- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je veřejným tajemstvím, že bude ostřejší R8, cca do roka s upraveným desetiválcem z Gallarda, cca. 550PS. Jinak audiny jsou nedotáčivý těžký turbokrávy... R8 je z nich ještě relativně nejlepší, a to díky motoru uprostřed.
Naprostý souhlas - za 2,5 mega se dají koupit mnohem sportovnější auta, tohle je kravaťáckej čajíček na lovení bab...
No slabé bych zrovna neřekl. Pravda, silnější motor opravdu bude, nicméně i se 420k hledáš na silnici těžko soupeře. Ano, sportovnější auto se dá koupit, problém je ale kde ho využit, leda v zahraničí.
Tohle vypadá fajn, ale Porsche je Porsche. Tohle prostě není sporťák, je to takové neslané nemastné.
grcáš na EU, tak si kup něco z indie, číny nabo Ruska ty pakoni, Na tom vogrcanym kontynentě, kde dejcháš se staví prvotřídní sporťáky z celýho globu. Přibližujou se Japonci s montovnou sporťáků v Belgii a US korvety, jinak si utíkej něco obstarat třeba v Jižní americe ty nespokojenej rádobyznalče.
Copak to znamená NEJposlednější, já jsem myslel, že když je něco poslední, tak zatím už nic není, ale tady za tím bude asi ještě poslednější a nejposlednější.
to je stejny jako nejoptimalnejsi :) coz se na idnes vyskytuje taky celkem casto ...
Prehistorický motor 4,2 l V8 původem z velkých sedanů, výkon vyhoněný co to šlo tak na tři čtvrtiny původní životnosti, přičemž žere i trávu u silnice.
Interiér 90% koncernové řešení - tj. plus minus totéž co máte v Passatu.
To vše za tři miliony. Fajn.
Až se budu chtít svést v něčem podobném, koupím si tak 13 let starou A8 zhruba za 100 - 120 tisíc korun. Budu mít plus minus totéž, akorát to bude víc vrzat, nepůjde mi pár zbytečných krávovinek a rychlost budu mít omezenou na cca 250 km/h (kdypak jste tolik jeli naposledy )
Až - přesněji řečeno jesli - budu mít na auto v podobné cenové relaci, nebude to Volkswagen
Je vidět, že jste v audi nikdy neseděl, jinak byste nemohl napsat že má stejný interiér jako Passat. Mám A5ku a když přesednu ke kolegovi do Passatu tak je to kulturní šok
RS4 a RS6 oba bi-turbo nedají R8 šanci, krásné a pomalé.
dlouho se ceka, protoze je obrovsky zajem, v new yorku pred par mesici napsal jeden nadsenec velkou reklamu ze vymeni svoje ferrari za R8. Porsche je urcite lepsi, R8 je neco noveho se zajimavym designem
jinak.. to auto má tvar. to se musí nechat. viděl jsem to párkrát na silnici a je fakt zážitek, když to projede kolem. není ale rychlejší rodinné kombi RS Avant? :D
Nene, rychlejsi je jedine 15 let stara hnijici Honda, prece, neee?
Designove nic moc to neni. Neco takovyhho vyrabeli japonci a americane uz v minulem stoleti.
az nato ze designer byl ital u alfy romeo byl zas designer nemec :) ktery ted prestoupil do audi :)
..Od Leoše Mareše!
Neumis cist? Nelze uplne vypnout ESP, rozumej ted uz to kazdej druhej Matej nezbori a nepripravi nas o drahe servisni hodiny