiči při ježdění přináší radost, jsou vzhledem ke svému věku i relativně spolehlivé a hlavně slouží dlouhou dobu a jsou opravitelná. Myslím, že by bylo velmi zajímavé přečíst si podobný článek za dalších 10 let ...myslím, že dnes tolik opěvované výkřiky moderní techniky jako Prius, celá řada Lexusů nebo nesmyslnou elektronikou prošpikované Hondy, Renaulty by v podobném článku tolik opěvované nebyly. Zatímco BMW E36 s pravidelnou údržbou může bez problémů jezdit a skvěle sloužit 15 i více let ...chtěl bych vidět auto na baterky jako je Prius právě po 15 letech a jeho celkové náklady na jeho provoz. Nová auta jsou čím dál víc neopravitelné spotřební zboží.
Honza423
Re: A jak to bude s novodobýma ojetinama
Ano důležité je to "s pravidelnou údržbou" - zvláště u Vámi zmiňovaného BMW. Jenže jsou i lidi kteří potřebují s autem jezdit nikoliv pravidelně stát v servisu a pro tyto jsou zde jiné vozy. Primera, corolla a pod. BMW rozhodně ne.
ostuda
no fuj
přesně.. také mě hned napadly přepisy - mimo zde uvedene tipcars hlavne asi auto.cz, rubrika ojetiny.. k smíchu.. clanek o nicem
Jintaj
Špatně opsáno z Tipcars
Je hezké, že se redaktoři nechávají inspirovat i u jiných internetových automagazínů, nicméně doporučuji si články pánů Vaculíka a dalších přečíst důkladněji. Např. pro MB-124 doporučují hlavně zážehové slabší motorizace, neboť diesely mají kvůli službě u taxi najetý příliš velký počet kilometrů. Nejlepší 124ka je však beze sporu E500, s osmiválcem o výkonu 240 kW, vyráběná u Porsche de facto manuálně, která je ve srovnání s pomalými nafťáky opravdovou raketou! Tenhle vůz si také už hezky dlouho drží cenu na trhu ojetin cca 10 tis €, přesto, že se vyráběl do roku 1996 - mimochodem nový stál u nás 2,5 mil. CZK...
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...