- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Určitě, starých krasavců je veliká škoda, sám jich několik vlastním.
Jde o to že je velice špatná informovanost lidí ohledně tohoto zákona. Většina si ho vykládá tak, že za provozování takovéhoto vozidla bude platit!! Když ho už mám na sebe přihlášené tak o nic nejde nebo dám SPZ do depozitu a je vymalované!!
Díky uměle nafouknuté 10tis. bublině zmizelo a eště zminí v nenávratnu spoustu unikátů. Škoda že mám tak malou garáž .
Smarja, dyt ty auta jsou jen hromady srotu, kterych skoda vubec neni. Predstavte si, kdyby se podobne jako milovnici techto starejch ojetin chovali vsichni ostatni - nekterym by bylo lito starych monitoru a brojili by proti jejich likvidaci, jinym by bylo lito starych pracek, lednicek... To by pak byl svet plnej starych kramu...
Přejděte na článek "Veteráni se ekodaně bát nemusí" nebo na "Jak odhlásit auto, které nejde odhlásit." Diskuse tam je fundovaná a vyvrací pitomosti, prezentované v mediich nebo i v uvedených článcích.
Tohle už tady bylo v 1999 taky lidi bláznili odhlašovali naprosto nesmyslně zákon o zákonném pojištění vyšel náposledy 1.1.2000 podívejte se tady myslím že je to OK
když se zlikviduje veškerej starej šrot stát hrozně ušetří,v konci příběhu všichni co se jich to týká vymřou............ ,a stát ušetří
Bohužel zákon nepamatuje na stav, kdy člověk koupil veterána před renovací na platných dokladech, bývalý majitel ho odhlásil na nového, ale ten ho už nemůže přihlásit, dokud ho nezrenovuje, bez STK to prostě nejde a vrak před renovací neprojde. Nemůže ani dat doklady do depozitu, protože jsou v polopřepisu. Veteránské značky nezíská, vrak neprojde atestací. Dosud to šlo tak že prostě auto stálo ve stodole a čekalo, začalo se za něj platit až to mělo smysl. Dnes má dvě možnosti - začít platit vyděračské povinné ručení za nepojízdné auto co stojí rozebrané ve stodole, nebo nechat veterána odhlásit, ale předtím sešrotovat, protože bez dokladu o ekologické likvidaci auto odhlásit nejde.
Pokud povinné ručení platit nebude, nikoho nezajímá že auto je v současném stavu nepojízdný vrak čekající na renovaci, neschopné provozu. Zaplatí mastnou pokutu, pokud ne, kancelář pojistitelů na něj pošle exekutora.
Zajímalo by mě kdo ten zákon vymyslel, jmenovitě.
Dle metodického pokynu, co nedávno k tomu zákonu vyšel, pokud máš auto na odhlášce na sebe z doby před 1.1.2009, poplatek platit nebudeš, protože úkon přeregistrace byl započat ještě před dobou platnosti toho zákona. Takže klídek. A přihlásit ho můžeš naprosto klidně i před renovací, nepotřebuješ plnou STK, jen evidenčku, a ta se dá udělat i na vrak, stačí když to má kastli s číslem (ale musíš jí dovézt ukázat na vleku). Takže není problém dovézt kastli, udělat EK, dokončit převod a obdržené RZ obratem strčit za 100Kč do depozitu. A i když to uděláš v lednu, pokud máš odhlášku z dřívějška, nic nezaplatíš. A příště si o tom nejdřív něco zjisti, než začneš brečet, jak něco nejde.
Rozdíl mezi totalitou a demokracií je malý. Vždy silnější prosadí své zájmy a na slabší nebere zřetel. Tak to bylo, je a bude. Rozdíl může být pouze v nástrojích. Dnes jsou hlavním nástrojem prachy. Při tom není důležitý způsob jejich nabytí. Masivní násilná likvidace starých aut je toho jenom důkazem a tvoří jen nepatrný kamínek mozajky, která přestavuje moc lobbystů (vždy lidé majetní) nad zbytkem občanů. Tato většinová skupina celý "cvrkot" financuje.
Jsme už prostě v prdeli!!!!! POnDS - čti proti Občanská ne Demokratická Strana
ve spolupráci s Paroubkovou SOCANOSTROU opravdu kašlou na občany tohoto státu a jakýmkoliv způsobem dojí lidi o jejich peníze.Prostě za to že žiješ musíš platit.Ve slušných mezích je to normální.U nás je to ale už arogance nejvyššího kalibru.Asi to chce zas nějakou revoluci.
je to smutné, ale zase rozhodli ty k....i za nás bez nás, ale berte to z té lepší stránky, stát bude zase bohatší a nebudou muset dojíždet do senátu MHD. Chudáci nebo č....i ?
Jednak tuším, že veteránysti si vydyndali nějakou vyjímku, no a druhak pokavaď s tim dřív nejezdili (neměli STK) tak stačilo odevzdat značky a mohli to mít na dvoře dál. Na šrotiště je nikdo nehnal. Ale to je klasika. Paroubek něco schválí, novináři to nafouknou jako utlačování chudejch ODS a takhle to končí. Je vidět, že není o čem psát.
To tušíš pěkně blbě. Poplatek se nevztahuje jen na V značky, ale pokud má někdo auta na klasických a k tomu veteránskou testaci, tak je v pr... A o tom je právě ten článek.