- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby EU nechtěla po výrobcích každý rok zpřísnění všech možných ekologických limitů.Když si to EU vymyslela,tak ať si to i financuje.Nechápu jak dramatický je rozdíl mezi 120g/km CO2 a nebo 150g/km.Vlastně vím,je to pouhých 30g/km.Je ale potřeba se zeptat,zda-li snížení emisí u automobilu při jeho jízdě nezvýší emise při výrobě dodatečných zařízení toto umožnující.To by nám pak vznikl pěkně začarovaný kruh,který nemá žádný smysl...
Víš, co to je asymptota? Představ si sprintera, který dá stovku za 10 vteřin, proč by ji nemohl zaběhnout v o 20% kratším čase, vždyť jsou to pouhé 2 vteřiny....
Jinak s druhou částí příspěvku souhlasím - pokud snižování emisí povede k vytváření jiných, nemá to smysl a není to otázka peněz.