Diskuze
Co všechno zkontrolovat, když si jdete pro ojetinu
Děkujeme za pochopení.
Pavlína L.
Neni to příliš problematické
Kamarádka si před 5 lety kupovatala auto v Auto Esa a do dnešní doby ji bez problémů jezdí. Žádné opravy na tom autě nedělali, když opomenu pravidelný servis... S autem jezdí bez problému a ikdyž koupila ojetinu, tehdy 2 roky starou, tak do něho téměř neinvestovala. Takže doporučuji koupit ojetý vůz v auto esa
Gogo
Je to příliš problematické
Svůj první studentský vůz jsem koupil v bazaru a tenkrát to pro mě byla investice jako hrom. Během roku jsme investovali do auta jednou tolik a pak nás to přestalo bavit a prodali jsme ho s takovou ztrátou, že se nám protáčely panenky. Další vůz byl tři roky starý a byl od značkového servisu - sloužil nám bezproblémově čtyři roky, teprve při prodeji technik zjistil, že byl bouraný právě v místě poruchy nápravy. Nechci domýšlet, co se mohlo stát. Satisfakcí může být, že majitel bazaru, který nám prodal kdysi náš první vůz, byl pak odsouzen za pojišťovací a jiné podvody s auty, bazar zmizel. Druhý pak přišel o zastoupení dané značky. Boží mlýny asi melou, nicméně naše další auto bylo fabia - malé, levné, ale nové a neměli jsme s ním žádný problém. Teď máme fabii kombi, je dva roky stará a zatím s ní taky není problém, doufám, že jsem to nezakřikl.
Pokud tedy někdo hogofogo chce jezdit ve velkém autě a nemá na něj, musí počítat s tím, že "dojde na vysloužilý taxík". Dobře mu pak tak.
pavel
Re: Je to příliš problematické
Tu poslední větu nemyslíš vážně viď? Podle ní bych snad i řekl že závidíš těm co maj něco lepšího než máš ty Nebo mi vysvětli kdo to je hogofogo, kdo si jde do bazaru koupit ojetý auto např. střední třídy starý tak, že už skončilo svou službu jako taxi? Nebo jsou snad všechny auta taxi "jen luxusní vozy" a jsou jako zánovní dávany do bazaru? A dobře mu pak tak? V tom případě seš vůl.
pavel
reklama AAA
Nemůžu si pomoct, ale ten poslední odstavec (...v AAA kontrolujou 107 věcí....) je prostě skrytá reklama a v mých očích to idnes.cz o kus sráží. Nevím čím to je, v AAA Auto jsem nikdy nic nekupoval, ale slyším o nich jen to nejhorší, ať od lidí co tam auto prodali, tak hlavně od těch co ho tam koupili (od lidí přímo co znám nebo i z Internetu). Nejednou taky byl bazar AAA vidět v TV v občanském judu (příp. podobnýho pořadu na ČT). Ať mi nikdo neříká, že je to prostě náhoda nebo spyknutí proti AAA!, ani to nebude náhoda, s tim bazarem není prostě něco v pořádku, a já osobně si tam auto nikdy koupit nepůjdu.
Martin
Re: reklama AAA
Já v AAA kupoval dvě auta. Jsou slušní jen do té doby, než se něco podělá a jdete reklamovat. Pak Vám slušně nabídnou, ať si seženete soudního znalce, protože veškeré vady, které se vyskytnuly jsou způsobeny běžným opotřebením atd. atd. Ale upřímně řečeno, neznám bazar, kde by člověk dopadnul jinak, protože o peníze jde až v první řadě.
Fulbo
Datum na oknech neni uplne smerodatny
V nekterych EU krajinach se jako rok vyroby v TP uvadi datum prvni registrace. (napr. Slovensko, Slovinsko, Belgie, Estonsko . . . ) Proto letopocet na oknech neni uplne smerodatny. Objednate si auto v listopadu, vyrobeno bude v prosinci a vam ho daj v lednu. Na oknech je tedy jiny rok nez ten co je uveden v TP jako roky vyroby. To se stalo napr. rodine na SK, kupovali 207 peugeota a v TP je r. 2007 a na oknech dvoucisli 06.
DanielX
Nove nebo ojetinu
Teda ja skoro vzdy kupoval ojetinu, ale ted kdyz jsem chtel poridit auto pritelkyni, tak se objevilo dilema... bud auto do 50 ti tisic coz je dost sunka, co jsme videli byla hruza, nebo slusnejsi kolem 100tisic (plus, minus, kecy "ja jsem koupil auto za 71tisic si nechte).. no a kolem 100tisic je uz lepsi dat akontaci a zbytek na uver, volba padla na Twingo, chtela ho a kdyz spocitam preplatek a odectu naklady na havarijni pojistku, nebudu se uz nikdy zlobit s ojetinou
alien.work.shop
auto
Nevím, koupil jsem ženě jeté Volvo V 70 2,5T AWD. Měl ho ředitel společnosti poskytující operativní leasing. Koupené ve Volvu, servisované ve Volvu a vráceno opět do Volva. Žena si nestěžuje a i já jsem mile překvapený,když ho občas protáhnu!!! Takže ojetinu jedině z protiúčtu u dealera!!!!
tomas
Re: auto
Jestli jste to kupoval letos v létě, je to "moje" V70, vracel jsem jí po bývalém šéfovi do Volva na štěrboholích. Najeto 65.tis....alespoň od nás :-)
M.H.
Zkušenost ze života
Vše z článku a ještě více můžu doporučit z vlastní zkušenosti. Auto jsem měl 3 roky v úschově soudu a soudil se. Koupil jsem tzv. "skládačku", tedy motor, doklady a VINko z havarovaného a "zbytek" z kradeného vozu. Profesionálně kompletováno. Zjistilo se to až na třetí STK, když odpadl malinký kousek tmelu s lakem v blízkosti VIN ploutve. No a až jsem vysoudil auto na základě "vydržení", tak po vyzvednutí auta z úschovy soudem zjištěn rozdíl ( hodnota tachometru v protokolu o odevzdání auta PČR a stav tachometru při převzetí z úschovy soudem) 13 tis. km ! Co více dodat. Ojetinu pouze z autorizovaného bazaru při prodejně, které tam bylo dáno jako protihodnota. Do jiného auta bych už po těchto zkušenostech nešel.
jahodove_ticho
Re: Zkušenost ze života
uff tak to tedy nezávidím, asi bych vzteky pány z "úschovy" rozšlapal... Bohužel vůz co chci kupovat se u autorizovaných prodejců nevyskytuje :(
Kang
Pozor na smlouvy!
Prostudujte si ji v klidu doma, pokud vám je nebudou chtít půjčit domů, je to známka nesolidního jednání. Prodejci budou také tvrdit, že na auto mají další zájemce a musíte se rozhodnout okamžitě, téměř jistě to ale není pravda.
Nejvíc ale pozor na AAA auto, v reklamách tvrdí něco o zárukách, ve smlouvě mají ale uvedeno, že vaše auto spadá do nějaké kategorie a na jiném místě smlouvy je zase napsáno, co to znamená. Výsledek je ten, že AAA auto prakticky za nic neručí!!
Bobr
Nerealne
Na takovoudle kontrulu, co je v clanku nahore by jste potrebovali celej den. To se na vas vsude vybodnou.
slug
Re: Nerealne
já teda za den nevydělám čtvrt mega... radši celodenní kontrolu než pak čumět jak puk, co jsem si to domů přitáhl.
dark side
otazka
prověření ve všech databázích kradených aut.......kto pozna tie databazy? web site? poradte
slug
Re: otazka
specializovaná firma, bude tě to něco stát. třeba cebia
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...