Diskuze
Novela o povinném ručení: veteráni v ohrožení
Děkujeme za pochopení.
icmek
hodnota techničáku
Jenomže odhlášení motorky z registru a převod na veterána je pěkná blost.
V hodně případů má ten vlastní techničák obrovskou hodnotu. Nedávno jsem něco podobného řešil - chtěl jsem pořídit veterána Jawy a dopadlo to tak, že jsem sehnal spoustu strojů, ale žádný techničák. Ty stroje není problém zrenovovat - to je otázka peněz a ničeho jiného. Techničák s odstřiženým rohem je nevratně zahozen.
Záleží co je to za motorku, ale já mám max bonus a do 350ccm a u kooperativy to vjde asi za 500 na rok... .
Marťas
pojistnka
Já nevim, jak jinde, alůe mam motorku pojištěnou u Podnikatelský s tim, že mam pojistku na dobu neurčitou, ale polatim si ji pouze od dubna do listopadu. Bej jakýhokoliv odevzdávání značek do depozitu atd.
Bob
u nas v kocourkove
Urednicky siml porad rehta a z obcanu si delaj jen srandu ta banda darmozracu jen aby neco jako delali a lidem ztrpcovali zivot sam jsem to si uzil s motorkou i autem cest byrokrati
Jarda
Kocourkov
Nechápu proč neustále v naší zemi vítězí kretenizmus. Proč si nemohu doma nechat vozidlo, které je mým majetkem, a přitom ho mít odhlášené. Takto se přece zachovala spousta veteránů. Nebo chceme ukončit tuto sběratelskou činnost. Proč proboha musím mít povinné ručení, když na nejezdím. Zákon přece již teď hovoří o tom, že bez něho nemohu na silnici a vystavuji se sankcím. Proč trestáme předem všechny lidi šmahem. Může mi někdo říci proč se nechováme jako většina rozumných zemí? Nebo to je tím, že v našich zákonodárných sborech sedí jen tupci a jsou ovládáni všelijakými lobby, např. dovozci automobilů, pojistiteli, sběrači šrotu a pod. gaunery. Nebo to chce pořádné koště a ten smradlavý chlév vyčistit?
Proč proboha nepoužíváme selský rozum, proč jen ztrpčujeme obyčejným lidem život? Proč?
Emil Nachlinger
Proč platit Povinné ručení?
V zákonu 168/1999 Sb. ve znění platném po 1. 6. 2008 se praví úvodem, cituji "... může na dálnici, silnici, místní komunikaci a účelové komunikaci... ...provozovat vozidlo pouze ten, jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci." - konec citátu.
Takže MUSÍM mít pojištěno vozidlo, které léta stojí tzv. "na špalkách"! Proč ale pak zákon stanoví, kde všude nesmí být provozováno, když - podle hrozící praxe České kanceláře pojistitelů - stačí mít TP a SPZ? Dle mého názoru je jen otázkou času, kdy někdo zákon úspěšně napadne. Proč např. JAKÁKOLI jízda na výše zmíněných komunikacích má za následek okamžité propadnutí auta státu a příp. prodej v aukci? Bylo by to čisté, rychlé, účinné a hlavně SPRAVEDLIVÉ! Toto je paskvil, zobrazující stejnou měrou jak tristní "úroveň" zákonodárce, "úctu" k občanovi a hlad po penězích jakkoli "nečistých"!
Emil Nachlinger
Re: Proč platit Povinné ručení?
Promiňte překlep, způsobený dodatečným zkracováním článku. Věta měla znít: "Proč např. JAKÁKOLI jízda na výše zmíněných komunikacích NEMÁ za následek okamžité propadnutí auta státu a příp. prodej v aukci?
Za chybu se omlouvám. E. N.
J. Šneider
stát mě okradl
Stát mě okradl cca o 80000 Kč. V roce 2000 a 2001 jsem zakoupil veterány dal do depozitu. Jelikož jsem musel vložit podíl do opravy bytovky. Nakoupil jsem náhr díly nstihl jsem dokončit opravy těchto HV r.v. 1978 a 1980. Před několika dny jsem ted musel obě vozidla trvale vyřadit z evidence. Páni poslanci, kteří jste tento stav zavinili, buďte si jisti, že můj hlas ve volbách nedostanete.
J.Šneider
Emil Nachlinger
Re: stát mě okradl
Vážený pane Šneidere, to, co se Vám stalo, je mi líto. Ale nevolba těchto mazalů není řešením. Dokud se občané tohoto státu nenaučí brát se slušně a účinně za svá práva, budou za to platit. Sníženým sebevědomím, nervy a - jako Vy - i penězi...
Radek1979
už si pomalu zvykáme
na dnešní praktiky, dělat život obyčejnejm lidem co nejsložitější.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...