- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlastnit Hummer jen na popojizdeni po meste (coz jsou tak 2/3 majitelu) je vrchol buranstvi. Nektere offroady tahat jen po meste je buranstvi take (tzv uspokojovace ega). Jejich majitele to ale nepochopi.
SUV nejsou tak bezpecna jak se casto rika ci si lide mysli, vysoko polozene teziste, delsi brzdna draha, obrovska hmotnost. Neni lepsi se srazce vyhnout nez do ni vletet neovladatelnym tezkym autem?
SUV koupit jedině při potřebě 4x4.Já bydlím v nadm výšce 700 metrů a když jedu do civilizace a zpět a silničáři nestíhají v odklízení závějí,tak 4x4 mě dostane bezpečně domů.A nemusím zrovna offroada,stačí SUV:Mám Sportage,když to nejde,připnu předek a jedu. A nákupní tašky typu Fiat Uno stojí.
vystřídal jsem Hondu CRV Freelander a ted mám Landcruiser je to opravdu rozdíl, jenze já tahám přívěs a v něm koně po cestách necestách. Je rozdíl jestli to OPRAVDU potřebujete nebo jen frajeříte. Po městě je to jedno na dalnici taky. Rozdíl poznáte az v extremnich podminkach.
Lidi od kdy je Tuarem nebo Hummer SUV? SUV znamena sportovni uzitkove vozidlo. Prikladem muzou byt Toyoty RAV 4, POrsche Cayenne, Land Rover nebo AUDI Allroad. Tuareg je prece MPV. MPV jsou rodinna auta pro vetsi mnozstvi lidi - v evrope jsou nahrazovana prevazne kombiky a nebo hibridama typu Citroen Picassa. No a s vyjimkou Hummeru, ktery lze zaradit i mezi tereni auta, vetsina z nich si v obtiznejsim terenu neskrtne pokud nejsou v nejake uprave a tim nemyslim 4x4. SUV jsou auta na dalnici a nebo kdyz lidi vyrazi na vykend a maji radi sportovnejsi jizdu (machrujou). Naproti tomu MPV jsou rodinna auta obvykle pro manzelku na rozvoz deti a na nakupy. To ze ty auta vypadaji vyzuelne stejne jeste neznamena ze jsou stejny.
Máš v tom trochu guláš.
SUV = pseudoterénní vůz - vůz s vizáží off roadu, většinou s pohonem 4x4, určený pro provoz na silnicích, neschopný sportovní jízdy z důvodu hmotnosti často přesahující 2t a vysoko položeného těžiště - X5, XC 90, Tuareg, RAV 4 ...
MPV = "nafouknutý" kombík - Zafira, Picasso, Espace .... - rodinná vozítka, která se od kombi liší víceméně jen výškou a variabilitou vnitřního prostoru
si kazdy pise co chce,ale bezpecnost,aku poskytuje jedine suv nicim nenahradis
SUV se porodavaj cim dal tim min, takze idealni prilezitost pro Skodovku zacit vyrabet Yeti To Skodu ridi nejaky cvok?
Do horských oblastí v zimě je odjakživa třeba 4x4 s uzávěrkou diferenciálu a tyto náhražky s jenom jednou poháněnou nápravou jsou k smíchu a zcela nepoužitelné. Všechny ostatní řeči jsou jenom vymývání mozku.
Máš recht, 99% měst leží v horských oblastech, proto je SUV nutné pořizovat coby městské auto. Obzvlášť humornou scénku jsem zažil minulý týden u Metropole Zličín, kde jeden hrdý majitel SUV zaparkoval vedle druhého tak těsně, že ten druhý nemohl nastoupit a prý čekal dvě hodiny, než přišel řidič auta na straně spolujezdce, aby se mohl přesoukat za volant. Ale je nám všem jasné, že na velikosti záleží. Jo a obě auta měla vysokohorskou pražskou SPZ.
asi bych souhlasil s tím, že mít SUV jako jediný auto je trochu hloupost. je dobrý na delší cesty, ale na pojíždky po městě je dobrý mít něco menšího.
Na věci se dívám z hlediska účelu. Terénní vůz je jistě zcela vhodný do terénu. Proč s ním jezdit po městě ? Je zbytečně veliký, zbytečně moc smrdí, jeho speciální možnosti se vůbec nevyužijí. Pokud tedy tou hlavní a jedinou speciální možností není řešení mindráku majitele. Což asi ve většině případů je.
a) "SUV" a "terenni vuz" nejsou synonyma, ale slova uplne jineho vyaznamu. b) SUV (ne terenni vuz) je vyborny jak do mesta, tak do prirody, a to zejmena pro rodinu s mensim ditetem (pripadne detmi); do auta se vejde veskere potrebne harampadi (kocarek, tasky, ...) a navic, az to do SUV napali nejakej magor ve vytunenym osobaku, tak se zabije maximalne sam...
Ať si každý koupí auto jaké mu vyhovuje, ale já bych do SUV opravdu nešel. Do terénu patří teréňák a nějaký hybrid v terénu moc neuspěje. A na silnici to taky není ono. V létě jsem na dálnici ve Francii viděl jak nějakému SUVčku praskla přední pneumatika a představa že bych měl absolvovat tolik kotrmelců a převrácení na střechu v tak těžkém autě mě trochu odrazuje. Copak ono se to po rovné dálnici sviští, ale horší už je to s manévrováním v úzkých městských uličkách a na parkovišti před hypermarketem. To všude jen vřeští parkovací asistenty a pneumatiky šumí po obrubnících. Občas mi to připomíná scénky z Tankového praporu :))