Diskuze
Motokrabice budoucnosti: nUCLEUS
Děkujeme za pochopení.
Borderer
hnus
To je hnusnyyy.....To si normlani clovek zarucene nekoupi. Hodi se to spis do filmu a ne na silnice.
Rudýn
výborně
jsem rád, že to existuje jako designová studie. Ať to tak prosím zůstane. Ať si to dají metrosexuálové na plochu počítače nebo se baví tím, že budou klikat a měnit barvu kapotáže, nebo co to je. Na silnici to doufám nikdy nevyjede. Takovej boční vítr při výjezdu z lesa nebo předjíždění kamiónu by tento obrobek ze silnice rychle sundal.
shantis
"motocykl"
panove, smekam.
takovou kr*vinu bych nevymyslel ani pod vlivem cehokoliv. asi se vydam na balkan, zrejme maj novej druh halucinogenu... designove je to vhodne max jako krabice na motocykl nadeleny pod vanocni stromcek, ktera ma "neco" naznacit a pohodlne to bude zrejme o neco mene nez s(v)ezeni na kladine nebo na vrateni od stodoly. a aerodynamika? COZE "S velkým odporem vzduchu si autor poradil průřezy v přední i zadní části kapotáže" - to jiste udela tento 'motocykl' atraktivni... modernimu umeni se nebanim, ale z tohodle se mi chce
Branko - zkus to znovu a lepe
Roman
není nad aerodynamiku
Je vidět, že designer toho na motorce hodně najezdil, zvlášť třeba za deště a rychleji než 100 km/h....Z takovéhleho paskvilu vás jenom aerodynamický odpor vzduchu sfoukne jako malinu - a za deště? - Všechnu vodu máte pod sebou a na břiše. "Designově zastaralé" dnešní motocyklové kapotáže jsou udělané tak čistě, že pokud nejdete zrovna průtrží mračen a jedete řekněme alespoň 80 km/h, budete mokří řekněme na ramenou, pokud pojedete přes sto, zůstanete téměř v suchu, snad s výjimkou bot - kapky vody se odtrhují na odtokových hranách kapotáže a stačí se trochu skrčit....o odporu vzduchu ani nemluvě...
johan
johan
Heeyyy..voni ho zapoměli před focením rozbalit, to jsou játra!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...