Diskuze

Euro NCAP: opěrky hlavy v superbu nepřesvědčily, sandero má jen tři hvězdičky

Poslední letošní série crashtestů Euro NCAP se zaměřila na 12 nových aut, nejhůře dopadly Dacia Sandero a Ford Ranger. Testovací organizace zároveň uveřejnila výsledky zkoušek bezpečnosti hlavových opěrek u 25 aut, které prošly nárazovými zkouškami v tomto roce. Osmdesát procent testovaných opěrek předních sedadel označuje Euro NCAP za nevyhovující.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tom81

2. 12. 2008 20:43
Alfa Romeo MiTo

! Skvěle ! (to auto se mi zamlouvá čím dál víc)    R^R^R^ ;-DPokud ještě nevíte o jaký jde auto tak tady ho najdete http://mi-to.cz

Zamlová se mi víc než Insignia:-)

0 0
možnosti
PP

spartaman

2. 12. 2008 17:48
Insignia

! Skvěle ! (to auto se mi zamlouvá čím dál víc)    R^R^R^

0 0
možnosti

V3S

2. 12. 2008 16:52
Všem co spolehaji...

Všem co spolehaji na  hvezdicky NCAP: Nejezdete jako prasata. Az se srazite s V3S, bude vam vsech 5 * litat kolem hlavy, ale budou vam na H..vno. Cely to silenstvi kolem bezpecnosti vede akorat k tomu, ze lidi jezdi cim dal tim vic jak hovada. A maji cim dal tim vetsi, tezsi (a pro ostatni lidi nebezpecnejsi) auta.

0 0
možnosti
JS

Spring

3. 12. 2008 17:59
Re: Všem co spolehaji...

Uhodil jsi do toho přesně. Pocit bezpečí je falešný, každý si myslí, že je skoro nesmrtelný. Současný trend je stále větší auto, ale po městě je to defacto jedno, a ve 150ti jak tihle dobrácu lítají je to už jedno taky.

0 0
možnosti
P

Podrazza

2. 12. 2008 15:42
5 hvězdiček v laborce, 5 křížků na náhrobku

To je sice fajn, ale v dnešní době už má těch 5 hvězdiček nějak moc vozů. Co takhle kdyby EuroNCAP zvýšili nárazové rychlosti při provádění crashtestů? Nárazové rychlosti 64/50/30 km/h by už snad zvládlo i novější čínské auto. V tomhle ohledu vidím jako mírně lepší testy od ADAC.  Kde jsou ty časy, kdy modely od prestižních evropských výrobců praskaly v halách jako skořápky:-)

http://www.euroncap.com/cache/file/a76b75e2-9195-44d4-8758-c3ce9c04e8ec/thumb__testsplashtop.png

0 0
možnosti

NovoCZ

2. 12. 2008 14:05
Kde je kvikot ?

Když před lety starý Superb udělal v ochraně chodců jen jednu *, byl tady kvikot "spravedlných" že je to jasné, papaláši a zbohatlíci kašlou na ochranu chodců, tedy na běžné lidi. Teď koukám na Sandero, jedna * za chodce a kvikot nikde ??? :-P

0 0
možnosti

Noname

2. 12. 2008 12:57
Š*U*L*Í*N*I

Základ je nepotakt takového Š*U*L*Í*N*A jako seš asi TY !   Volvo forever R^

0 0
možnosti

šulín

2. 12. 2008 15:41
Re: Š*U*L*Í*N*I

Ty kozomr!de, já mám Saaba 9-5 a přesto radši bourat nebudu. A ty si myslíš, že když mě potkáš, tak automaticky budem bourat nebo co se Ti v tý hlavě vykvasilo ?

0 0
možnosti

Ten, co jednou boural

2. 12. 2008 9:43
Nebourejte

Základ je vy šulíni nebourat

0 0
možnosti

Kkllll

2. 12. 2008 10:51
Re: Nebourejte

Což je rada proti nárazu zezadu vskutku cenná.

0 0
možnosti

???

2. 12. 2008 7:38
.

Verohodnost srovnani je velice neurcita uz s prvnim zjistenim rozdilu oproti testum EuroNCAP zverejnenych na http://www.euroncap.com

VW Golf at uz ve verzi V nebo VI nema 5/2/4 ale 5/3/4 hvezdicek (v poradi udavanem zde na idnes (pasazeri/chodci/deti))

Pro informace

http://www.euroncap.com/tests/vw_golf_2008/338.aspx

Hned prvni automobil (protoze vlastnim VWGolf a chtel jsem si jen informace overit) ukazal ze idnes zase pise clanek postaveny na "faktech" cucanych neznamo odkud...

0 0
možnosti

Tomas Glock

2. 12. 2008 6:59
Hyundai I 30 na oficiálních stránkách nikde nevidím

Milá škodovácká redakce. Ať čtu, jak čtu tak na http://www.euroncap.com nečtu nic o Hyundai I30. Jen další plivynec na adresu korejských aut. I 10 tam je, ale pro Vás je to jedno. Dovolím si poznamenat, že rozdíl mezi 1 a ,,trojkou" je velký. Až to jednou možná poznáte v ,,jiné situaci" ,tak mi dáte za pravdu.

0 0
možnosti

Lojzax

2. 12. 2008 0:18
Octavia už byla vylepšena...

"Na testy hlavových opěrek se také tradičně zaměřuje britský institut

Thatcham, který letos v létě vyzkoušel 192 sedadel aut modelového roku

2008. V testovacím poli se objevily škodovky - fabia a roomster

poskytují řidiči a spolujezdci podle výsledků těchto testů "přijatelné"

bezpečí, octavie by si zasloužily vylepšení." - No vzhledem k tomu, že s faceliftem dostala Octavia stejné hlavové opěrky WOKS jako má Golf VI, tak už na tom je o dost lépe.

0 0
možnosti