Diskuze
Potvrzeno: Škoda Yeti vyjede nejpozději v polovině roku 2009
Děkujeme za pochopení.
Vilém Hynek Jarmila
jak říkal už Cimrman: Yetti = já+ty
Kdy začne Škodofka dělat auta pro víc než 2 pasažéry? Snad jen v novým Superbu je vzadu místo na nohy. Mám 195cm a za mne si ve Škodovce nikdo nesedne.
Ivan
Re: jak říkal už Cimrman: Yetti = já+ty
Tak mi řekni, u kterého auta si za tebe někdo sedne blbe !
Tryskomys Muf
Nerozumim
Nerozumim. Po velmi pekne nove, ackoli predrazene Oktavce prisla hnusna a tudiz neprilis prodejna Fabia II, Superb po pocatecnim nadseni ale diru do sveta take neudela, a Yeti - to uz je spise prvni hrebicek do rakve. Behem 3 let bude mit Skodovka financni problemy, a nebude to ani tak ekonomickou krizi, jako spise vlastni chybou.
Hrochomut
Re: Nerozumim
taky mi to přijde, že se poslední modely moc nepovedly..
Autoň
slepé vize slávou a mocí opilých manažerů
Malý pseudoterénní automobil na podvozku z Fabie, po tom ,,touží" celý národ. V zahraničí se také ,,třesou nedočkavostí". Další nepovedený experiment typu Roomsterů - hybridu letadlového kokpitu s dvířky z Fabie a zastaralým podvozkem. Asi nikdy nepochopí, že je potřeba začít vyrábět spíše něco sociálnějšího, tzv. světový automobil typu Thálií, Sandera a pod...
jan
Hezká ta bílozelená bugina
V Ikei si dokoupím 2 židličky dozadu přidělám 1 kolo nevím ale má to volant? Bude to takové vzdušné a možná dost levné víte někdo o tom víc????
Paja
Re: Hezká ta bílozelená bugina
Ježíš, to jsem se po ránu nařechtal
redpower
lol
To jsou komici, maj problem udat fobie a oktavky a zacnou vyrabet nejakou napodobeninu SUV, u kterych je pokles prodeje asi nejvetsi. Kdyby s tim zacli pred par roky, tak to pochopim, ale ted a v takove situaci.... to ridi nejaky cvok?
Kosta262
Re: lol
To proto že vývoj je ukončen a výroba je připravena. Vývoj auta a příprava výroby trvá tak 5 let. A jak vypadala situace před 3mi lety, kdy se výroby plánovala?
Kdyby to teď utnuli, ztratí veškeré investice. Každý prodaný Yeti jim ale část investice vrátí.
Takže nemají na výběr a výrobu už spustit musí.
AKSAMIT
vzdycky
je usmevne,jak se ti papalasi divaj na ty motory a auta,leze jim to primo z oci,jak tomu prd rozumi,holt doba batovska,kdy se kazdy musel vypracovat od piky,tak ta uz je davno pryc.............
Snoopy
Re: vzdycky
díky Bohu.
Auta nejsou cvičky. Už vidim, jak továrnu s 20000 lidmi řídí vyučený klempíř, který se vypracoval. A od managera očekávám řídící schopnosti a obchodního ducha, ne manuální zručnost nebo znalosti fyziky.
zase-vlasy.cz
krize
Stejně jsem přesvědčen o tom, že minimálně třetinový podíl na současné ekonomické situaci mají senzacechtiví novináři, kteří si zvykají používat stále silnější termíny (a to i z nejtradičnějších periodik) - "tragédie, krize, pohroma" apod.
Vliv novin nepodceňovat
dochud
Re: krize
Naprosto souhlasím. Průsery bank zalepily státy, a kdyby média nezblbla lidi, a ti pod vlivem této hysterie nezačali škudlit, výroba by běžela dále a nic by se nedělo. Média by měla být nějak postižitelná za šíření poplašných, nepravdivých zpráv a manipulaci s lidmi.... Bohužel většina (80% ?) lidí není schopno uvažovat racionálně.
gagaryn
***
jen aby to nebyla škodovka, kterou v prodeji nikdo neviděl. I když jméno na to má.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 3+kk 113 m2, Pražská silnice, Karlovy Vary
Pražská silnice, Karlovy Vary
4 490 000 Kč