Diskuze

Když jsou čtyři kola málo: unikátní šestikolový supersport Covini C6W

Šest kol by mělo zajistit lepší jízdní vlastnosti než kola čtyři, řekl si italský konstruktér Ferruccio Covini a již více než 30 let se snaží uvést tuto koncepci do života.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ablemenn

16. 2. 2009 13:49
o něco podobného

se pokusila už před 30 lety dnes už zaniklá fa Panther http://www.pantherclub.co.uk/Georges/P6page/P6page.htm

0 0
možnosti

chk

16. 2. 2009 10:52
Ten Tyrell...

...nejezdil zase až tak špatně. Jako hlavní výhodu udávali větší plochu předních brzd a jejich menší zahřívání. Myslím, že se občas umisťoval tak do pátého místa, což byl vcelku úspěch.

0 0
možnosti

regazzi

16. 2. 2009 12:03
Re: Ten Tyrell...

Nikoliv, právě naopak. Právě špatné chlazení brzd vzhledem k malému průměru předních disků a výrazně vyšší valivý odpor byly hlavní důvody pro zastavení projektu P34.

0 0
možnosti

rudastraka

16. 2. 2009 10:19
nic novyho

u nas dve predni zataceci napravy mela uz tatra 813

0 0
možnosti

chk

16. 2. 2009 10:53
Re: nic novyho

Také se dodneška úspěšně používá na trialových závodech.

0 0
možnosti

anonymous

16. 2. 2009 9:59
Apríl

Wow, apríl se letos zas předběhl... (:

0 0
možnosti

icmek

16. 2. 2009 8:27
...

co to prokristapána je? ;-D

0 0
možnosti

regazzi

16. 2. 2009 8:41
Re: ...

Koza ;-D

0 0
možnosti

Johny

16. 2. 2009 8:13
Názor

... odlišnost od standardu :-/. Vzhled = nehezké Rv. Jízdní vlastnosti snad lepší ?

0 0
možnosti

fks

16. 2. 2009 8:10
Názor

Asi to bude dobře zatáčet (možná), ale moc hezký to teda není...

0 0
možnosti

Svoboda

16. 2. 2009 7:53
Vypadá to zajímavě

Ale na druhou stranu ... právě ve formuli 1 to zkoušeli,  a kvůli tomu že to nepřineslo očekávané zlepšení, tak od toho upustili. Takže nevím nevím.

Ale pro výstřední lidi s hodně penězi, jasná volba R^

0 0
možnosti

Natramn

16. 2. 2009 0:43
Opravdu?

Připomíná mi to spíše produkt Adobe Photoshop..

0 0
možnosti