- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdy začne Škodofka dělat auta pro víc než 2 pasažéry? Snad jen v novým Superbu je vzadu místo na nohy. Mám 195cm a za mne si ve Škodovce nikdo nesedne.
Tak mi řekni, u kterého auta si za tebe někdo sedne blbe !
Nerozumim. Po velmi pekne nove, ackoli predrazene Oktavce prisla hnusna a tudiz neprilis prodejna Fabia II, Superb po pocatecnim nadseni ale diru do sveta take neudela, a Yeti - to uz je spise prvni hrebicek do rakve. Behem 3 let bude mit Skodovka financni problemy, a nebude to ani tak ekonomickou krizi, jako spise vlastni chybou.
taky mi to přijde, že se poslední modely moc nepovedly..
Malý pseudoterénní automobil na podvozku z Fabie, po tom ,,touží" celý národ. V zahraničí se také ,,třesou nedočkavostí". Další nepovedený experiment typu Roomsterů - hybridu letadlového kokpitu s dvířky z Fabie a zastaralým podvozkem. Asi nikdy nepochopí, že je potřeba začít vyrábět spíše něco sociálnějšího, tzv. světový automobil typu Thálií, Sandera a pod...
V Ikei si dokoupím 2 židličky dozadu přidělám 1 kolo nevím ale má to volant? Bude to takové vzdušné a možná dost levné víte někdo o tom víc????
Ježíš, to jsem se po ránu nařechtal
To jsou komici, maj problem udat fobie a oktavky a zacnou vyrabet nejakou napodobeninu SUV, u kterych je pokles prodeje asi nejvetsi. Kdyby s tim zacli pred par roky, tak to pochopim, ale ted a v takove situaci.... to ridi nejaky cvok?
To proto že vývoj je ukončen a výroba je připravena. Vývoj auta a příprava výroby trvá tak 5 let. A jak vypadala situace před 3mi lety, kdy se výroby plánovala?
Kdyby to teď utnuli, ztratí veškeré investice. Každý prodaný Yeti jim ale část investice vrátí.
Takže nemají na výběr a výrobu už spustit musí.
je usmevne,jak se ti papalasi divaj na ty motory a auta,leze jim to primo z oci,jak tomu prd rozumi,holt doba batovska,kdy se kazdy musel vypracovat od piky,tak ta uz je davno pryc.............
díky Bohu.
Auta nejsou cvičky. Už vidim, jak továrnu s 20000 lidmi řídí vyučený klempíř, který se vypracoval. A od managera očekávám řídící schopnosti a obchodního ducha, ne manuální zručnost nebo znalosti fyziky.
Stejně jsem přesvědčen o tom, že minimálně třetinový podíl na současné ekonomické situaci mají senzacechtiví novináři, kteří si zvykají používat stále silnější termíny (a to i z nejtradičnějších periodik) - "tragédie, krize, pohroma" apod.
Vliv novin nepodceňovat
Naprosto souhlasím. Průsery bank zalepily státy, a kdyby média nezblbla lidi, a ti pod vlivem této hysterie nezačali škudlit, výroba by běžela dále a nic by se nedělo. Média by měla být nějak postižitelná za šíření poplašných, nepravdivých zpráv a manipulaci s lidmi.... Bohužel většina (80% ?) lidí není schopno uvažovat racionálně.
jen aby to nebyla škodovka, kterou v prodeji nikdo neviděl. I když jméno na to má.