Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Sloupky brání řidičům ve výhledu

Zatímco u některých aut si konstruktéři poradili s předními sloupky tak, aby řidiči nebránily ve výhledu, u jiných vozů až nebezpečně skrývají před očima kus vozovky. Při odbočování tak může úplně zmizet z řidičova dohledu důležitá překážka v podobě jiného auta nebo chodce, varuje autoklub ADAC.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

1. 1. 2009 14:22
Vizte můj blog:

O tom jsem psal v mém blogu před rokem a půl:

Je lepší bourat a možná přežít, než vůbec nebourat?

http://adamek.blog.idnes.cz/c/6530/Je-lepsi-bourat-a-mozna-prezit-nez-vubec-nebourat.html

červenec 2007

0 0
možnosti

Biggest Boy

26. 12. 2008 1:55
...je to o lidech

Myslím, že víc než autem je to tím mezikusem mezi volantem a sedadlem.Pokud mám široký sloupky, tak holt musím pohnout hlavou a podívat se z jiného úhlu.Jinak používám Renault Magnum, který můžu všem doporučít.S A sloupky nemám problém.

0 0
možnosti

Jarda

31. 12. 2008 21:28
Re: ...je to o lidech

Buď jsi d.e.b.i.l, nebo jsi hrozně dobrej

0 0
možnosti

LG

24. 12. 2008 20:52
hmmm

Zrovna vcera se mi stalo kdyz jsem vyjizdel od benzinky ze se mi za pravy sloupek schovalo cely auto a to mam fabii. Mel jsem co delat, abych na posledni chvili to zabrzdil, takze to muzu jen potvrdit. Chce to vymyslet nak lepe. A to jeste asi pred rokem se mi stalo neco podobneho. Rozjizdim se a najednou slysim nakej rev a za chvili i babku o holy jak uskakuje pred autem tentokrat se mi schovala za levy sloupek. Pekne nadavala, ale muze byt rada, ze jsem ji nesundal :-)

0 0
možnosti

K23

25. 12. 2008 0:29
Re: hmmm

Fabia by se určitě dostala do první desítky, kdyby se ještě vyráběla 1.generace, při pohledu doprava se tam schová klidně celý kamion.

0 0
možnosti

__XXXX___

24. 12. 2008 18:40
Proto kašlu na ekologickou likvidaci

a dále jezdím ve staré Škodě Favorit. tam ten sloupek obtloustlej není :-P

0 0
možnosti

Jenda

25. 12. 2008 12:51
Re: Proto kašlu na ekologickou likvidaci

No ale v případě nehody dopadneš nejhůř.. Tloušťka sloupku je závisla na kompromisu mezi bezpečností a výhledem. Mám radši auto se silnějším sloupkem než s nějakou slinou, jen s tim člověk musí počítat, že se může vyskytnout situace kdy se auto schová za sloupek.

0 0
možnosti

Bob

24. 12. 2008 14:50
Ale prdlajs designéři

Je to bezpečnostní prvek.

Podle autora článku byl nejlepší výhled asi ze škody 120.

Mé první auto byla letitá Mazda 626 z roku 1986 - skvělý výhled doleva! Pak jsem mělSeat Toledo 1997 - a fuj - doleva přes ten sloupek vůbec není vidět! Byl jsem znechucen. Názor jsem ale změnil, když jsem na ten levý přední sloupek boural - s polovičním sloupkem ze staré Mazdy bych tu už nebyl

0 0
možnosti

bigbadaboom

29. 12. 2008 13:00
Re: Ale prdlajs designéři

a neboural jsi kvuli tomu tlustemu sloupku?? a ses si jistej, ze bys to v te mazde neprezil?  mozna fakt ne, ale treba maji uplne jinak koncipovany deformacni zony, taky zalezi na tom, z jakyho materialu ten sloupek je, jestli je to ocel nebo jen nejakej plech obalenej spoustou plastu...

0 0
možnosti

Tomcit

23. 12. 2008 23:27
Xsara Picasso

je teda take pekne naprd. Nekdy do leve ostrejsi zatacky (treba serpentiny) vubec nevidim a musim se naklanet doprava nad prostredek auta. Uz jsem taky malem prehlednul chodce, co se "najednou" objevil na prechodu.

0 0
možnosti

Pete

24. 12. 2008 12:45
Re: Xsara Picasso

Souhlas. Je to jedno z mála slabých míst tohohle auta. Jinak C4 Picasso je na tom o dost líp, byl jsem se svést. Už to "doladili" ..

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:13
ESP

není aktivní bezpečnostní prvek. aktivní bezpečnostní prvek je řidičův mozek, nikoliv ESP, které sepne v případě, že řidič selže. to jenom pro rozumbrady tady dole. z toho vznikaj mrtvoly v Audi A6, protože řidič je v bezpečí, má přece ESP... už se probuďte. tam, kde s ESP jezdíte 140, zkuste jet autem, který ho nemá. a uvidíte, že po fyzikální stránce jezdíte na hranici možností auta.

0 0
možnosti

M

24. 12. 2008 15:25
Re: ESP

Na hranici fyzikálních možností auta se dá jet s ESP nebo bez ESP. Ovšem bez ESP to umí tak pár lidí na světě, pravděponobně v rallye.

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:05
kriste ježíši

řešení celýho problému je naprosto jednoduchý - za bezproblémovou jízdu zodpovídá řidič, tudíž přejetej chodec nemůže bejt důsledek širokýho sloupku a výmluva "já jsem ho neviděl přes sloupek" je vyloženě na pěst. navíc - k čemu je informace o tom, který auto má jak blbej sloupek, když 90 procent řidičů neumí ani používat zpětný zrcátka a na 200 km trase do nich nekoukne ani jednou? a to nemluvim o téměř krizovym brždění, když si vzpomenou, že by mohli pustit auto zprava před sebe, a co je za nima je nezajímá? imho mimo mísu.

0 0
možnosti

23. 12. 2008 18:49
Re: kriste ježíši

Je zajímavý, že tmavýho chdce schovávajícího za A sloupek se má každej všimnout, ale auta jedoucího proti němu nee (což byl důvod zavedení svícení ve dne).

0 0
možnosti

L

23. 12. 2008 13:18
Felicie

Pamatuju když jsem jezdil Felinou, tak ta měla tak tenký sloupek, že se za něj neschovala ani anorektička;-D

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:06
Re: Felicie

;-DR^

0 0
možnosti

Quido

23. 12. 2008 12:42
a jejda ... to je naráz odborníků ;-)

.. a ADAC je jediná modla na světě - fyzika, lidi - nebo si snad jediný myslím, že je rozdíl, jestli v autě sedí 165cm "slečna", nebo 2m hromotluk? Pokaždé bude sedadlo posunuté jinde a tím pádem bude výhled z auta pokaždé jiný - proto je pro každého uživatele vhodnější, či méně vhodný jiný vůz ... a dělat "statistiky" a "žebříčky" je skutečně německá zhovadilost ....

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:07
Re: a jejda ... to je naráz odborníků ;-)

R^ a testovací jezdec všech těch aut byl 165 cm vysokej inženýrek, sedačku na max nahoru a dopředu, volant vytaženej až nadoraz a aby udělal dojem zkušenýho řidiče a velkýho kliďase, jezdil v černejch brejlích.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...