- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O tom jsem psal v mém blogu před rokem a půl:
Je lepší bourat a možná přežít, než vůbec nebourat?
http://adamek.blog.idnes.cz/c/6530/Je-lepsi-bourat-a-mozna-prezit-nez-vubec-nebourat.html
červenec 2007
Myslím, že víc než autem je to tím mezikusem mezi volantem a sedadlem.Pokud mám široký sloupky, tak holt musím pohnout hlavou a podívat se z jiného úhlu.Jinak používám Renault Magnum, který můžu všem doporučít.S A sloupky nemám problém.
Buď jsi d.e.b.i.l, nebo jsi hrozně dobrej
Zrovna vcera se mi stalo kdyz jsem vyjizdel od benzinky ze se mi za pravy sloupek schovalo cely auto a to mam fabii. Mel jsem co delat, abych na posledni chvili to zabrzdil, takze to muzu jen potvrdit. Chce to vymyslet nak lepe. A to jeste asi pred rokem se mi stalo neco podobneho. Rozjizdim se a najednou slysim nakej rev a za chvili i babku o holy jak uskakuje pred autem tentokrat se mi schovala za levy sloupek. Pekne nadavala, ale muze byt rada, ze jsem ji nesundal :-)
Fabia by se určitě dostala do první desítky, kdyby se ještě vyráběla 1.generace, při pohledu doprava se tam schová klidně celý kamion.
a dále jezdím ve staré Škodě Favorit. tam ten sloupek obtloustlej není
No ale v případě nehody dopadneš nejhůř.. Tloušťka sloupku je závisla na kompromisu mezi bezpečností a výhledem. Mám radši auto se silnějším sloupkem než s nějakou slinou, jen s tim člověk musí počítat, že se může vyskytnout situace kdy se auto schová za sloupek.
Je to bezpečnostní prvek.
Podle autora článku byl nejlepší výhled asi ze škody 120.
Mé první auto byla letitá Mazda 626 z roku 1986 - skvělý výhled doleva! Pak jsem mělSeat Toledo 1997 - a fuj - doleva přes ten sloupek vůbec není vidět! Byl jsem znechucen. Názor jsem ale změnil, když jsem na ten levý přední sloupek boural - s polovičním sloupkem ze staré Mazdy bych tu už nebyl
a neboural jsi kvuli tomu tlustemu sloupku?? a ses si jistej, ze bys to v te mazde neprezil? mozna fakt ne, ale treba maji uplne jinak koncipovany deformacni zony, taky zalezi na tom, z jakyho materialu ten sloupek je, jestli je to ocel nebo jen nejakej plech obalenej spoustou plastu...
je teda take pekne naprd. Nekdy do leve ostrejsi zatacky (treba serpentiny) vubec nevidim a musim se naklanet doprava nad prostredek auta. Uz jsem taky malem prehlednul chodce, co se "najednou" objevil na prechodu.
Souhlas. Je to jedno z mála slabých míst tohohle auta. Jinak C4 Picasso je na tom o dost líp, byl jsem se svést. Už to "doladili" ..
není aktivní bezpečnostní prvek. aktivní bezpečnostní prvek je řidičův mozek, nikoliv ESP, které sepne v případě, že řidič selže. to jenom pro rozumbrady tady dole. z toho vznikaj mrtvoly v Audi A6, protože řidič je v bezpečí, má přece ESP... už se probuďte. tam, kde s ESP jezdíte 140, zkuste jet autem, který ho nemá. a uvidíte, že po fyzikální stránce jezdíte na hranici možností auta.
Na hranici fyzikálních možností auta se dá jet s ESP nebo bez ESP. Ovšem bez ESP to umí tak pár lidí na světě, pravděponobně v rallye.
řešení celýho problému je naprosto jednoduchý - za bezproblémovou jízdu zodpovídá řidič, tudíž přejetej chodec nemůže bejt důsledek širokýho sloupku a výmluva "já jsem ho neviděl přes sloupek" je vyloženě na pěst. navíc - k čemu je informace o tom, který auto má jak blbej sloupek, když 90 procent řidičů neumí ani používat zpětný zrcátka a na 200 km trase do nich nekoukne ani jednou? a to nemluvim o téměř krizovym brždění, když si vzpomenou, že by mohli pustit auto zprava před sebe, a co je za nima je nezajímá? imho mimo mísu.
Je zajímavý, že tmavýho chdce schovávajícího za A sloupek se má každej všimnout, ale auta jedoucího proti němu nee (což byl důvod zavedení svícení ve dne).
Pamatuju když jsem jezdil Felinou, tak ta měla tak tenký sloupek, že se za něj neschovala ani anorektička
.. a ADAC je jediná modla na světě - fyzika, lidi - nebo si snad jediný myslím, že je rozdíl, jestli v autě sedí 165cm "slečna", nebo 2m hromotluk? Pokaždé bude sedadlo posunuté jinde a tím pádem bude výhled z auta pokaždé jiný - proto je pro každého uživatele vhodnější, či méně vhodný jiný vůz ... a dělat "statistiky" a "žebříčky" je skutečně německá zhovadilost ....
a testovací jezdec všech těch aut byl 165 cm vysokej inženýrek, sedačku na max nahoru a dopředu, volant vytaženej až nadoraz a aby udělal dojem zkušenýho řidiče a velkýho kliďase, jezdil v černejch brejlích.