- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skvěle (to auto se mi zamlouvá čím dál víc) Pokud ještě nevíte o jaký jde auto tak tady ho najdete http://mi-to.cz
Zamlová se mi víc než Insignia
Všem co spolehaji na hvezdicky NCAP: Nejezdete jako prasata. Az se srazite s V3S, bude vam vsech 5 * litat kolem hlavy, ale budou vam na H..vno. Cely to silenstvi kolem bezpecnosti vede akorat k tomu, ze lidi jezdi cim dal tim vic jak hovada. A maji cim dal tim vetsi, tezsi (a pro ostatni lidi nebezpecnejsi) auta.
Uhodil jsi do toho přesně. Pocit bezpečí je falešný, každý si myslí, že je skoro nesmrtelný. Současný trend je stále větší auto, ale po městě je to defacto jedno, a ve 150ti jak tihle dobrácu lítají je to už jedno taky.
To je sice fajn, ale v dnešní době už má těch 5 hvězdiček nějak moc vozů. Co takhle kdyby EuroNCAP zvýšili nárazové rychlosti při provádění crashtestů? Nárazové rychlosti 64/50/30 km/h by už snad zvládlo i novější čínské auto. V tomhle ohledu vidím jako mírně lepší testy od ADAC. Kde jsou ty časy, kdy modely od prestižních evropských výrobců praskaly v halách jako skořápky
http://www.euroncap.com/cache/file/a76b75e2-9195-44d4-8758-c3ce9c04e8ec/thumb__testsplashtop.png
Když před lety starý Superb udělal v ochraně chodců jen jednu *, byl tady kvikot "spravedlných" že je to jasné, papaláši a zbohatlíci kašlou na ochranu chodců, tedy na běžné lidi. Teď koukám na Sandero, jedna * za chodce a kvikot nikde ???
Základ je nepotakt takového Š*U*L*Í*N*A jako seš asi TY ! Volvo forever
Ty kozomr!de, já mám Saaba 9-5 a přesto radši bourat nebudu. A ty si myslíš, že když mě potkáš, tak automaticky budem bourat nebo co se Ti v tý hlavě vykvasilo ?
Verohodnost srovnani je velice neurcita uz s prvnim zjistenim rozdilu oproti testum EuroNCAP zverejnenych na http://www.euroncap.com
VW Golf at uz ve verzi V nebo VI nema 5/2/4 ale 5/3/4 hvezdicek (v poradi udavanem zde na idnes (pasazeri/chodci/deti))
Pro informace
http://www.euroncap.com/tests/vw_golf_2008/338.aspx
Hned prvni automobil (protoze vlastnim VWGolf a chtel jsem si jen informace overit) ukazal ze idnes zase pise clanek postaveny na "faktech" cucanych neznamo odkud...
Milá škodovácká redakce. Ať čtu, jak čtu tak na http://www.euroncap.com nečtu nic o Hyundai I30. Jen další plivynec na adresu korejských aut. I 10 tam je, ale pro Vás je to jedno. Dovolím si poznamenat, že rozdíl mezi 1 a ,,trojkou" je velký. Až to jednou možná poznáte v ,,jiné situaci" ,tak mi dáte za pravdu.
"Na testy hlavových opěrek se také tradičně zaměřuje britský institut
Thatcham, který letos v létě vyzkoušel 192 sedadel aut modelového roku
2008. V testovacím poli se objevily škodovky - fabia a roomster
poskytují řidiči a spolujezdci podle výsledků těchto testů "přijatelné"
bezpečí, octavie by si zasloužily vylepšení." - No vzhledem k tomu, že s faceliftem dostala Octavia stejné hlavové opěrky WOKS jako má Golf VI, tak už na tom je o dost lépe.