Diskuze
Stará auta bazary nechtějí, s novou daní je neprodají
Děkujeme za pochopení.
Janina7
Daleko výhodnější by byla ekoligická daň na nové auta.
Třeba za každé auto s vyšší konstrukční rychlostí než u nás povolených 130, by mohlo platit 1000 kč za každých 10 km na víc. Každý rok. A za každé kilo nad tunu třeba stovku, taky každý rok. Tohle by ekologii zlepšílo.
furgon
Re: Daleko výhodnější by byla ekoligická daň na nové auta.
Příště radši zůstaň u plotny a nerozumuj o věcech, o kterých nic nevíš.
gargamel
..
Prostě bych stanovil, že starší auto 15 let nesmí na silnici a je po remcání. Já se některým lidem divím, že vůbec do těch křápů vlezou. Pojízdná rekev.
Příklad- známej trefil lehce auto na prdel. z roku 1992. on na autě skoro nic neměl, lehce promáčklej nárazník a kapotu a ten starej křáp byl nepojízdnej a musel na odtahovku a šel rovnou do šrotu.
?
Re: ..
nemůžeš zákonem zakázat něco, co bylo jednou již k provozu schváleno
y-ray
Bazary to vykupují, přehlásit to jde v klidu i po Novém roce
Klasika - nafouknutej problém, aby to v novinách (na webu) vypadalo dramaticky:
a) Daň je sice opruz, ale po Novém roce ji bude platit jen ten, kdo si nechá zaregistrovat prislusne auto. Kdyz budete dal jezdit se svoji starou slupkou, nic platit nemusite.
b) Ta castka 10 tisic je maximum, mnohem spis to bude pet nebo "jenom" dva litry.
c) I stara auta ted vykupujou (minimalne na protiucet) - dela to Fiat (desitky tisic) i AAAcka (tam to jde zapocitat i jako akontace leasingu, takze si muzete rovnou odvezt za stary novy auto).
d) kdyz auto po Novym roce v klidu nechate ekologicky zlikvidovat (ze zakona je to zdarma), taky nic patit nemusite.
iuos
hmm
souhlasím - naprostá většina poplatků bude za dva tři tisíce... za auta kolem desti let...
__XXXX___
Tato nová antiekologická daň
mi prakticky znemožní staré auto prodat, a zbavit se ho za nějakou částku. O tuto částku, pak bude mé nové auto levnější. Na autorádiu šetřit nebudu, na bezpečnostních prvcích také ne. První co půjde, bude filtr pevných částic DFP. Sbohem ekologie
pavelcz1
je to ekologicka daň? To těžko
Ekologická daň by podle mě byla logicky taková, kde ten kdo znečištuje tak platí, nebo ještě lépe, kdo neznečišťuje, něco dostane. Ale tohle? Tohle mohli vymyslet jenom politici u nás! Ty lidi kteří jezdí starýma autama těžko najezdí desítky tisíc km za rok, takže i když auto "smrdí" ve výsledku znečistí míň než nový auta který jezdí pořád, denně, a má euro IV. Je to prostě zase takovej spornej zákon, kterej spíš naštve lidi než aby něčemu pomohl. Když už obnovovat vozovej park, tak dáva příspěvek na nový auto, jako to je v ostatních zemích. Achjo.
tmf
Re: je to ekologicka daň? To těžko
taky si myslím, že tahle záplata rozpočtu spíš provoz stařešin prodlouží
flower
sešrotování
Potřebovali jsme ekologicky zlikvidovat auta a na mnoha místech, kde se to provádí si nechávají zaplatit tzv. manipulační poplatek - tedy za to, ze to auto tam musi přepravit z jednoho kouta do druhého a za to razitko. Takže za kompletní auto 500 a za nekompletní 1000
já
Opravdu objevny clanek
Kdo by to byl řek, že bazaristi maj rozum a dopady blbosti se snaží vyhnout a proto berou auta do komise a ne na sebe.
tmf
Proto jsme prodali všechna auta do 30 tisíc
no a je to, prostě lidi potřebují auto nebo druhé auto a staré na to stačí. Ta ekologická daň je jen daň. A tahle auta budou jezdit hodně dlouho, ne že se nějakým novým desátkem každý vadá k vrakovišti a poté k autosalonu pro nové. Ne bude držet to staré dokud to půjde.
qualcom
rotlo%
přesně, když má auto motor a převodovku tak je eko. likvidace grátis.Novináři ze serveru jsou pa%a, kteří si neumí ověřit fakta ve vlastních novinách.Článek na úrovni 9. třídy ZŠ.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej Bytu 2+1 po rekonstrukci, 57m2 - Kroměříž
Francouzská, Kroměříž
3 149 000 Kč